سلام
با پیش فرض اینکه اسپرایت شماره 1 باید روی اسپرایت شماره 2 گذاشته شود نوشتم
توضیح : کد ها رو خیلی سریع نوشتم چون عجله داشتم باید به کاره دیگه رسیدگی می کرد
کد های زیر را داخل اسکریپت اسپرایت شماره یک بذار
موفق باشید
property spritenum
property match,matchpos
on beginsprite...
با سلام
اسکریپت شما را یک تغییر جزئی دادم و برای مشکلتون هم اسکریپت نوشتم
on mouseenter me
cursor 280
mysprite=sprite(me.spritenum)
MyFilter = filter(#blurfilter, [ #BlurX:2, #BlurY:2, #quality:5])
sprite(mysprite).filterlist.append(MyFilter)
updatestage
end
on mouseleave me...
در دایرکتور دو نوع اسکریپت وجود دارد :
1 - movie script
2 - behavior script
movie script به عنوان هندلر های سراسری شناخته می شوند یعنی در هرکجای برنامه می توان آنها را فراخوانی کرد مانند
on startmovie
end
اما behavior script به عنوان هندلر مخصوص اسپرایت معرفی می گردند یعنی یک کد برای...
با دستور Do می توان اینکار را انجام داد اما در ویندوز های xp سرویس پک 3 باخطا مواجه می شود.
راه های دیگری هم وجود دارد اما باید دید که دقیقا چکاری می خواهید انجام داد که بتوان راه حل بهتری ارائه داد
کد های بالا هیچ مشکلی ندارند و درست عمل می کنند، به احتمال زیاد جایی اشتباه کرده اید
سلام
http://www.directorforum.com/
http://director-online.com/
http://www.mediamacros.com/
به نظر شخص خودم راهنمای دایرکتور خیلی کامله، فقط کافیه دونست از چه دستوراتی باید استفاده کرد.
سلام
در حقیقت منظور کاملت رو متوجه نشدم، اما اگر قصد داری که کد های برنامه رو بشکنی که از لحاظ خوانایی بهتر بشه از توابع استفاده کن
مثال :
on mousedown
put sum(2,5)
end
on sum(a,b)
return a+b
end
برای تعریف تابع از کلمه on بعد از آن اسم تابع استفاده می شود
برای فراخوانی...
دستور pass هر کجا که استفاده شود به عنوان عمل پاس دادن تلقی می شود یعنی ادامه رویداد فعلی را به رویداد بعدی انتقال می دهد. در رویدادهای که برای sprite تعریف می شود دایرکتور نمی تواند دو تابع را اجرا کند بدین صورت که تابع اول که اجرا شد در ابتدای تابع بعدی متوقف می شود.
به عنوان مثال شما یک...
دوست عزیز کد اصلاح شده شما به این شرح می شه
function sum() {
var i, q = 0;
for (i = 0; i < arguments.length; ++i) {
q += arguments[i];
}
return q;
}
فقط در قسمت کدنویسی باید مشخص کنید که کد بر پایه جاوا اسکریپت باشه
واسه اینکار در قسمت کد نویسی از سمت چپ گزینه llingo را بر روی javascript...
سلام
می تونی با buddy api یک مقدار در رجیستر ویندوز ذخیره کنی، هر وقت که برنامه اجرا می شه اون مقدار رو بخونی بعد بر اساسش تصمیم بگیری که به کدون فریم پرش کنه.
از دستور sendAllSprites هم می تونید کار کنید
مثال :
on myBehaviorHandler me, arg1, arg2
put arg1 &&arg2
end
sendAllSprites(#myBehaviorHandler,"Hello","world")
عملا باز مجبورید یکسری دستور رو دوباره به اسپرایت ها بدید