ایراد از هیچ کدوم نیست فقط کافیه که texture مربوطه رو از پوشه مربوط به texture های پزر به مایا معرفی کنی که از آدرس پوشه محتوای poser و runtime وانتخاب کاراکتری که وارد کردی texture اون رو به مایا معرفی کن
در ضمن من شنیدم که تو ورژن جدید پزر فایل mb مستقیما support می شه پس بهتر اگر این خبر...
فوتون ها استفاده از سرعت های ویژه اجزای رنگی رنگ سفید که با option های مختلف میتونن جلوه های نوری و بیشتر رنگی پیوسته ایجاد کنند.در ضمن وقتی در lightfog استفاده میشه جلوه خاصی پیدا میکنه و لزوما با منتال ری نباید رندر شه هرچند بیشترین میزان نمود در رندر منتال ری هست.
یک نکته ایی به نظرم اومد که دیدم بد نیست با شما هم مطرح کنم و اون هم اینه که وقتی مثل مدل شما (البته اگر درست متوجه شده باشم) اول فضای چشم و صورت رو مدل سازی کنید و بعد کره چشم رو قرار بدید حالت چشم طبیعی از آب در نمی آد مگر اینکه آنقدر مدلسازی کرده باشید که به راحتی قوس لازم اعمال کنید.
من درست منظور شما رو متوجه نشدم که باید چی کار کنم
ولی من می خوام عناصرم به صورت رئال باشه و با توجه به اینکه حجم فایل من بیشتر از 650 M شده و برای ادامه کار دچار مشکل حافظه شده ام دنبال راهی می گردم که در رندر نرمی لازم رو داشته باشه ولی در حالت mb حجم پایین باشه
حتما خودتون بهتر می دونید که...
من یک سوال دارم اون هم اینه که چه طور می شه در مایا مثل low poly در max همان نرمی را در رندر داشت ولی در فایل اصلی اینطور نباشه؟ (حجم فایل کم باشه)
این موضوع برای من خیلی مهمه !!!:sad:
:) هواپیما رو برای کسی ساختم برای همین در مورد نور پردازی و پس زمینه هیچ حساسیتی نشان ندادم .
در مورد نمونه اولت از light fog استفاده کردی یا فقط از light glow ؟