سلام دوستان اگه کسی اینجا این آموزشی رو دیده میشه بگه اون آبجکت هایی که آموزش دهنده به 3ds max وارد میکنه رو میشه از کجا پیدا کرد منظورم همون Refrenceها هست؟؟ ممنون
ممنون دوست عزیز عکسو نگاه کنی متوجه میشی چی میگم از zbrush یه normal map گرفتم اینجوری در اومده دونه های سبز رنگ افتاده رو map اون دونه های سبز هم مشکل ساز میشه تو 3ds max من میخام که اونا از بین بره چی کار کنم؟
سلام دوستان من یه normal map از یه face برای وارد کردن تو 3ds max گرفتم بعد از export کردن map بعضی از جاهای face دونه های سبز رنگ میوفته و وقتی وارد 3ds max میکونم اونجا همون جاهایی که دونه های سبز رنگ بود در هم برهم میشن چطوری من یه normal map خوب میتونم از Face بگیرم که این مشکلارو نداشته...
دوست من چرا عصبانی میشی یه سری هم به پست آخر من بزنی متوجه میشی عرض کردم اگه برای مکس نبود برای maya رو بزارید همین در ضمن من یه موتور رندر برای انیمیشن میخاستم که سرعت رندر نسبت به vray و mentalray بیشتر باشه با کیفیت بالا با تشکر از همه دوستان
ممنون دوست عزیز این روشیو که گفتین امتحان کردم فقط فرقش اینه که background خاکستری هست جایی هست background رو همراه با خود مدل(به جز جاهایی که ماسک شدن) تغییر داد؟ اگه هم ممکنه از تنظیماتاش یه نوضیحی بدین خیلی ممنون
آخه نرمال مپی که تو zbrush 4 هست با نرمال مپ zmapper فرق میکنه تو zbrush 4 پس زمینش هم بنفش میشه ما تو zmapper فقط مدل بنفش میشه و پس زمینه سفید یا فرقی نمیکنه؟؟؟