ممنون
1-يعني از ايران نميشه؟
2- اگه موقع ايميل بگم يكي از كشورهاي خارجي هستم اونموقع بنظرت ميشه ؟
اگه شد ميگم جايزه رو بفرستيد واسه همشريام در ايران تا برام بفرستن به ادرس خودمون :d
چون من چندين بار بهشون ميل زدم كه از ايران ميشه يا نه چيزي نگفتن اگه جواب بدي ممنون ميشم چون من اين برنامه رو از...