20231202 لوگ آوت یا ساین آوت یا خروج . سپس بخوانید! خیلی مهم اطلاعات مهم! کودتای حفظ مافیا و حفظ خشونت و حفظ عدم آزادی!

arsse

Member
این را خواهشا حذف نکنید. پست ها یا همان ارسال های بعدی این تاپیک درباره کامپیوتر و اینترنت و وسایل جاسوسی است!

چرا جنایتکاران در کنار جنایتهای سالهای گذشته بخصوص در 2 سال گذشته این همه لات و خلافکار و پلیس و خبرنگار و استاد و زن و مرد دعوت در آپارتمانهای خود می کنند که صدایشان می آید و آشکارا خود را همکار من که این گزارشات را می دهم معرفی می کنند و در ساعاتی دستور جنایت می دهند یا خودشان جنایت می کنند و در ساعاتی دیگر که م نگزارش میدهم جلوی آنها یا گروه جدید نمایش میدهند که این مطالب را دیکته به من می کنند!؟ آقای اسلامی یادت نرود آن دکمه را بزنی ...آقای صدر یادت نرود گزارش کتبی بدهی ... آقای ثقة حواست باشد فلان خط گزارش را که دیروز هماهنگ کردم یادت دادم بنویسی را الان اشتباه نوشتی اصلاحش کن.

از سال 2022 علنی و آشکار و گسترده جنایتکاران (شرخران) ک19پ17 و لاتهای قدیمی مافیای مسلمانان محله 14819 و بلوار فردوس و لاتهای پولشو و امنیتی دانشگاه کاشان دهه 1990 می خواهند خودشان را حامی من نشان دهند و حکومت اسلامی و پلیس دارند به آنها در جنایاتشان کمک فراوان می کنند. من حضوری جنایات این ها را علیه مردم خبر میدهم پلیس می گوید موضوع مهمی نیست ( تا آن حد که حتی فامیلهای خیلی از همین پلیس ها دستگیر و کتک خوردند و مقتول شدند) و جدا هشدار میدهم که تا کشورهای پنج عضو شورای امنیت نیروی نظامی در کشور مستقر نکنند که مذهبی نباشد و این مردان وهمکارانشان که هزاران نفر هستند بازجویی نشوند خطر جهانی است.



کشور دست القاعده و تروریستها و مافیا است!!!



پس تقیه (یعنی باور مذهبی خود را مشخص نکنید و بگویید یک عقیده شخصی است تا امنیت کامل برقرار و حکومت از طریق رادیو و تلیویزون وعلائم درست بقبولاند امنیت هستش!

نکته الف_ یک انسان عاقل و تحصیلکرده و هیومنیست زیر ذلت پذیرش خدا و مقدسات و یاوه های ادیان وحیانی و آسمانی و باستانی نمی رود! ولی اگر آن آدم ظالم یا ستمگر یا برده دار یا جابر و زورگو یا خودبرتر پندار یا پول پرست یا درنهایت ترسو یا احمق یا دیوانه باشد تا زیر ذلت پذیرش خدا و مقدسات و یاوه های ادیان وحیانی و آسمانی و باستانی برود!

نکته ب_ تفکر کنید چرا سالهاست درباره لات ها و خلافکارها اطلاع رسانی می کنم و از 2022 دارم در قالب اطلاع رسانی در گروه های تلگرامی و وبلاگ و کانال و مراجعه حضوری اطلاع رسانی می کنم کسی حوصله خواندن ندارد و عمل نمی کند !







