سلام
زیاد آشنا نیستم با زیر مجموعه های سایت. تنها عضو شدم تا این تاپیک را ارسال کنم پس ببخشید اگر در جای درستی ارسال نشده است. چون دیدم نوشتید درخواست ها را هم ارسال کنید و چون درخواست من هم صرفا پوسته فتوشاپی بود و نه پوسته پیاده سازی شده اینجا مطرح کردم. به هر حال از مدیران عذر میخوام
لپ...