You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly. You should upgrade or use an alternative browser.
behrooz0_o
در هیچ زمینه ای بهترین مطلق وجود ندارد. نرم افزار ها و خصوصا نرم افزار CRM استثنا نیستند. برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM باید در ابتدا انتظارات خود را از سیستم مشخص کنید. چند کاربر دارید؟ چند مشتری دارید؟ در هر ماه چند مشتری جدید اضافه می شود؟ مسیر رشد شما چگونه است؟ برنامه ریزی های آینده ی شما در هر بخش چه مقدار رشد را شامل می شود؟ بودجه ی شما چه مقدار است؟ آیا نرم افزارهای اداری دیگری استفاده می کنید؟ آیا لازم است همه ی نرم افزار های شما باهم در ارتباط باشند؟
این سوالات نیازهای اولیه ی شما را به صورت خلاصه مشخص می کنند. شما باید استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری خود را تعریف یا به روز رسانی کنید، و سپس تصمیم بگیرید که کدام بخش های آن باید توسط نرم افزار انجام شود.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که سازمان الف استفاده می کند برای شما مناسب نیست، چرا که نیازها و شکل کسب و کار شما با این سازمان متفاوت است.
همیشه نرم افزارهای گران قیمت یا نرم افزارهایی با قابلیت های زیاد مناسب شما نیستند. چرا که شاید برای پیش برد اهداف تان، به تنها 30 درصد این ابزارها نیاز داشته باشید. با انتخاب این نرم افزار علاوه بر هدر دادن بودجه برای 70 درصد امکاناتی که مورد نیاز شما نیست، مسبب پیچیدگی در آن 30 درصد امکانات مورد نیاز می گردید.