1_ وقتی یک فرد یا سیستم یا گروه یا حکومت بخواهد یک طرفه (بخصوص با هوچیگری یا در حالت اقتدار نسبت به دیگری یا در حالت بی خبر و با خبر) فرد یا افرادی را در معرض جاسوسی و افشای مغرضانه و سانسور شده قرار دهد، معلوم است ضد بشری ترین و بی منطق ترین و ضد احساس ترین و ضد وجدان ترین است؟

2_ با عطف به آیتم یک مثلا حتی در حالت عدم جاسوسی چرا ( جمله های ناقص بدهند یا حذف کنند یا جعل و تحریف کنند؟ ) مثلا طرف گفته است (من در جورجیا بوده ام و...) را پخش برای مردم و قتل و شکنجه انجام ولی ادامه اش فرضا (در بوتیک یا مغازه جورجیا باشد) و یک عده فکر کنند (منظور جورجیای نزدیک ایران یا همان گرجستان است) و یک عده دیگر فکر کنند (منظور ایالت جورجیا یا گرجستان آمریکا است) و مثلا ( تعدادی مرد لات و شرخر از لغت جورجیا یک فحش ساخته باشند که فرضا مردان و زنان بی جنبه لات افغانی یا عراقی را ناراحت کند)....

3_ عطف به آیتم های دو و یک چرا به لاتها یا پلیس یا سپاه و مرد عادی یا امام یا نخست وزیر یا هر فردی در هر سمتی اجازه دهند جز موارد بسیار خاص، به محض شنیدن این لغات به گوینده خصوصا کودک و زن آسیب بزند!؟ حکم مرگ و شلاق نیز همیشه بعد از طی چندین سال و انواع دفاع توسط متهم و محکوم انجام میشود. پس وقتی مردم عادی یا لات یا شرخر یا پلیس خشونت می کند یا مقتول می کنند یعنی احتمالا دارند لاپوشانی و مانع دفاع و مانع افشا شدن متهمان میشوند؟

4_ چرا فرد بخصوص افرادی و بخصوص مجموعه افرادی یا گروه هایی یا دین و سازمانهایی بخواهند فردی یا افراد یا گروه هایی را دیوانه نشان یا عیب دار نشان و همچنین چرا بخواهند آشکار و مخفی قرص مثلا اعصاب بدهند یا هروئین خور کنند یا در آب و غذای مردم به صورت منطقه ای یا مجموعه ای یا افراد خاص دارو اعصاب یا مواد مخدر یا بدتر از همه روانگردان بریزند؟

5_ نصب دوربین مخفی و نصب استراق سمع و نصب اسپیکر در خانه و حریم خصوصی مردم بر چه اساسی هست؟ نصب ایمپلنت های کامپوتری، مخابراتی، شنوایی و گفتاری و مولتی فانکشنال در ابعاد ریز روی گوش و حلق و بدن توسط کیست و چرا چندین دهه است اوباش و مافیا و خصوصا مردها و پسرها و برخی اقلیت های جنسی اجازه داشته باشند تا حد این جنایات از آن استفاده کنند؟ چرا کنترل پنل استفاده از این ایمپلنتها را نیز در دست دارند؟ چرا روی هزاران یا میلیونها نفر نصب است؟ چرا مردان و زنان و خصوصا زنانی که به وسایل جاسوسی دسترسی دارند، در معرکه و عنترگردانی برای مدعوین ژست می گیرند که دارند به نویسنده یاد می دهند این مطالب را بنویسد؟ و این وسایل شده حافظ دین و مافیا و انواع حفاظت از شیر خدا! حافظ اسد شدن! که لاتها ثابت کنند شیر درنده و ضد انسانی چون حضرت علی ابن ابیطالب حق بوده و خشونت خوب است!

6_ چرا مردم ایران و ترک و عرب و کلا مسلمانان شهوت دروغ گفتن و شهوت ربودن و دزدی کردن و شهوت کم فروشی یا گران فروشی دارند؟ چرا شهوت کم کاری و خرابکاری با وجود چند برابر پول گرفتن دارند؟ چرا جلوی لات بازی و شرخری را نمی گیرند؟ چرا ضد لذت هستند؟ چرا ضد زیبایی هستند؟ چرا حسود هستند؟ چرا شهوت ممانعت از لذت دیگران دارند؟ چرا شهوت دارند تعیین تکلیف کنند؟

7_ چرا بی اجازه افراد از طرفشان شهادت و شکایت می کنند و دخالت در اطلاعات می کنند؟

8_ چرا لاتها و قلدرها را مسئول کنند که هنرمندان و ورزشکاران و نویسندگان و سکسی ها و اینترنتی ها را در رابطه با محتوا بازجویی یا ربوده یا شکنجه یا مقتول یا تعیین تکلیف کنند. وقتی براساس منطق و وجز در موارد خاص هیچ کس حق سوال ندارد که بازجویی یا تعیین تکلیف کند چرا بجای مسئول شخص غیرمسئول یا بجای شخص متخصص آدم غیرمتخصص یا بجای شخص غیر خشن شخص خشن را اجازه دادن یا چشم پوشی کرده اند این همه جرم و جنایت کند.

9_ حداقل از بهار2022 یا بهار 1401 متوجه شدم که برادران ابوالقاسمی کنی از اسم Ali Sadr برای معرفی خود یا دعوت یا کار دیگر استفاده کرده اند و می کنند و پلیس و شرخر و لاتها و تروریستها و همسایه ها و مذهبی ها و خیلی از افراد مرتکب کذب گویی شده و عوضی بازی کرده هم اسم فامیل دروغی را به شخصی که اسم فامیلش ابوالقاسمی است تایید کرده اند و هم آدرس های دروغی داده اند در حالیکه که از سال1983 ساکن محل کنونی ربوبروی برج افق اکباتان و ساختمان پژوهشکده سوانح طبیعی در خانه های دو طبقه روی زیر زمین پلاک سه و پلاک پنج هستند و به ابوالفضل محمدی شبیه صدام حسین قیافه اش هست شوهر خواهر و دادماد می گویند. همین جرم را تورج رام و اهالی و همسایه ها و پلیس و مذهبیون و لات ها و شرخران با اسم Ali Seghat کرده است!

10_ هدف از آدرس و اسم عوضی یا دروغی یا تقلبی یا جعلی چیست؟ هرچه باشد به درد مافیا و جنایت و جرم می خورد! همچنین بدر این می خورد که ابوالقاسمی های کنی و تورج را م و همسایه ها جنایات و خلافکاری های خود یا دیگران را منکر شوند یا به گردن دیگری بی اندازند؟ از چند سال پیش گزارش دادم چنین ممانعت از دیدارهایی بخصوص مانع دیدار بازرسان شهرداری و اسناد و پلیس و قضائی می شوند!

11_ چرا ساختمان های کنار هم و پشت هم از طرق مختلف تونل و دریچه مخفی بین دیوار متصل هستند و من چندین سال قبل شاهد بودم از پلاک 23 کسی رفت و از پلاک 15 بیرون آمد.

12_ چرا افرادی که متهم یا مظنون هستند این قدر مجوز دارند که کار پلیس و قاضی انجام دهند؟ چرا شرخران و لاتها توسط مردم مقتول نمی شوند تا مردم آسایش یابند و جنایت و زد و خورد و هوچی گری منع شود. مثلا صدای نحس عزاداری و صدای شکنجه دادن و عربده کشی و تعیین تکلیف و قلدری داوودی و قدیری و ذوالفقاری و رام و افرادی که بازور دستگیر میشوند توسط همسایه ها ربوده میشوند و می گویند بی حجاب بودی تحویلت می دهیم مگر اینکه به ؟آقای اسلامی عربده بکشی بگویی مثلا ماهواره نگاه نکن یا در کار ما که تشخیص دهنده زن خوب و بدیم دخالت نکن! (من هم فحشهای ملس حواله مادر و خواهر این نوچه های شعبان بی مخ و طیب که لات رقیب شعبان بی مخ بود می کنم یعنی این افغانی ها که نوچه لاتهای قدیم هستند و فرمانده های شرخران هستند را فحش میدهم که هر روز یک یا چند زن ربوده شده یا دعوت شده را فحش می دی و کتک می زنی میگویی برای حمایت از مدیر ساختمان و آقای اسلامی و حمایت از مجاهدین و حمایت از پهلوی و حمایت از ارتش می کنید هر 2000-3000 بار که چنین کردید من پنجره را باز و به هیکل پدر و مادرتان و مقدست شما کثافت و مدفوع حواله می کنم و در این دو سه هزار بار همیشه آن زن و فامیلش یا دوستش را مجبور می کنید برای من شاخ و شانه بکشد.

13_بروید این وبلاگ ها را دقیق بخوانید ببینید چرا این تروریستها و القاعده ای ها و لاتها موفق هستند و هنوز جنایت می کنند و چرا مخالفند اطلاعاتشان را فاش کنیم یعنی اطلاعات قلدری آشکتارشان را فاش می کنیم عصبانی و آدم می کشند ولی آنها با وسایل جاسوسی از همه مردم دارند جاسوسی میکنند.

14_ چرا در رابطه با چهار وبلاگ این افراد دارند از شبیه القیافه ها و شبیه الصدا زیاد استفاده و قبل از اینترنت هم چنین افرادی را برای همکاری یا برای قربانی شدن استفاده می کنند.

15_ با توجه به موارد فوق و ششم و هفتم، چرا اینقدر از طریق واسطه آن هم واسطه بد کسب اطلاعات می کنند؟ من که وکیل برای این اطلاعات اختیار نکرده ام و کارمند ندارم و رئیس و مرئوس نیستم و عضو اداره و سازمانی نیستم.



لغات در یک کشور معانی مختلف دارد. گاه معانی متضاد در لغتنامه ها هست.



از یک منظر کودتای مک فارلینی کودتایی است که به هدف حفظ مافیا و حفظ خشونت و حفظ دیکتاتوری انجام و موجب (حذف یا ضعف دشمنان مافیا و لاتها و اوباش) و (حذف یا ضعف سکولارها و لائیک ها و طرفداران حقوق بشر و مخالفان خشونت ) و ( حذف و ضعف دشمنان آزادی) میشود.

پس از فیلم سینمایی (آمریکن مید) لغت آمریکن مِید به معنی (حمایت پلیس و اداره جاسوسی یک کشور از مافیای همان کشور و کشورهای دیگر ) استفاده میشود ولی معانی مختلفی برای هر گروه و خرده فرهنگ و هر ملت و ... داشته باشد.

مافیا به معنی سازمان های اعمال جنایت و ترور و خشونت است. و در ایران شامل (شرخران و قاچاقچیان و کادر حکومتی ) است!



وبلاگهای مهم:






https;//poolshoo.blogspot.com




من باز تکرار می کنم هرکس در این پرونده خود را همکار یا دوست و توضیح دهنده درباره مطالب من معرفی کرد دشمن است و قصد عوض کردن اطلاعات یا دستکاری اطلاعات یا خلافکار و تروریستی است که می خواهد خود را نجات دهد یا جلوه دهد
چهل سال اطلاعات مخفی و. مبارزه با لات ها و ظلم و ستم دینی کار مشترک بوده است!
 

arsse

Member
در یکسال گذشته از طریق اینستاگرام به سازمانهای خارجی اطلاعات جنایات دادم هیچ پاسخ و راهنمایی نکرده اند و این نشان می دهد اتفاقات عجیبی است شاید هک آنتنهای مخابراتی یا زیرساخت یا گروگان و اسیر کردن گروه متا اینستاگرام و فیسبوک انواع اتفاقات.

همچنین در دو سال گذشته در تلگرام به هرکس پیام متنی ارسال می کنی یا جواب نمیدهد یا خیلی کم جواب میدهد و از آپارتمانهای اطراف صدای ضرب و شتم و سوال کردن از تلگرامی ها می آید.

توجه کنید این خیلی مهم است. نفوذ در همه جا توسط مردان خلافکار و مذهبی و مافیایی و القاعده و حفظ حکومت و ...
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
تلفن های ما از قدیم دایم از مرکز مشکل دار میشد از یکی دو دهه پیش موبایل اینطور بود ولی از سال 1395 به دفعات و از 2022 بسیار اصلا تلفن های من وخیلی از مردم را لاتهای همان محله ه پاسخ می دهند.

اکانت های اینترنتی دچار اخلال میشود و شرکتهای بزرگ پاسخ گو نیستند.

حکومت اسلامی و تروریستها می خواهند بی اجازه از تلگرام و متا و سایر شرکتها از طرف هر شخص شکایت کنند! بی اجازه!

متخصصین کامپیوتر و وکالت خیلی کم شده است! مطلب نویس در فروم های ایران و جهان و انگلیسی خیلی کم شده است.
 

arsse

Member
در محله و مناطق مختلف تهران از سال 2022 تا حالا حمله به جایی میشود می بینی زن بی حجاب کشته شده و عده ای خوشحال میشوند یا کمکی نمی کنند و جالب است برای یک سوژه و شخص واحد در زمان واحد در همان ها که دیدن یا صدا شنیدن بهانه های زیر می آورند:
چون حزب الهی بود.
چون حکومتی بود.
چون سلطنت طلب بود.
چون جنده بود.
چون پورن بود.
چون دیوانه بود.
چون دزد بود.
چون مجاهد خلق بود.
چون کمونیست بود.
به من چه؟ به تو چه؟
خودت را قاطی نکن.
هر زور خدا بخواهد میشود.
دروغه کشته نشده
فیلم بازی می کنند.
 

arsse

Member
مردم ادعا می کنند تصاویر و متون دریافتی توسط آنها متفاوت می شود.
فرضا به پلیس بصورت متن اینترنتی میدهی که قدیری هیکلی است و مسن میروند یک پسر 15 ساله و کوتاه را دستگیر و اعمال خشونت می کنند!
بعد می گویند برای ما پیام متنی آمد قدیری کوتاه و نوجوان است!


همچنین جای سوال دارد چرا لاتها و اوباش اینقدر آزاد هستند در مناطقی پایگاه تشکیل و ربوده و یا دعوت و شکنجه کنند و چرا پلیس رسیدگی نمی کند؟
چرا تعداد نفرات پلیس با لباس کادر کم است خیلی کم؟
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
از 2022 تلفن ها را لاتها و اوباش محله ها پاسخ می دهند.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
این صداهای مثلا خبری یا راهنمای غلط یا مسخره کننده انواع صدا واقعا از بلندگوهای اماکن عمومی و انواع بلندگوها با یک سیستم خاص پخش می شود و اکثرا صدای اخوان و داودی و ذوالفقاری و تاج الدین و عزیزالهی و ... در اماکن عمومی این صداهای ضعیف را گاه 5درصد مردم میشنوند و گاه تا 90 درصد می شنود ولی برخی از ترس برخی از منفعت و برخی مصلحتی انکار میکنند صدا شنیده میشود ولی اصوات ترسناک یا عجیب با فرکانسها یا شدت های متفاوت پخش میشود از واکنش مردم به سمت بلندگو یا منبع صدا که لزوما در بالا نیست بر میگردند.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
رستمی و چند از این مردان از کارکتر مجید قصه های مجید بدشان آمد و اطهار عصبانیت کردند چند روز بعد در کانال ها و روزنامه ها نوشتند کیومرث پوراحمد خودکشی کرد و از هپلی عصبانی شدند آمد چند روز بعد آتیلا پسیانی مرد
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
Please 5 Countries that are permanent member of secure UN , China, Russia, Europe,, USA Attack to protect thrmselves from riseup Al-Quadeh and Avenger of Islamic Mafia.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member

14819-20231120 اسامی جعلی و احتمال حضور تروریستهای مسلمان و فقدان اومانیسم و حقوق بشر سکولار و لائیک جهت مبارزه با فرهنگ خشونت و برده داری مقدس.


پیک نکته مهم درباره مافیای مسلمانان (قاچاق و شرخری و املاک و خودرو و بازار) این است که بطور عمدی از نام و نام خانوادگی مردم محله ها یا خارج محله سو استفاده می کنند و آدرس غلط میدهند تا مهمانان و پلیس ها و ثبت اسناد و املاک و ادارات ایران و خارج توسط مافایا گول بخورند اقدام به ارائه اطلاعات غلط یا آدمربایی یا انواع شرخری و تورر شود.

