Recent content by سپیدنامه

  1. س

    نحوه فعال سازی repousse در فتوشاپCS5

    بعد از نصب فتوشاپ و دیگر امکانات آن ، ابزار repousse از منوی 3d غیر فعال است . و در موقع کار بر روی گزینه 3d لایه نیز از عدم اکتیو بودن این امکان اشاره دارد . لطفا راهنمائی نمائید که این ایزار چگونه فعال میشود . با تشکر
بالا