من چند وقت بود دنبال یادگیری سیاه قلم بودم ؛ اما نمیتونستم یه آموزشگاه خوب برای آموزش سیاه قلم پیدا کنم. بعد از کلی بررسی و تحقیق تو شرق تهران با آموزشگاه نقاشی و خوشنویسی ترنم صبا آشنا شدم. بعد از کلی پرسوجو از شاگردان و مشتریان این آموزشگاه متوجه شدم بیشتر شاگردهای ترنم صبا از نحوه آموزش و...