اهالی برج افق اکباتان و کوچه نوزدهم ابراهیمی روبروی برج افق اکباتان و سوانح طبیعی همکاری میکنند تا از نامهای دیگران سواستفاده کنند یعنی خود را به نام دیگری معرفی یا از کسانی می خواهند آنها را به نامهای دیگری خطاب کنند. و همکاری در اسم و آدرس تقلبی می کنند.

ک19پ3 و ک19پ5 برادران ابوالقاسمی Abolghasemi Kaniکه خود را کنی معرفی کرده اند از 1984 ساکن این پلاکها هستند که انواع فعالیت های خشونت دارند و محمد ابوالقاسمی کنی دست کم از اوایل 2022 دارد از نام Ali Sadr سواستفاده می کند البته برخی می گویند از سالها قبل چنین سو استفاده ای کرده است.

برادرش حمید ابوالقاسمی کنی دارد دست کم از اوایل دهه 2010 از نام حمید صمیمیHamid Samimi سو استفاده می کند.

ک19پ23 تورج رام حداقل از اوایل 2022 از نام ALi Seghat سواستفاده کرده است.

ک19پ17 شرخران این ساختمان روی خود نامهای تقلبی میگذراند تا از اسم دیگران سواستفاده کرده باشند. از اسمهای ساکنین همین ساختمان یا کوچه یا پ15 یا پ23 مردان و زنانشان سو استفاده می کنند. مثلا به دروغ نامهای لادن و ژاله و نسترن و فرناز و بهاره روی خودشان گذاشته یا می گذارند تا مزاحم سایر ساختمانها یا سایر آپارتمانها شوند.


این افراد مسرا و بی خجالت خود را کس دیگری معرفی می کنند و کارهای او را به غلط و حساب شده تفسیر می کنند یا خود را مالک یا وکیل یا رئیس یا مرئوس یا سخنگو یا دوست یا همسر یا فرزند اشخاص دیگر از جمله گزارش دهنده این گزارش و همچنین مرتبط با سازمانها معرفی می کنند.

این افراد در شهرداری و کل حراستها و در صنف املاک و ساخت و ساز و در صنف خودرو و حمل و نقل بسیار نفوذ دارند. تعداد زیادی از آنها افغانی هستند و دارای شبیه القیافه و شبیه الصدا هستند و با گروه های تروریستی شیعه و سنی مرتبط هستند.

اسامی افرادی که اسم تقلبی یا جا به جا به مردم و پلیس و قاضی و ادارات می گویند:

ک19پ17 = طبقه اول خانواده قدیری و مستاجری به نام روح الله ذوالفقاری طبقه سوم کل آپارتمانهای 8 و 9 و 10 خانواده های بدری و اخوان و داوودی و افتخاری و خلیفه و طبقه پنجم 14 و 15 رستمعلی و حاجی زاده

سایر خانواده ها : الله قلی و زبرجدی و زبرجدی شهریار و ساریخانلو و شایسته فرد و غفاری پور و نیکونژاد و وارسته و اسدی رازی و مختاری کرچگانی و مختارزاده و هاشم آبادی و کارگر پیر و ..افراد دیگر.


از 2022 دارن دبه شدت از تاکتیک هر پلیس یا بازرس یا آدم معمولی آمد سر به نیست کردن پس از گول زدن استفاده می کنند. اگر بخواهید بازداشت کنید باید کل این تاپیک و کل وبلاگها و نظراتش را همه نفرات تیم باداشت بخوانند که ممکن است چند روز طول بکشد سپس با چندین کامیون پلیس بگییدشان نفرات کم از دست رفتن پلیس است!

تونل دارند آپارتمانها بلوک مخفی دیواری دارد از طبقات و زیر زمین و تونل و بام بدون خیابان آمدن اتضالات هست.

کارمند و دانشجو مفقود می کنند.

کل تلفن های کشور بخصوص امیتی 110 و 113 و 197 و 114 و 116 را هک و کنترل و جواب میدهند.

از طرف خیلی ها قرار ملاقات تقلبی حتی با دیپ فیک ریل تایم می گذارند.

تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک و واتساپ را هک می کنند.

استاد خود را بیگناه جلوه دادن و استاد کشتن با بی رحمی هستند.

  • از قدیم و جدید با ترفندهایی اجاره دادن دیگران را کنترل و فتنه می کنند مثلا می توانند در هر نقطه تهران خانه هر کس را از بیرون مدیریت کنند مستاجر آن شخص یک آدم بد همکارشان یا یک آدم خوب قربانی شان باشد.
  • از قدیم و جدید در سایتهای دوست و همسریابی طعمه یابی و روز ائول ملاقات یبا چند سال بعد در حین ازدواج موقت یا دایم طعمه را ربوده یا زندان یا مفقود یا کشته و از مزایا استفاده می کنند.
  • همچنین آپارتمان رهن یا اجاره دربست یا رومیت آفر می دهند و شب اول یا در طی چند ماه یا سال موجر را سر به نیست یا مفقود و دوباره رهن و از مزایا استفاده میکنند.

  • همچنین خود را رهبر اعتراضات یا رهبر مناظرات معرفی و قربانیان را به زندان یا شکنجه یا ترسانده یا مفقود و کشتن و استفاده از مزایا.

  • همچنین از قدیم و جدید در حراست نفوذ و کارمند و کارگر و دانشجو به جلسه فرهنگی و مهمانی خانوادگی و دوستی دعوت و قتل یا شکنجه یا ترساندن یا نصب ایمپلنت جاسوسی یا کار دیگر یا تعویض با شبیه القیافه و کارمندان از ترس و عدم رسیدگی و از ترس انواع تهمت و آبروبری مطیع جهت ورود یا امضا و مجوز و ... میشوند.

برای این کارها از شبیه القیافه جهت همکاری یا قربانی شدن استفاده می کنند. از قبل از اینترنت این کار را بلد بوده اند.

برخی بسیار خشن رفتار و بی رحم بخصوص علیه زنان و کودکان هستند ولی خیلی خوب با زنان ارتباط برقرار می کنند.

مزایای این جنایات برای افغانی ها و ایرانی ها و عربها و مافیایی ها و تروریستها و جنایتکاران و لاتها و خلافکاران:

  1. بدست آوردن آپارتمان یا خانه یا مغازه سند یا اجاره به نام اشخاص دیگر جهت سکونت موقت یا حتی فروش
  2. خودروی شخص قربانی که اگر شبیه القیافه پیدا کنند حتی میفروشند
  3. کامپیوتر و موبایل جهت تماس گمنام تقصیر کسی دیگر
  4. سیمکارت شخص یا خانواده قربانی
  5. لباس های شخص یا خانواده قربانی
  6. وسایل خانه
  7. مدارک شناسایی شخص
  8. کارت شناسایی محل کار (شاید + کارکردن بجای قربانی)
  9. اکانتهای اینترنتی قربانی در ایران و خارج
  10. طلا و جواهرات قربانی
  11. پول نقد و حسابهای بانکی و کارت قربانی
  12. گذرنامه و مدارکی برای خارج کشور

گویا اینها در حمله به جشن و پارتی به دختران می گفته اند بجای کلاننتری بای خانه پیش زنم ولی بعد انواع جنایت.

در ادارات تبلیغات دین و منکرات و امر به معروف و جنگ روانی وزارت اطلاعات و جاسوسی علیه نویسندگان و دگراندیشان و هنرمندان و ورزشکاران و اینترنتی ها و بخصوص زنان شاغل یا دوست دارند یا نفوذ کرده اند و طرفدار حجاب هستند تا از مزایایی خرید و فروش جشن و حکم قضائی و پارتی بازی انواع پول و سود را ببرند.

دوربینها و استراق سمع های بسیاری از افرائد تحت دیدن و شنیدن این خانواده های خطرناک هست.
 
آخرین ویرایش:

arsse

Member
مطالب مذکور به پلیس و مسئولین کشوری ارسال شده و در حال اقدام هستند

خواهشمندم تاپیک ها و اخبار مذکور حذف شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا