Recent content by FunnyVacation

  1. F

    شبیه سازی در ++c

    سلام میشه بگی از چه توابعی باید استفاده کنم و شناسایی فضای خالی در رشته ها چجوریه ؟ فقط یک مثال بزن تا یادم بیاد آخه من اینجا به هیچ منبعی دسترسی ندارم ...
  2. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    ابع gotoxy(a,b) مکان نما را به نقطه ی a,b منتقل میکند و از این پس نوشتن را در آن محل انجام میدهد پس یعنی بجای پایین به بالا می شود چپ به راست اگه درست فهمیده باشم ...
  3. F

    شبیه سازی در ++c

    مثلا : array A int 10 یا Var x int یا Set A[3] A[5] یا sort A asc یا .... تو Print A A یک آرایه است . با این ها چیکار کنم ؟ صرفا پیدا کردن یه فاصله کافی نیست ...
  4. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    سلام saalek جان من از اولشم با الگوریتم این برنامه که نوشته شده مشکل داشتم ... شاید چون اصلا درست بازگشتی را نفهمیدم نمی دونم کسی بجز تابع بازگشتی این را نوشته یا نه ؟ اگه بازگشتی نباشه راحت تر می تونم بفهمم و تغییر بدم این را که باید دایرکشن تعریف بشه را نوشته بودی را اجرا کردم ... دفعه...
  5. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    ممنون روش کار می کنم ... راستی برای رندوم سازی آرایه چیکار کنم ؟ randomize() random منتها چجوری بکار ببرم ؟ کار دیوار کشنده را چجوری تعریف کنیم ؟
  6. F

    شبیه سازی در ++c

    منظورت از خزانه کامپایلر چیه ؟
  7. F

    شبیه سازی در ++c

    سلام ممنون که تا اینجای کار کمکم کردید امیدوارم جبران کنم : این همه یه برنامه دیگه که راهنمایی می خوام : می خوام یکسری دستورات را ایجاد کنم .. بیشتر توضیح میدم : می خوام یه شبیه سازی داس داشته باشم. با یه مثال همه چیز را می فهمید : کاربر تایپ می کند : Print A صفحه...
  8. F

    Tic Tac Toe

    in ham dooze 4 * 4 : 10 bar ham test kardam age be moshkelli khordid begid ta halesh konam ... امیدوارم دوستان استفاده کافی را ببرن اگه کسی هم مثل من زیاد از سی بلد نیست -- یا این برنامه را نفهمید می تونم کرکردش را توضیح بدم ...
  9. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    تابع بازگشتی دوباره فراخوانی شود به این شکل که چک کند ببیند اگر به چند راهی برسد ، مختصات چند راهی را ذخیره کند ، مسیری را برود و ببیند به بن بست می خورد یا نه اگر خورد برگردد اگر نخورد همان را ادامه بدهد. در غیر اینصورت به مختصات برگردد و مسیر دیگر را برود و اگر در کل به نتیجه نرسید پیغام عدم...
  10. F

    Tic Tac Toe

    سلام منظورم همون بود که گفتی ...
  11. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    #include <iostream.h> #include<conio.h> //using namespace std; int col = 1; int row = 2; const int ROWMAX = 11; const int COLMAX = 16; char maze[ROWMAX][COLMAX] = { {'B','B','B','B','B','B','B','B','B','B','B','B','B','B','B','B'}, {'S',' ',' ',' ',' ',' ',' ',' ',' ',' ',' ',' ','...
  12. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    مسیریاب********** اون مسیر خرگوش که پایین پستت بود دقیقا راه حلی هست که من می خواستم: چند تا تغییر کوچیک می خواد باید با استفاده از random و ranmomize مساله ایجاد بشه از یک مسیر هم 2 بار نره دیوار کشنده را هم بی خیال ببین می تونی کاریش بکنی ؟ ************* منم یکم به این دوز ور...
  13. F

    Tic Tac Toe

    خدا کنه برسم تمومش کنم امروز این را باید 4 در 4 کنم + اون مسیریاب را تا یه جایی جلو ببرم توضیحات اجراییش را هم بنویسم saalek جان اگه وقت داری بیا و این را 4 در 4 کن اگرم نداری فدای سرت
  14. F

    Tic Tac Toe

    saalek جان میشه یه برنامه دوز به من بدی اگه 4 در 4 باشه خیلی خیلی بهتره فرق نداره 2 نفره باشه یا با کامپیوتر فقط اجرا بشه باید 4 نفرش بکنم بعد یکسری تغییرات
  15. F

    نوشتن بازی مسیریاب توسط ++c

    سفیر جان من باید یه چیزی بنویسم که استاد نامرد درس داده باشه یا حداقل ازش سر در بیارم ------------- یه نکته : من اینجا که هستم هیچ کتاب و جزو ای دستم نیست همه را جا گذاشتم با این حساب هر چی بلدم باید رو کنم این که گفتی یعنی چه ؟ شما به این توجه کنید که order الگوریتم و growth...
بالا