Recent content by Bertali

  1. Bertali

    مشکل در رندر گرفتن با پلاگین solid rock

    سلام کلاً مشکلی که من هم دارم با این پلاگین همینه منتها من روشی 100 % براش پیدا کردم اینه که وقتی میخوام رندر نهایی رو بزارم ( چون تو تست رندر ها مشخصات رو پایین میزام بیرون نمیندازه ) وقتی تنظیمات نهایی رو فیکس کردم کلاً کار رو سیو میکنم یک بار مکس رو میبندم دوباره باز میکنم و بدون این که...
  2. Bertali

    نرم افزار طراحی کابینت با خروجی مکس

    سلام بهترین و راحت ترین همون خود مکسه منتها برای دونستن ابعاد و اندازه ها باید با کابینت سازی ها در ارتباط باشید ! چون ابعاد اندازه ها بسته به نوع کاربری تغییر میکنه ! الان به طور معمول کابینت های زمینی به عرض 60 و ارتفاع 90 سانت کار میشه که از توی اون 90 سانت 12 سانت پاخور در میارن . واسه...
  3. Bertali

    درخواست پلاگین growfx

    سلام بهترین نسخه که کرکش هم موجوده فقط روی مکس 2011 کار میکنه . چنانچه سوال دیگه از این نرم افزار دارید در خدمتم .
  4. Bertali

    کمک در خصوص متریال و نورپردازی الماس با vray

    فک کنم اشتباه متوجه پستم شدید ، من متریال معرفی نکردم که ! شما دقیقه 22 اون آموزشی که نوشتم رو نگاه کن دقیقاً توضیح میده چه جوری این نوع متریال ها رو میسازن !
  5. Bertali

    کمک در خصوص متریال و نورپردازی الماس با vray

    سلام یک آموزش ویدویی هست Viscorbel - Creating V-Ray Materials Vol 1 - Glass الان که نگاه کردم دقیقه 22 بود
  6. Bertali

    کمک در مورد انتخاب نرم افزار

    سلام این کاری که شما میخواین انجام بدین اصلاً کار ساده ای نیست ! به طور کلی بخوام اون 3 نرم افزاری که اسم بردین رو ساده کنیم اینه که Rhino برای مدلینگ اجسام پیچیده و رسیدن به نتایج واقع گرایانه هست ، Lumion برای ساخت انمیشین های معماری و 3dsMax هم که معرف حظور همه هست برای مدلینگ و خیلی...
  7. Bertali

    پشتیبانی Barbarian woman

    سلام خسته نباشید . واقعاً کار زیبایی شده . میشه بگید چقدر زمان برده این کار ؟ چون طراحی لباس واقعاً سخته !
  8. Bertali

    دون دون شدن ( تار شدن ) تصویر

    سلام شما برای طراحی نمای خارجی حتما فضای بیرون رو طراحی کنید ، حداقل ها از نظر من وجود نور آسمان در فضا هست و متریالی برای کف . نزارید رفلکت های فضای مشکی رنگ مسقیم به کارتون بخوره . در ادامه میتونید بیشتر رو متریال چوبتون کارکنید و چنانچه نیاز به مشخص کردن رفلکتی بودن جسم دارید از المنت های...
  9. Bertali

    تنظیم متریال مالون

    راه حل ساده اینه که سه تا فیلد طول ، عرض و ارتفاع رو یک مقدار قرار بدید که این روش نیازمند اینه که تکسچر شما Tileable باشه . یک روش دیگه هم که من یاد دارم اینه که شما مودیفایر آنرپ رو روش اعمال کنید بعد از منوی mapping گزینه unfold mapping رو بزنید بعدش هم uv رندر بگیر و دقیقاً تکسچر رو واسه...
  10. Bertali

    بی بی کد interior test

    سلام کار جالبی هست منتها فکر میکنم مقدار bump توی متریال کف و چوبهای سقف زیاد هستش و همچنین زاویه دوربین برای یک نمای تک رندر مناسب انتخاب نشده . موفق باشید
  11. Bertali

    Unreal Engine

    سلام بهتره به جای نسخه های اصلی از udk که مجانی هست و کرک و غیره لازم نداره استفاده کنید .
  12. Bertali

    چسباندن دو آبجکت به هم

    سلام دوستان امیدوارم که حالتون خوب باشه یه کاری انجام میدم که واسه قسمت هاییش مجبورم موضاعت رو به هم بچسبونم اما نمیخوام فقط داخل هم برن و اتچ بشن بلکه میخوام یک جسم یکپارچه و سرهم تشکیل بدن که مثلاً بعدا بتونم لبه های به هم چسبیده رو چمفر بزنم . برای اینکه دقیق تر منظورم رو متوجه بشید به...
  13. Bertali

    کلیپ پست پروداکشن ( از دست ندهید )

    سلام البته به گفته شما شاید به درد کار بازار نخوره ولی برای کارهای خیلی بزرگ یک همچین کارایی نظر کارفرما رو قطعاً جلب میکنه ! در ادامه یک عکس دیگه هم هست که دیدنش خالی از لطف نیست :
  14. Bertali

    مشکل لکه های سیاه در رندر نما

    سلام این مشکل در بعضی از موارد به علت کم کردن حجم ها از هم ( Boolean ) به وجود میاد . چنانچه شما هم در اون قسمت ها از boolean استفاده کردید روش زیر فکر کنم مشکل شما رو حل کنه ! اون آبجکت رو به Editable Poly ببرید . بعد از منوی Selecttion گزینه Polygon را انتخاب کنید و با کلید Ctrl+A تمام...
  15. Bertali

    کلیپ پست پروداکشن ( از دست ندهید )

    سلام دوستان یک کلیپ از پست پروداکشن 2 تا کار با رندر خالی دیدم گفتم شما هم ببینید و از دست ندهید . واقعاً تو این کلیپ پست پرو رو نشون میده که چه فاز مهمی از کاره !! http://vimeo.com/118224567
بالا