M-benz-a-class-2006

‏چقدر خوبه که قسمت گالري اينطوري شده ، حالا جدا از خاله زنک بازي، فکنم اينکارو قبلان تو مجيدانلاين گذشته بودم منتها ديدم گالري عوض شده چند تا رندر جديدم گرفته بودم گفتم بد نيست ‏بذارم.
‏در ضمن پيشا پيش ممنون از پيشنهادتون .
 

پیوست ها

  • M-benz-a-class-Arch.jpg
    M-benz-a-class-Arch.jpg
    436.6 کیلوبایت · بازدیدها: 174

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
wow چقدر قشنگ كار شده. آفرين واقعا خوب كار كردي.

با اجازه احسان جان اين عكس رو ميذارم تو قسمت تاپ گالري فروم.
 

ehsan_3dmax

Active Member
با اجازه احسان جان اين عكس رو ميذارم تو قسمت تاپ گالري فروم.
خوب کاری میکنی.
بنیامین عزیز. تو هم خوب کاری میکنی کارای زیباتو میزاری.
البته من در مورد این کار قبلا نظر دادم، ولی بازم میگم قشنگ شده.
تنها موردی که میبینم در مورد این کار اینه که استودیوی ساخته شده برای رندر یکم مشکل داره. بقیش عالیه.
راستی در مورد کارات یکم توضیحم بده اولش که همه استفاده ببرن.
موفق باشی.
 

mostafa_cs

Well-Known Member
من سه بعدی کار نیستم ولی اینتور که به نظر میاد باید کار فوق العاده ای باشه!
واقعا باحاله!
پیروز و سربلند باشید...
 

Erfan

Active Member
كار خيلي قشنگي شده ... حيف كه توي كارهاي 3d تبحر ندارم .. والي يه كاري ميكردم ...


مخلصيم, بارزام @
 
‏سلام ممنون از لطفتون بچه ها .
‏راستش فک نميکنم اين کار احتياج به توضيح داشته باشه. ديگه يه روند معموليه که فکنم ديگه هرکسي‌ اينجا يکي‌ دوتا making of ساخت ماشين ديده باشه . درهر صورت درمورد مدلينگ، بدنهٔ ماشينو با تکنيک polygon(3dsmax) و
‏تاير و رينگو با تکنيک nurbs(rhino)o زدم. رندرشم اون بالايي‌ رو با mentalray گرفتم باقي‌ رو با cebas final render ، در مورد استوديو هم بايد بگم من استوديو يي‌ نساختم همشون محيط HDRI هستن.
 

cross

Member
من هم اینکاره نیستم :دی
پس نمیتونم نظر سازنده و تخصصی بدم
اما از دیدگاه غیر کارشناسی میتونم بگم که خیلی عالیه من که کفیدم
 

mamali132002

Active Member
آقا تبريك ميگم كار خيلي قشنگي شده.
تنها ايرادي كه داره فكر كنم متريال رينگ باشه وگرنه همه چيز خوبه. در مورد منتال ري هم فكر كنم sampling رو پايين گذاشتي يا شايدم موقع آپلود اين طوري شده ولي ديگه همه چيز روبراست.

فقط آقا ميتوني HDRI دومي رو براي دانلود بذاري ؟ (همون كه حالت لامپ داره)
 
آخرین ویرایش:

NAKOOT

Well-Known Member
آرزو بدلم موند یه ماشین با تری دی مکس بسازم ...
کارت درسته داداش ...
موفق باشی ...
 
ok

‏سلام mamali جان در مورد رينگ باهات موافقم خودمم زياد از اون قسمتش راضي‌ نيستم. درمورد sampling هم دقيقا متوجه نشدم.
در مورد HDRI هم بايد بگم که فايلش حدود 5mb هست تو کدوم سايت مي‌شه اينقد حجم upload کرد . بگو برات upload کنم. تو خود مجيد انلاين که نشد..مي‌خواي email بده برات mail کنم.
 

spy4all

Member
بنیامین جان کار بسیار زیبایی ساختی ولی لطف کن ثابت کن کار خودته . ببخشید که این سوال را می کنم .
 

پیوست ها

  • MakingOf_0a.jpg
    MakingOf_0a.jpg
    179.7 کیلوبایت · بازدیدها: 8
آخرین ویرایش:
‏چقدر خوبه که قسمت گالري اينطوري شده ، حالا جدا از خاله زنک بازي، فکنم اينکارو قبلان تو مجيدانلاين گذشته بودم منتها ديدم گالري عوض شده چند تا رندر جديدم گرفته بودم گفتم بد نيست ‏بذارم.
‏در ضمن پيشا پيش ممنون از پيشنهادتون .

آقا دمت گرم

نمردیم و یه ایرانیه حرفه ای پیدا کردیم البته بقیه بچه های دیگه هم حرفه ای هستند بهتره بگیم یه حرفای دیگه هم پیدا کردیم


دوسته عزیر ماشینت خیلی قشنگه

یه در خواست از حضرت عالی داشتم و آن اینه که اگه می شه آموزش ساخت چراغ ماشینتون را اینجا بزارید
فقط چراغش

آیا چنین چیزی امکان پذیر هست ؟

با تشکر از لطف عنایت جنابعالی
 
آقا دمت گرم

نمردیم و یه ایرانیه حرفه ای پیدا کردیم البته بقیه بچه های دیگه هم حرفه ای هستند بهتره بگیم یه حرفای دیگه هم پیدا کردیم


دوسته عزیر ماشینت خیلی قشنگه

یه در خواست از حضرت عالی داشتم و آن اینه که اگه می شه آموزش ساخت چراغ ماشینتون را اینجا بزارید
فقط چراغش

آیا چنین چیزی امکان پذیر هست ؟

با تشکر از لطف عنایت جنابعالی


‏خواهش مي‌کنم شما خيلي‌ لطف دارين . حتما اينکارو مي‌کنم ، همينجا يه فايل تصويري(jpg) از مرحله ساختش برات update مي‌کنم .
 
mini tutorial

‏ 1 مهمترين چيز تو مدلينگ اينکه مدلتون يک topology درست داشته باشه ، داشتن يک مسير سگمنت درست باعث مي‌شه مدلتون تميز در بياد، همينطور تا جايي‌ که ميتونين بايد سعي‌ کنين face(facepoyl)y هاتون
‏بصورت چهار گوش در بياد.
‏ 2 واسه لبهٔ مدل که قراره از هم جدا شه و قراره يک لبهٔ تيز در بياد بهتره از روش سه سگمنتي‌ ( threeEdge ) استفاده کنين. چون قراره مدلتون آخر سر smooth شه.
‏ 3 قسمتي‌ که قراره شيشه چراغ بشه رو ( با گرفتن يکي‌ از اون لب هاي سه سگمنتي‌ ) انتخاب مي‌کنيم ، و با دستور detach اون رو بصورت يک ابجکت جدا در مياوريم.
‏ 4 لب هاي باز شيشه رو انتخاب مي‌کنيم و آن را دو بار به سمت عقب extrude مي‌کنيم با )shift) ، بار اول کمتر از بار دوم است ، همانطور که در تصوير پايين مي‌بينيد.
‏ 5 همين کار رو با لبهاي بازي که با detach کردن در بدنهٔ ماشين به وجود اومده انجام ميدهيم.
‏ 6 براي داخل چراغ جلو از همون ابجکت شيشه چراغ جلو استفاده مي‌کنم ، با اين تفاوت که اين دفعه لب هاي باز ابجکتو به سمت جلو extrude مي‌کنم و کمي‌ هم scale شون مي‌کنم.
‏ 7 حالا detailها رو اضافه مي‌کنم. اون قسمت هاي دايره اي در چراغ با chamferکردن يک vertex به وجود مياد.

دوستان من ديگه تا عيد نميتونم ON شم، بايد برم خدمت سربازي براي همين اگه سوالي‌ پرسيدين و جوابي‌ نشنيدين ناراحت نشين و فوشم ندين : د
have fun
 

پیوست ها

  • 1_mb.jpg
    1_mb.jpg
    176 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • 2_mb.jpg
    2_mb.jpg
    143.7 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • 3_mb.jpg
    3_mb.jpg
    108.2 کیلوبایت · بازدیدها: 12
سلام .
من رضا محمددوست هستم . آقای جلالی(یکی از دوستان من) من رو به اینجا آشنا کرد.
عاشق کارهای 3d هستم . ولی تازه شروع کردم. قبلا با نرم افزار های زیادی هم کار می کردم
که نمونه های اون فوتوشاپ و فلش , .. . نمونه کار های فلشم رو هم میتونید تو سایت ایران کلیپ ببینید.
آدرسش :
http://www.iranclip.com/html/active-designer.html
دوست دارم کمکم کنید تا بتونم تو 3d اوستا بشم. منم اگه بخواین می تونم در مورد نرم افزار های دیگه بهتون بگم. (اگه قابل بدونید)
امید وارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا