قالب Pantoia Chair

3D Art

Member
آفرین آفرین...کار خووووووب
کم گیر میآد این روزا آقا کم.....ببین مدلینگت خوب حرفی نیست ...و کار کردن واسه اون سایتی که گفتی هم نشون میده افق فکری خوبی داری....روحیتم تمبل نیست و از دیتیله کار کردنت اینم معلومه.دست رو کار ژورنالی گزاشتی که اینم خعلی خوبه مرد
1.شیدر پردازی فلز ها خوبن ولی چوب ها به همون اندازه بدن
2.نویز زیادی تو کارت هست.یکم نویز واسه کار لازمه طبیعیش میکنه ولی نه دیگه این قدر
3.تو تمام کارات اولویت اولت مبلت بوده دیگه ولی به نظرت واقعا تو همشون کار اختصاصا مال مبل؟؟؟؟؟؟
4.بهترین کارت از نظر کمپزوسیون کار دست راستی یه ولی بقیه کادرشون جا کار داره
5.نور پردازی واسه رفلکتات خوب کار میکنه ولی خوب سایه نگرفتی از کارت
6.از فاز اتفاقات فیزیکال بیا بیرون خوووووب .با همه چی استودیو ای برخورد کن ok??? تو نور و رنگ و سایه اقراق کن
7.بیا متفاوت نگاه کنیم ...ببین به نظرت سایه یایه مبلت از خود اون قوی تر نیست...میشد تو یه رندر واسه نمایش کارت فقط از سایش استفاده کنی
8.یه پیشنهاد ببین افکت های موجود رو تو MB photo looks تست کن ولی ببین این کارا رو تو فوتو شاپ کن .مجیک بولت تاثیر مشخصی رو کار میزاره که طول میکشه تا دستت بیاد
اشتباه نشه اینا فقط پیشنهاد .من در حدی نیسم که اراد کار کسی رو بگیرم

درود بر شما
سپاس نظر لطفت در مورد من هست
خوب بسیار خوشحال شدم که اگر انتقادی هست منطقی گفته بشه تا فضا برای بحث منطقی باز بشه
یک سری نکات رو اشاره کردید که من در حد توانم بهشون پاسخ میدم
1.کلا متریال چوب یکی بیشتر نیست اندازه بدی شیدر چوب رو من هنوز نتونستم درک کنم دقیقا چقدر بده و چرا ؟ همه چوب ها که مثل هم نیستن کاتالوگ رنگ چوب ها رو دیده باشید متوجه میشید که از تقریبا سیاه شروع میشه تا قرمز و دیگه فینیش کردنش دست نقاش هست که کیلر کاری کنه یا اسید شور کنه
2.نویز توی عکس دوم و سوم که اصلا وجود نداره توی عکس اول هم فکر نکنم اونقدری باشه که لفظ " نه اینقدر " به کار برده بشه براش ... توی این اینکار اول نویز دادن و بعد نویز گیری انجام شده که به نظر اگر نویز کار کم نباشه حداقل کافی هست
3.راستش اینو زیاد متوجه نشدم ولی تا اونجایی که من متوجه شدم : بله اولویت اول مبل هست تو عکس اول foreground و middleground و background وجود داره ولی فوکوس و نوع کمپوزوسیون خبر از مهمتر بودن صندلی فلزی از بقیه المان ها میده
4.علت کمپوزوسیون کار اول رو توضیح دادم بقیه عکس ها رو هم اگر خواستید نوع ترکیب بندیشون رو هم توضیح میدم
5.از نور برای رفلکت که نمیشه استفاده کرد رفلکت دادن به فلز اون هم برای کار استودیو یک مقدار متفاوت هست راستش من این تست ها رو فقط برای سایه انجام دادم و فکر میکنم نظر شما با نظر من در مورد سایه ها کاملا در تضاد باشه
6. نمیشه به یک نفر بگی حتما برای عبور از رودخانه باید عرض رودخانه رو شنا کنی شاید خیس شدن باش جالب نباشه بخواد از پل استفاده کنه ! خوب این سبک من هست چطوری انتظار داری سبکم رو تغییر یدم من کار nonreal هم انجام دادم ولی خوب سبک کاریم رئال هست و فکر نمکینم سبک رئال سبک بدی باشه چون اگر بد بود اشخاصی مثل دنکو و زانکانارو و برترند اسطوره نمیشدن
7. متفاوت نگاه میکنیم ..... خوب دقیقا کدوم عکس رو متفاوت نگاه کنیم ؟ مبل توی کار نمیبینم متاسفانه
8.راستش من حدودا یک سال و نیم هست که MB کار میکنم فکر کنم دیگه مرحله تست MB برای من تموم شده باشه ... علاوه بر photo looks چندین برنامه دیگه برای پست استفاده میکنم اگر همه این post pro ها رو میشد توی ps انجام داد فکر نمیکنم دیگه احتیاجی به این همه پلاگین بود.... حالا کجای پست از نظر شما مشکل داره ؟

راستش این کار برای من چیزی خارج از تست نبود حالا دوستان لطف کردند و پیشنهاد دادن برای تاپ گالری پس مشکلاتی داره حتما
سپاس از وقتی که برای نقد گذاشتی
پیروز و سربلند باشید :rose:
 
من توی صفحه دوم سوال پرسیدم
ولی چون اینجا ....
پست من رو ندید
این سیم ها رو چجوری مدل کردین ؟ اگه لطف کنید یه عکس از ویوپرت بزارین که نورها توش معلوم باشه تا ببینیم چجوری نورپردازی کردین ممنون میشم

باید اول می گفتم ولی اخر میگم کارتون خیلی قشنگ شده.
 
آخرین ویرایش:

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
خو من فضولی میکنم، رویشی که من میدونم و به نظرم میرسه و فکر کنم راحت باشه روش Shape یا همون line باشه یعنی اگه روش دیگه ای باشه به نظرم من اشتباه محضه.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام افشین جان کارت واقعا زیباست آفرین بهت تبریک می گم


فقط یه سوالی
ساخت پارچه رو یه توضیحی می دی با چی ساختیش ؟ با چی این طوری چروک بهش دادی و....

امیدوارم موفق باشی:rose:
----------------------------------------------------------------------------------------

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mandana

Active Member
با اجازه ی مدیران بخش پستهای بی ارتباط با کار رو پاک کردم.هر چند با خیلی هاشون موافق بودم ولی به دلیل اتمام بحث مجبور شدم.امیدوارم دوستان ندیده بگیرند...
در مورد اینکه بعضی دوستان میان نظر میدن این کار ارزش تاپ گالری نداره و غیره، فکر نمی کنم دانسته های من و شما در حدی باشه که بتونیم روی ارزش کار هنری کسی نظر بدیم و اجازه بدیم کسانی که در این کار خبره تر هستن و برای همین کار انتخاب شدن در این مورد نظر بدن.
کسی فکر می کنه کار در حد تاپ گالری نیست و میتونه مشابه کار رو بزنه، بسم الله.به قول معروف با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه.
اما جدای این بحث ها فکر می کنم برای اینکه این بحث تاپ گالری برای همیشه فیصله پیدا کنه( و ازونجایی که با فرشید در مورد معیار نداشتن هنر موافقم) هیئت داوری متشکل از فرشید، فرخ و کاربران متخصص تشکیل میشه تا از این به بعد، پس از اینکه دوستان نظر دادن این کار بره تاپ گالری، اون هیئت داوری کار رو بررسی کنه و در صورت تائید ایشون کار به تاپ گالری فرستاده بشه.
در ضمن تبریک میگم افشین کار شدیدن برازنده ای بود.مخصوصن پارچه روی زمین خعلی طبیعی شده کلی لذت بردم.امیدوارم باز هم شاهد کارهات در این فروم باشیم چون می به شخصه کلی کارهات رو دوست دارم.
امیدوارم بحث همینجا تموم بشه.از این به بعد با پستهایی که تاپیک رو از هدف اصلیش خارج می کنند برخورد جدی میشه.
همگی موفق بباشید:rose:

پ.ن:منم سوال نفر بالایی رو دارم.خعلی طبیعی شده.مقسی
 

campsoft

Member
کارت واقعا زیباست
از اون بهتر رتدرت هست و همینطور زوایای دوربینت کا کارت رو خیلی شیکتر و زیباتر نشون میده
خیلی عالیه
تاپ گالری
 

Arsham

اینو میخوریم گول نخوریم ♠
سلام خسته نباشی .
کارو که قبلا دیده بودم ولی ایده ی که به ذهنم رسید یمه که بدیش به فرزاد بزاره روی پروژه پشتبوم که زیاد سختی نکشه واسه اون فیلما :دی
 

taghi abbas

Well-Known Member
بسیار قشنگ و زیبا شده.
مخصوصا مدلسازی و نوع رندر.دستت درد نکنه
 

3D Art

Member
سپاس از نظر لطف دوستان
توضیحاتی در مورد کار :
نور پردازی عکس اول مهمترین نکته هست چون بدون استفاده از BF به این سابه ها رسیدم اگر بقیه دوستان دقت کردن باشن شبیه سازی نور روز وارد شده از پنجره کاری بسیار بسیار سخته دلیلش هم اینه که فرض کنید سایز نور شما بسیار بزرگ هست از این نور میخواهید سایه های شارپ داشته باشید !
توی کار close up نکته اصلی متریال هست که متریال blend استفاده شده با مپ خش داری که خودم ساختم مقدار تاثیر متریال ها روی هم تعیین شده
در عکس سوم هم پارچه یکی از تست های برنامه marvelous یا clo3d هست که واقعا برنامه فوق العاده ای هست برای پارچه . یک بررسی کامل تو سایتش داره و آموزش هاش رو
 

Hamed

Active Member
سپاس از نظر لطف دوستان
توضیحاتی در مورد کار :
نور پردازی عکس اول مهمترین نکته هست چون بدون استفاده از bf به این سابه ها رسیدم اگر بقیه دوستان دقت کردن باشن شبیه سازی نور روز وارد شده از پنجره کاری بسیار بسیار سخته دلیلش هم اینه که فرض کنید سایز نور شما بسیار بزرگ هست از این نور میخواهید سایه های شارپ داشته باشید !
توی کار close up نکته اصلی متریال هست که متریال blend استفاده شده با مپ خش داری که خودم ساختم مقدار تاثیر متریال ها روی هم تعیین شده
در عکس سوم هم پارچه یکی از تست های برنامه marvelous یا clo3d هست که واقعا برنامه فوق العاده ای هست برای پارچه . یک بررسی کامل تو سایتش داره و آموزش هاش رو



درود
امیدوارم حال همگی خوب باشه...
دوستان من میدونم افشین داره چی میگه فقط خواستم به دوست داران تری دی کار و وی ری بگم :


یک راز دیگر از رازهای بزرگ رال رندر فاش شد...





علی علی
 

behrang2

Member
بی-اف چیه؟:د

مسوولینه وی-ری یجاشو ظاهرا مردونه ساختن:د
اگه داشتن دوست پسر زیاد سایه ها رو شارپ تر میکنه:د
الان باید من نگاتیو میبودم:د
 
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
تبریک میگم بهتون بابت این کار زیبا :rose:
رندر کلوز آپ رو خیلی دوست داشتم و به خصوص تکسچرینگ روی میله ها.
همونطور که دوستان گفتن پارچه روی زمین رو هم همینطور ، چین و چروک های خیلی زیبا و کاملا به جا و طبیعی داشت.
موفق باشید همیشه.
 

nightlord

Well-Known Member
سلام به دوست گلم افشین . آقا من یه مقدار دیر دیدم . خیلی عالی شده کارت . تبریک میگم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا