Recent content by ARDNiri

  1. ARDNiri

    استفاده از motion capture

    سلام برای اینکه اسم استوخونای باپدت با فایل موشن کپچری که لود کردی مچ باشه باید قبلش فایل mnm مربوط به مارکرهای اونو لودکنی.
  2. ARDNiri

    بدون عنوان

    سلام متغییر رنگ یک مقدار با سه پارامتر قرمز و سبز و آبیه البته در سیستمRGB، یعنی یه عدد نیست که بخوای با زمان که یک پارامتری هست مساوی قرار بدی. برای اینکه بتونی اینکار رو انجام بدی،می تونی R وG وB رو جدا گونه به زمان نسبت بدی ،انجوری: wood1.fillerColorR=time; wood1.fillerColorG=time...
  3. ARDNiri

    threading in maya with python

    یه سوال : تو کدی که نوشتی از ماژول thread استفاده کردی یاthreading ؟
  4. ARDNiri

    threading in maya with python

    سلام الان مشکلت thread هست یا maya.cmds
  5. ARDNiri

    Uv

    یکی از مهمترین مزایای UVLayout سرعت انجام کار هست. اگه به بنر سایت سازنده نگاه کنید متوجه می شید. "in minutes-not hours" راحت با چند تا حرکت uv مدلتون رو بگیرید.
  6. ARDNiri

    Uv

    من از برنامه UVLayout استفاده می کنم خیلی راحت می شه با هاش UV گرفت http://www.uvlayout.com/
  7. ARDNiri

    نسل جدید بازیها و سایتهای 3 بعدی اینترنتی با Unity3D

    unity3d for windows سلام این انجین برای ویندوز هم ارائه شد، اگه یه سرچ بزنین می تونید اونو پیدا کنین و حالشو ببرین. در اصل این انجین تحت مک بوده و می تونیم برای mac,iphon و کنسول Wii و از همه مهمتر تحت وب بازی بسازیم. زبان برنامه نویسی که برای اسکریپت نویسی اون استفاده می شه C# ,javascript و...
  8. ARDNiri

    فونت قرآنی

    http://فونت-قرآنی-نیریزی.iranictnews.ir/T_65715_____%D8%A7%D9%86%D8%B9%D9%82%D8%A7%D8%AF-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A1-%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AA-%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%82-%D9%88-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D9...
  9. ARDNiri

    نصب python بر روی blender

    سلام وقتی شما بلندر رو نصب میکنی پایتون هم با اون نصب میشه چون خود بلندر رو با پایتون نوشتن. اگر هنگام باز کردن بلندر این مشکل به وجود میاد و بلندر باز نمیشه باید پایتون نصب کنی یا بلندرو دوباره نصب کنی که باهاش پایتون هم نصب بشه ولی اگر موقع اجرای اسکریپت خاصی ارور میده ممکنه مشکل از ورژن...
  10. ARDNiri

    تغییر رنگ Use Background

    سلام منم از شما متشکرم(بحث دو نفره خوبیه. انگار کسی تو مجید آنلان با این موضوع کاری نداره) جالبه آخه منم فکر می کنم شما منظور من رو متوجه نشدین:wink: این هدف ما درسته ولی photoshop توش اضافست. در حالت معمولی یا سطح هست وسایه نیست یا سطح و سایه با هم دیده میشن یا با استفاده از use...
  11. ARDNiri

    تغییر رنگ Use Background

    سلام چرا photoshop؟ چرا alpha channel ؟ سایه ای که از use background بدست میاد در رندر معمولی هم نماش داده میشه ولی باید کمی دقت کنی تا بفهمی چرا نمی تونی اونو ببینی. دلیل دیده نشدن سایه بخاطر اینه که وقتی رندر میگیری زمینه کارت سیاه هست وتو سیاهی سایه دیده نمیشه، اگه یه عکس بندازی پشت نمای...
  12. ARDNiri

    تغییر رنگ Use Background

    Hi Aghdas منظورت رو متوجه نمیشم میشه توضیح بیشتری بدی
  13. ARDNiri

    تغییر رنگ Use Background

    سلام Use Background یکی از انواع متریالهای مایاست که هیچ رنگی به خودش نمیگیره. وقتی که از یک آبجکت مجازی در یک صحنه ی واقعی استفاده میکنیم حتماً باید سایه وانعکاس آن را در محیط اطرافش در نظر بگیریم ،این سایه و انعکاس با اعمال متریال Use Background به زمینه و محیط اطراف جسم مجازی که ما ساختیم...
  14. ARDNiri

    یک سوال فوری

    سلام اگه می خوای سیستم برای رندر جمع کنی باید روی CPU سرمایه بزاری ولی اگه میخوای با یه نرم افزار 3d کار کنی قطعات دیگه هم میان وسط مثل RAM , VGA. در مورد رندر: اگه دقت کرده باشین سیستمهایی که برای رندر در نظر گرفته میشن بیشتر از سیستمهای دیگر روشن میمونن پس باید مصرف انرژی پایین و مقاومت بالایی...
بالا