TweenMax & TweenLite

++Hadi++

Active Member
اینم چیزی که خواستی ...
مثالش خیلی کامله ...
بعد از import کردن کلاسهای مهمش مثل event هاش و easing هاش و خود کلاس اصلی TweenMax ، به سبک زیر استفاده می کنی :
PHP:
import gs.TweenMax;
import gs.easing.*;
import gs.events.*;
TweenMax.to(mc1,3,{x:50,y:100,alpha:0.5,...,ease:Circ.easeOut});
TweenMax.to(mc2,7,{x:15,y:10,alpha:1,...,ease:Back.easeOut,onStartListener:fun01});
TweenMax.to(mc2,5,{x:150,y:58,alpha:0,...,delay:3,ease:Back.easeOut,onCompleteListener:fun02});
الترجمه بالفارسی :
بعد از import کردن کلاسهای اصلی tweenmax و رویدادهای اون (events) و منحنی های اون ، مووی کلیپ های mc1,mc2,mc3 رو به تغییرات کشوندی . اولی رو در زمان 3 ثانیه با منحنی مورد نظر ، به ایکس 50 و ایگرگ 100 و آلفای 50 رسوندی و تمامی این تغییرات به یک حالت (منحنی آهنگ تغییرات ) بر سر ایکس و ایگرگ و الفا ظیش می یاد.
دومیه رو در زمان 7 ثانیه به ایکس 15 و ایگرگ 10 و آلفای 1 می رسونی (به توجه به منحنی تغییرات خاص ) و همینکه این حرکت شروع شد ، تابع fun01 اجرا می شه (در عین حال ) .
در سومیه ، در زمان 5 ثانیه مووی کلیپ سوم از حالت قبلیش (هر چی که باشه ) به ایکس 150 و ایگرگ 58 و آلفای صفر می رسه و قبل از شروع حرکت ، به مدت 3 ثانیه تاخیر می کنه و 5 ثانیه اصلی حرکت بعد از گذشت 3 ثانیه شروع می شه .(delay) و در انتهای حرکت بعد از اتمام ، تابع fun02 اجرا می شه .
با باز کردن مثال کلی که خود گروه GreenShock زدن ، می تونی مسیر منحنی وار هم به مووی کلیپ هات بدی و کافیه به قسمت bezier بری .
حالت bezier هم اینجوریه :
PHP:
{ 
TweenMax.to(myObjec, 2, { bezier:[ { y:5, x:15, rotationX:4}, { y:20,x:80, rotationX:50 } ], delay:3, ease:Circ.easeOut } );
یه دستور bezierThrough هم هست که می تونی از اونم استفاده کنی و اون هم خیلی مفیده و خیلی شبیه bezier هست .
به امضای من هم برو و در اون آموزش خوبی از جناب اقای ارجمند هست .
بای...
 

پیوست ها

  • greensock-tweening-platform-as3.zip
    403.8 کیلوبایت · بازدیدها: 97
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا