با سلام، به یک برنامه نویس که توانایی استقاده از امکانات صوتی کتابخانه ی xAudio2 را داشته باشد، جهت ساخت یک نرم افزار تشخیص صدا احتیاج دارم.
نرم افزاری که مد نظر دارم، چیزی شبیه به "گوگل تاک" میباشد. نرم افزار مد نظر باید صدا را با یک میکروفون (میکروفون کیفیت بالا در محیط خانه) وارد کند و
از بین...
توی وی ری این امکان خیلی ساده تر و بهتر وجود داره . کافیه شما در تنظیمان رفراکت متریال در قسمت ob number مقدار تجزیه ی نور رو بنویسی و تیک گزینه caustics رو فعال کنی . محاسبات هم کاملاً به صورت منطقی انجام میشه .. به احتمال زیاد باید این امکان در منتال ری هم وجود داشته باشه
سلام . بچه ها .
من امروز این قسمت رو دیدم . و چند صفحه اول رو خوندم ..
نظر من اینه که کاری که ما میکنیم . اصلاً نه به ساعت کاری بستگی داره . نه به اینکه چند سال تجربه داری و نه به متر مربع نه به دقیقه و واحد های این چنینی . .
در اصل باید برای ما پایه و اصول کار مهم باشه . خیلی وقتها . خیلی...
اگه آبجکت ها رو به صورت vray proxy در بیاری . به جای اینکه موقع رندر داخل رم قرار بگیره و بعد به کش سی پی یو برای محاسبه منتقل بشه . مستقیماً از روی هارد دیسک به کش سی پی یو منتقل میشه . از یه لحاظ خوبه .چون که میتونی با مقدار کمی از رم بی نهایت آبجکت داخل صحنه داشته باشی . ولی از یه لحاظ هم...
جاهایی که فکر میکردم نیاز به ستون های بیشتری داره ستون های بیشتری گزاشتم و اونهایی که فکر میکردم اضافه هستند رو یا جاشون رو تغییر دادم و یا پاکشون کردم . پله ها رو گزاشتم و یه مقدار به شیدر شیشه ها پرداختم .
سلام . این کار رو دو ساعت پیش شروع کردم . با رفرانس گرفتن از یکی از سیاه قلم هایی که یکی از بچه ها گذاشت (بدون اجازه :wink:). و چون اون رفرانس شبیه به بادام زمینی بود منم اسم این کار رو میزارم برج بادام . فعلاً ستون های باربر رو گزاشتم و هر کات که فاصله بینشون 3 متر و قطر هر کات هم نیم متر هست ...
مشکلی که خیلی ها دارن و بهش اعتراض میکنن اینه که چرا نمیشه چیزی که با چشم میبینیم رو دقیقاً در رندر ببینیم .
و جواب هم اینجاست که در وی ری شما با دوربین رندر میگیرید . یعنی رندر کننده شما خواص دوربین رو باید داشته باشه نه خواص چشم رو !!
دوربین ها امروزه با لنزهای متفاوت عرضه میشن و خیلی...