کدوم شهر اطراف تهران خانه بخريم ؟

ایران ملک

New Member
شهر پرديس به دليل موقعيت قرارگيري عالي که نسبت به شهر تهران دارد، بهترين گزينه براي سکونت و يا سرمايه گذاري ميباشد. آب و هواي تميز اين شهر و مسافت کم آن با تهران و امکانات رفاهي، تفريحي و درماني مناسب، اين شهر را در بين افراد زيادي متمايز و مهم نموده است.

اما افراد زيادي هنوز آشنايي کامل با اين شهر را ندارند. به همين امر شرکت ايران ملک در سايت خود (براي ورود اينجا کليلک نماييد ) تمامي اطلاعات مورد نياز در خصوص اين شهر را در اختيارتان گذاشته است.

شرکت ايران ملک به صورت تخصصي در شهر پرديس فعاليت دارد و ميتواند بهترين گزينه هارو با توجه به بودجه شما و طرح هاي ويژه اي که در اختيارتون ميگذارد، بهتون ارائه دهد. تا شما تجربه يک خريد امن و مطمئن را داشته باشيد.

تماس با 09331003696 / 02176295600 سايت شرکت ايران ملک: https://irmelk.com
 

maede5237

Member
پردیس یکی از منطقه های خوب برای خرید ملک است اما به نظر من در شرایط کنونی جامعه، افراد باید به دنبال خرید خانه هایی باشند که هم در منطقه خوش آتیه ای مانند منطقه 22 تهران قرار دارند و هم به صورت پیش فروش در اختیار افراد قرار می گیرند. این منطقه با حضور پروزه های بزرگی مثل ایرانمال که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است افزایش قیمتی فوق العاده ای را در چند سال آینده تجربه خواهد کرد. این پروژه ها حتی برای افرادی که نقدینکی کمی دارند هم مناسب و قابل پیش خرید است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا