کمک برای مدیریت سایت

mr_j

New Member
سلام
من امروز 15/11/89 یک دامنه از سایت http://mayahost.net خریدم که بعد از 3ساعت ایمیل اومد که دامنه ثبت شده . یک هاست هم از http://www.chitahosting.com خریدم که بعد از 5 ساعت ایمیل اومد که توش اسم دامینم که توی http://mayahost.net ثبت کرده بودم و یک IP و یوزر و پسوردم توش بود . حالا میخوام بدونم چه جور باید این دامنه رو با این هاست ست کنم . از جایی خوندم گفته بود باید DNS هاست رو توی کنترول پنل دامنم وارد کنم ولی توی ایمیلی که واسم اومده DNS نبود. ولی تو ایمیله NameServer1: ns2.mayahost.net و NameServer2: ns1.mayahost.net نوشته میشه کمکم کنید.
 

parmishost

Member
با سلام
به چیتا هاستینگ ایمیل بزنید و نیم سرور ها را ازشون بگیرید سپس به مایا هاست میل زده و بخواهید که این نیم سرور ها را در پنل دامین برای شما تنظیم نمایند.
 
وارد پنل دامنه ای بشید که از مایا هاست خریده اید
اگر دامنه دات آی آر هست مطمئنا در nic.ir باید وارد پنلتون بشید.اونجا باید در قسمت ns این name server ها رو وارد کنید.پس از چند ساعت وصل میشه
اگر دامنه بین المللی دارید باز هم باید وارد پنل دامنه تون بشید و اونجا روی نام دامنه کلیک کنید (وارد مدیریت دامنه میشید) و سپس روی سربرگ name server کلیک میکنید.و اونجا نیم سرور هایی که از چیتا هاست دریافت کردید رو وارد میکنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا