یک بازی مثل سایبریا

the-game

Member
اینم تصلویر چند بازی ساخته شده با این نرم افزار
wol_error.gif
اندازه این تصویر کوچک شده است ! برای مشاهده تصویر اصلی اینجا کلیک کنید . اندازه اصلی تصویر 900x675 و حجم آن 70 کیلوبایت میباشد.
games:sunrise2.jpg

wol_error.gif
اندازه این تصویر کوچک شده است ! برای مشاهده تصویر اصلی اینجا کلیک کنید . اندازه اصلی تصویر 800x600 و حجم آن 33 کیلوبایت میباشد.
games:rh2.jpg

wol_error.gif
اندازه این تصویر کوچک شده است ! برای مشاهده تصویر اصلی اینجا کلیک کنید . اندازه اصلی تصویر 740x555 و حجم آن 33 کیلوبایت میباشد.
games:df3_deaddiners.jpg

games:tsom_sp.jpg

games:tlc2.jpg

games:gits2.jpg
 

ali_tavanaie

Well-Known Member
من خودم این بازی رو انجام ندادم ولی یک سری از شاتهای بازی رو دیدم و درموردش هم در ویکی پدیا خوندم . موتور اصلی بازی سایبریا Virtools Engine هست که قابلیت قوی Lightmap Rendering و real-time RTT رو داره . برای ساخت همچین بازیی میتونید از موتورهای UDK . Unity . Shiva استفاده کنین . ولی پیشنهاد من نسخه ی اصلی Unreal Engine هست که برای خرید اون مشکلات کمتری خواهید داشت .

بازی War Craft توسط موتور اختصاصی شرکت Blizzard نوشته شده . میتونید با موتور Game Studio یا Quest بسازید ولی من بازهم خرید موتور Sage یاStrategy Action Game Engine که منحصراً در دست EA Game هست استفاده کنید .
سلام.
حالا این sage (عجب اسمی!) ورژن کرک شده یا بتا هم داره؟ قیمتاش چجوریه؟ تو مایه های این سگه موتور مشابه هست که رایگان یا کرک شده باشه؟
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
:lol: سگه نه . سیج ( seyj ) . این موتور اختصاصی EA هست که میفروشه . محیط کلی همون World Editor بازی جنرال هست که دیدی حتماً ولی نسخه های اصلی کاملتره . من از قیمتهاش اطلاع ندارم . برای این کار باید با شرکت سازنده که EA باشه مذاکره کنین . البته به جز خرید میتونین بشینین یک game Engine مناسب برای بازیتون بنویسین که میتونه هزینه کمتری داشته باشه چون یادگیری موتورهای آماده خودش زمانبر هست و اینجور موتورها به جز ساپورت شرکت سازنده مستندات آموزشی دیگه ای نداره
 

ali_tavanaie

Well-Known Member
یک سوال سخت!
برای ساخت این بازی های adventure که بر اساس پانوراما تعریف شدند مثل بازگشت به جزیره میمون ها ، موتور تر و تمیز و مجانی هست؟
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
منظورت استفاده از یک عکس پانوراما به عنوان کل مرحله بازی ؟ اگه چیز دیگه ایه نمونه بذار بهتر متوجه بشم
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
این موتورش که شما میگین که Dev kit فقط و امکانات زیادی نداره . سیستم و پایه گذاری رابط کاربرش هم سبک قدیمی هست . فکر نمیکنم مناسب باشه
 

Mehrdad155

کاربر فعال
بله درست می فرمایید.این موتور برای سبک بازی های ادونچر کلاسیک بکار می ره.با این تفاوت که کاراکتر سه بعدی هم می گیره.من اینو برای ساده بودن و رایگان بودن(با توجه به درخواست دوستمون)مطرح کردم.انصافا هم برای بازی های ادونچر خیلی زیبا عمل می کنه.اگه گالری بازیهاشو ببینید متوجه می شید.
به نظر من و بطور کل برای شروع بازی سازی, گزینه بسیار مناسبیه .حالا اگه بخواهیم دست روی موتور های حرفه ای تر بذاریم خوب قطعا بحث دیگه ای پیش می آد مثل virtools و...که دیگه خودتون واردترید.
 

ali_tavanaie

Well-Known Member
مهدی آقا حدثت درسته !
آره ، یک پانوراما می گذاری برای هر قسمت از بازی ، بعد با کلیک بر روی بعضی قسمت ها صحنه عوض می شه ، با کلیک بر روی قسمت های دیگه هم آیتم و این جور چیزا دریافت می کنی.
تازه یکی سوال دیگه هم دارم! این ترکیب آیتم ها در بازی هایی مثل return to mystrious island که باهاش آیتم جدید می سازه رو هم wme یا موتور دیگه دارند؟
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
اینا معمولاً بدون موتورهای آنچنانی ساخته میشه . یک framework ساده میسازن با زبان جاوا یا C++ بعد باهاش بازیشون رو میسازن . فکر نکنم موتوری مخصوص این کار طراحی شده باشه
 

parvaz2127

New Member
من مي خواستم در مورد تري دي مكس مطلب پيدا كنم لطفا يك مطلب خوب به ايميلم بفرستيد :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا