۵ پلاگینی که در وردپرس نباید از دستشان داد

senaps

Member

وردپرس،یکی از برترین سیستم های مدیریت محتوا که وب سایت ها و وبلاگ های فراوانی را روی اینترنت مدیریت میکند،به خودی خود،دارای امکانات نسبتا کمی است….
هر وب مستری با توجه به نیاز و علاقه اش ممکن از هزاران پلاگین اماده و رایگان برای وردپرس استفاده نماید،اما ایا تمامی این پلاگین ها در کارکرد کلی وبلاگ شما تاثیر گذارند؟
۵ پلاگینی که در اینجا قصد معرفی انها را به شما دارم،پلاگین هایی برای سرعتبخشیدن به سایت یا وبلاگ وردپرسی شما،و مانور بهترش در موتورهای جست و جو و چشم بینندگان را باعث می شود!

ناگفه پیداست که درصد بسیار بالایی از بازدید کنندگان یک وب را،موتور های جست و جو تامین می کنند.بنابراین نمایش بهتر وبلاگ یا وبسایت وردپرسی شما در این موتور های جست و جو،مخصوصا گوگل،بسیار مهم است….البته اینکه بتوانید کاربر را بعد از خداحافظی! دوباره به وبلاگ بازگردانید هم هنری است! بنابراین باید علاوه بر سبک نمودن بلاگ،باید سعی در زیبا کردن و جلب توجه بازدید کنندگان نیز داشته باشید!
اما این پلاگین ها چه هستند؟
wp-super-cache
سوپر کش با ساختن نسخه ی html از صفحات وبلاگ شما،باعث می شود که صفحات وبلاگ شما زود تر بالا بیایند.اپدیت صفحات به انتخاب خود شماست..البته سرعت این مسئله بر میگردد به سرور شما که چقدر سریع بتواند این صفحات را ایجاد کند!
اطلاعات بیشتر و دانلود پلاگین
wp-spamfree
مبارزه با کامنت های اسپم،کاریه که هر وبلاگ نویسی انجام میده! سیستم خود وردپرس اینطوریه که شما باید حتمی انتخاب کنید که کامنت ها پذیرفته بشن یا نه! این مسئله برای وبلاگ هایی که با تعداد بسیار بالایی از کامنت ها روبرو هستن خیلی سخته! بنابراین با کمک این پلاگین،و شیوه ی بسیار حرفه ای و عالی مبارزه با اسپم با استفاده از کوکی و جاوااسپریپت،کار شما برای تایید کردن یا نکردن کامنت ها بسیار راحت خواهد بود!
اطلاعات بیشتر و دانلود پلاگین
Google XML site map
این خیلی مهمه که به روبوت های جستجو گر های بزرگ مثل گوگل و بینگ و اسک(ASK) کمک کنین که راحت تر شما رو پیدا کنن!
این پلاگین خیلی راحت برای شما فایل نقشه ی سایت رو درست میکنه و با این کار کمک می کنه که سایت های جست و جو گر راحت تر بتونن شما رو ایندکس کنن! درضمن اگر اهل ساخت فایل نقشه ی ساخت به صورت دستی بودید! این پلاگین شما رو از این کار هم راحت میکنه و با هر ارسال جدید شما،نقشه ی سایت شما رو دوباره میسازه بصورت اتوماتیک!کافیه طبق اموزش،دو فایل رو براش بسازید(نام هاش رو خودش میگه) و بعد پلاگین و فعال کنین! کل کار فعال کردن یه دقیقه هم طول نمیکشه ولی در عوض براتون خیلی بازدید بیشتر و رتبه ی بهتر رو به همراه میاره!
اطلاعات بیشتر و دانلود پلاگین
All in One SEO Pack
این پلاگین باعث میشه که ایندکس مطالب شما در موتور های جست و جو بهتر صورت بگیره!این پلاگین به سادگی باعث میشه که روبوت ها مطالب شما رو ایندکس کنند و اونو در رتبه های بالاتر خود نشون بدن.درضمن به بیننده هاتون هم کمک میکنه که با موتور های جست و جو راحت تر مطالب شما رو پیدا کنند.در حقیقت این یک پلاگین الزامی برای سیستم های وردپرسه!
اطلاعات بیشتر و دانلود پلاگین
WP-PageNavi
در حالت معمولی،پس از ارسال ۵ پست(بسته به تنظیمات شما) مطالب تمام میشوند و کاربر شما باید از طریق دسته بندی های مطالب شما،به مطالب دیگه دسترسی داشته باشه! اما این پلاگین راه ساده تری رو نشون میده!: ورق زدن صفحات! این پلاگین با اضافه کردن امکان ورق زدن صفحات در پایین وبلاگتون،باعث میشه که دسترسی به مطالب قدیمی تر وبلاگ خیلی ساده تر انجام بشه،درضمن تنظیمات بسیار پیشرفته ای هم برای این کار داره که باعث میشه شما کاملا روی پلاگینتون نظارت داشته باشین و اون چیزی که مد نظرتونه رو بهتون بده!
اطلاعات بیشتر و دانلود
خوب رفقا،اگه شما از پلاگین های دیگه ای استفاده می کنین که فک می کنین باعث شده که از وردپرستون بیشتر استفاده کنین،حتمی در بخش کامنت ها بهشون اشاره کنین و کاربرد یا همون دلیلشون رو هم ذکر کنین تا هم من و هم سایر کاربران بتونن از اونها هم استفاده کنند.
 

aghahamidgol2

Active Member
یه پلاگین خیلی تابلو همون contact 7 هست که همه جا بخوای نخوای باید نصب کنی انقدر کامل و مفید است
 

eshahrvand

New Member
البته من به جای Spamfree افزونه ی acismet رو ترجیح میدم. معمولا بهتر جواب می ده.
ضمنا افزونه های WOOPRA و FEEDBURNER وBROKEN LINK CHECKER رو هم همیشه نصب می کنم و بسیار خوب جواب می ده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا