PersianProvider، سرعت. کیفیت. پشتیبانی.

با سلام

معرفی کلی سرویس

Persian Provider از امروز افتتاح گردید و حال شما عزیزان می توانید اقدام به خرید نمایید.
ما هیچ وقت کیفیت سرویس را فدای کمیت یا امکانات نمی کنیم. بنابراین می توانید همیشه از کیفیت سرویس ما مطمئن باشید. همچنین با توجه به اینکه امکان رساندن درصد امنیت به 100% وجود ندارد؛ ما همیشه سعی بر این داریم تا امنیت سرور را به حداکثر برسانیم تا کاربران در هنگام استفاده از سرویس به مشکلی بر نخورند.
از نظر آپتایم، همانند امنیت سرور نمی توان گفت همیشه آپتایم سرور 100% است ولی ما همیشه سعی بر این داریم تا آپتایم را به حداکثر یعنی 99.9% برسانیم و کاربران هیچ با هیچ Downtime ای روبرو نشوند. سرور های ما دارای برنامه های خاص می باشد که می تواند 99% مشکلاتش را بصورت فوری و بدون نیاز به هیچ فردی بصورت کاملاً خودکار حل کند بنابراین از این نظر هم مشکلی وجود ندارد. ما از تمامی اطلاعات مشتریانمان پشتیبان هفتگی تهیه می کنیم و در صورت نیاز و درخواست کاربر، آن را بصورت رایگان در اختیار کاربر قرار می دهیم. تمامی مشتریان ما بر روی دیتاسنتر مشهور و پیشرفته Softlayer در آمریکا میزبانی می گردند.

روش های پشتیبانی مشتریان

ما سعی کرده ایم تا بتوانیم ساده ترین روش ها را برای پشتیبانی کاربر بکار گیریم تا کاربر بدون مشکل و دردسر، بتواند از ما درخواست کمک کند و سوالات و مشکلاتش حل شود.
روش های پشتیبانی ما سیستم پشتیبانی چت (Live Support) آنلاین، سیستم تیکت آنلاین و همچنین سیستم ایمیل می باشد. در روش اول، شما می توانید با مراجعه به سایت و کلیک بر روی آیکون Live Support با اپراتور چت کرده و مشکل خود را حل کنید. توجه کنید که این روش فقط برای مشکلات و سوالات ساده می باشد، بنابراین در جهت حل مشکلات و سوالات مهم و پیشرفته، کاربران می توانند از طریق سایت یک تیکت پشتیبانی جدید باز کنند یا با استفاده از ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی، سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

چگونه می توانم از صحت و کیفیت سرویس مطمئن شوم؟

شاید این سوال، در ذهن خیلی از کاربران مطرح باشد. باید بگوییم که ما همیشه دنبال پیدا کردن رضایت مشتریانمان هستیم، بنابراین با استفاده از روش تست سرویس امیدواریم تا بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.
حال باید توضیح دهیم که تست چیست و چگونه باید آن را دریافت کرد؟
پروسه کار به این صورت است که شما به سایت مراجعه می کنید و بسته تست را سفارش می دهید. سپس سیستم ما بعد از سفارش بصورت کاملاً خودکار و اتوماتیک برای شما اکانت تست را ساخته و اطلاعات آن را برای شما ایمیل می کند. توجه کنید که این تست فقط برای 7 روز اعتبار دارد و پس از آن اگر اکانتتان را به یکی از بسته های غیر-رایگان و معمولی ارتقا ندهید، اکانتتان بطور کامل و بدون اخطار بصورت خودکار توسط سیستم حذف خواهد شد. شایان به ذکر است که سیستم بعد از گذشت 4 روز از مدت تست به ایمیل شما اخطاری ارسال می کند.
برای سفارش اکانت تست، بر روی این متن کلیک کنید

پروسه و طریقه سفارش و استفاده از سرویس

پروسه سفارش بصورت زیر می باشد:
1- شما به سایت مراجعه می کنید
2- بر روی سفارش کلیک می کنید
3- بسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید
4- اطلاعات خود را وارد می کنید
5- سفارش را تکمیل می کنید
6- در اینجا به صفحه صورت حسابتان منتقل خواهید شد، با واریز مبلغ صورت حساب به حساب/کارت ذکر شده سرویس شما در کوتاه ترین زمان ایجاد و فعال می گردد.
7- حال هر چه که نیاز است بدانید (مانند اطلاعات اکانت) به ایمیلتان ارسال گردیده است
8- بر روی وب سایتتان آپلود کنید و لذت ببرید!

آیا من از تحفیف ویژه ای برخوردار می شوم؟

بله! به مناسبت افتتاحیه سایت و راه اندازی، شما می توانید از 25% تخفیف ویژه برخوردار شوید. برای این کار می توانید از کوپن تخفیف ef25 استفاده نمایید! این کوپن فقط تا 30 آبان 1389 اعتبار دارد، پس بشتابید!


 

arashsoft

Well-Known Member
سلام
اسپانسرر يه سايت با رنك 2 هم ميشيد؟؟
50مگ بيشتر نمي خوام
 

arashsoft

Well-Known Member
والا دقيق نمي دونم
بسته به روز و كار ملت داره

ولي روي همون 50 60 تا حساب كن
زياد نيست
50مگه
 
دوستان تغییرات به پایان رسید و سایت هم دوباره راه اندازی شد. امیدواریم از این پس بتوانیم بهتر از قبل در خدمت شما عزیزان باشید...
دوسانی که در کیفیت سرویس شک دارند می توانند بسته تست ما را سفارش بدهند و کیفیت سرویس را به مدت 7 روز بصورت کاملاً رایگان امتحان کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا