خوبه اما مواردی هست که باید بهش توجه کرد:
بیس مدل از نظر توپولوژی باید بهتر باشه!
تو زیبراش هم، سعی کن با دیواید کم شروع کنی و کلیات رو در بیاری و بعد کم کم دیواید اضافه کنی و جزئیات بدی.
همینطور سعی کن از رو رفرنس کار کنی. الان از نظر تناسبات و فرم صحیحِ صورت، مشکلاتی داره که باید برطرف بشن...
آفرین کارت خوبه...
اما تناسبات و بخصوص آناتومی رو باید بیشتر روش کار کنی...
همیشه واسه ساخت کاراکتر اول استخوانبندی رو در نظر بگیر و بعد عضلات و پوست رو...
اون کاراکتر wip رو هم که داری میسازی خوبه، اما بازم تناسباتش کار داره و اغراق توش دیده میشه که البته سلیقه ای...