یک وبلاگ برای فروش ساعت مچی شیک و معرفی انواع ساعت از فروشگاه ها

teyeb

New Member
فروشگاهی برای فروش ساعت مچی شیک

یک وبلاگ که از چند سایت فروشگاهی ساعت های شیک را جمع آوری میکند و شما میتوانید در این وبلاگ ساعتهای مچی رو در کنار هم ببینید.
سایت فروش ساعت مچی شیک

همونطور که میدونید این فروشگاه ها با شرکت پست همکاری دارند و امکان ارسال ساعت ها به تمام کشور وجود دارد و میتوانید مبلغ را پس از دریافت کالا در منزل پرداخت کنید.

چه ساعت هایی در فروشگاه موجود است؟

سعی میشود در این وبلاگ انواع ساعتهای جدید از فروشگاه های متنوع قرار بگیرند و محلی باشد اختصاصی برای فروش ساعت مچی شیک و بتوانید آخرین مدلها را در این فروشگاه پیدا کنید.


نحوه کار فروشگاه

ساعت هایی با انواع برندها در این وبلاگ قرار میگیرند که به فروشگاه اصلی متصل هستند و برای مشاهده تصاویر بیشتر میتوانید روی دکمه خرید پستی که به رنگ آبی مشخص است کلیک کنید و سپس وارد صفحه ای میشوید که دارای تصاویر بیشتری از محصول است و شما میتوانید در این صفحه توضیحات را ببینید و سفارش خود را نهایی کنید.
نحوه پرداخت در این فروشگاهها

در این سایت که مخصوص فروش ساعت مچی شیک است دو روش پرداخت آنلاین وجود دارد یک روش پرداخت آنلاین که میتوانید به وسیله کارتهای بانکی پرداخت آنلاین انجام دهید و از تخفیفی که برای این کار در نظر گرفته شده بهره مند شوید و یا پرداخت را پس از تحویل و به مامور پست پرداخت کنید.
ویژگی های این فروشگاه:

اختصاصی برای فروش ساعت مچی شیک
پرداخت به دو صورت آنلاین و درب منزل
قرار گرفتن ساعت های شیک با قیمت ارزان و مناسب
همکاری با فروشگاههایی با سابقه خوب و مطمئن
وجود گارانتی برای اکثر محصولات
سیستم پشتیبانی و پیگیری سفارش خوب فروشگاه ها
همکاری با شرکت پست و امکان فرستادن محصولات به سراسر کشور
دارا بودن تصاویر متعدد از هر محصول در فروشگاهها

برای ورود سایت فروش ساعت مچی شیک کلیک کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا