Recent content by hamedpooya

  1. H

    Plugin Scatter

    عزيز جان اين پلاگين نيستش و جزو زير مجموعه هاي كامپند ابجكت هستش و كار با اون بسيار راحته اصلا به فيلم آموزشي نيازي نيست بوسيله اون ميتوني يه جسم رو روي سطح جسم ديگه تكثير كني
  2. H

    محیط سه بعدی

    حرف آقاي smoke كاملا تائيد ميشه . منم در ابتدا مثل اين دوستمون فقط يه انجين خوب ميخواستم اول رفتم سراغ quest3d ولي حجم فايل توليديش خيلي بالا بود و جواب نميداد ولي واقعا unity3d عالي هستش و انتظارتون رو برآورده ميكنه الان چند ماهي هست كه باهاش كار ميكنم و نسبت به خيلي انجينها كار باهاش راحت...
  3. H

    گزینه preserve transprency در منوی fill دقیقا چکار میکنه ؟

    ببخشیدها شاید کمی دیره واسه پرسیدن این سوال . ولی میخواستم ببینم اگه بخوام گزینه preserve transparency درمنوی fill رو واسه کسی توضیح بدم چی باید بگم . ممنون
  4. H

    rpc

    عزیز جان پلاگینش برای ورژنهای مختلف فرق میکنه اگه تهران هستین توی بازار رضا راحت میتونین پیداش کنین . اینکه دوستمون گفته بود مدلهاش کمیابه آره دوسال پیش اینجور بود که توی یک cd فقط 4 تا ماشین بود میفروختن 2000 تومن ولی الان بعضی شرکتها اومدن و اینها توی یک باکس جمع آوری کردن و با قیمت مناسب...
  5. H

    اموزش استفاده از سيستم ذره اي parray

    يك آموزش از سيستم ذره اي غير رويدادگرا ي parray براي دوستان كه تازه نوشتم .
  6. H

    متریال تابان

    دوست عزیز یک راه دیگر رو قبلا توضیح دادم .مثل شما نیز قبلا پست زده بودند اگر بگردی پیداش میکنی
  7. H

    Rpc

    خدمت اساتید عزیزم . باید به عرض برسونم که در مورد نصب و استفاده از این پلاگین در مکس و استفاده از مدلهای متنوع اون اول از همه باید شما حداقل یک کارت شبکه مجازی رو سیستم نصب کنید وگرنه نمیتونید مدلها رو وارد برنامه کنید و با eror مواجه میشوید . در مورد خود مدلها هم یگم که بسیار متنوع و کار راه...
  8. H

    قرار دادن جسم روی سطح

    با تشکر از دوستمان جناب حسینی پیرو فرمایشات ایشون عرض کنم استفاده از align اصولی ترین راه هستش که فرمودن . در باره اینکه چگونه روی سطوح ناصاف جسم دوم رو قرار بدین اینکه ابتدا باید سیستم مختصات برنامه رو با سیستم مختصات سطح ناصاف یکی کنین یعنی اینکه از لیست مختصات مرجع گزینه pick رو انتخاب کنین...
  9. H

    نوردادن به لامپ ومهتابیرویاد بدین لطفا

    سلام خدمت دوست عزيزم . عرض كنم كه من 2 سال نيست كه رفتم و اصلاٌ با وجود اساتيد خوب مثل اقاي هولمز نميشه مجيد ان لاين رو ترك كرد . ولي خوب تو مطلب نوشتن يه خورده تنبل هستم و بيشتر سعي ميكنم بخونم. اگه تا حالا مشكلت حل شده كه هيچ ولي اگه حل نشده بگو تا دوباره واست مقاله رو بنويسم .ضمناٌ اون...
  10. H

    ساختن متریال مناسب لامپهای مهتابی ونئون

    با سلام مجدد ميريم سراغ آموزشمون : 1 - ابتدا در نظرگاه top يك حجم اوليه سيلندر ساخته سپس شعاع آنرا مساوي 5 و ارتفاع آنرا 100 تعيين ميكنيم.( اين شكل قرار است حجم لامپ مهتابي و يا نئون ما باشد .) 2 - در حالي كه هنوز جسم سلكت ميباشد به پانل modify رفته از ليست مديفايرها edit poly را...
  11. H

    ساختن متریال مناسب لامپهای مهتابی ونئون

    با سلام خدمت دوستان عزیز من این تاپیکو قبلا دیده بودم ولی راه های پیشنهادی دوستان عزیز ( استفاده از vray ویا استفاده از video post ) ممکن است برای بسیاری از مشتاقان بخصوص تازه کارها سخت بوده بطوری که قید آنرا بزنند . راه اصولی تر و البته آسانتری هم هست که بمحض آماده شدن متن مورد نظر ظرف...
  12. H

    3ds MAX در معماری

    اگه میشه مشکلتون رو بیان کنید در حد امکان کمکتون کنیم
  13. H

    یکی کمک کنه در مورد matlibs

    با سلام خدمت دوست عزیزم باید به عرض برسونم شما باید توجه کنید که حجم شما شمال کدام دسته از احجام میشه مثلا : به کرخ شباهت داره یا مکعب و امثالهم. سپس بعد از سلکت کردن جسم موردنظرت باید وارد قسمت modify بشی و اصلاحگر UVW MAP رو بهش القا کنی توی اون اصلاحگر باید مشخص کنی نوع طرح گذاریت ماده...
بالا