چگونه on–page seo الکسا را چک کنیم؟

aliseo

Member
بازار یابی محتوا ، کار و تلاشی سخت است و طول می کشد که یک قطعه محتوای سالم و بدون نقص تولید شود. پس از آن، باید روی سئو و مسائل دیگر آن نیز کار کرد. اما چک کردن on–page seo مهم است. برای اینکه شما مطمئن شوید رتبه بندی بالایی دارید و بیشترین ترافیک ممکن را به سمت محتوا های خود هدایت کرده اید. ابزار بررسی on–page seo الکسا به شما کمک می کند تا محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید و مطمئن باشید که محتوای تان برای جستجو بهینه شده است.

نحوه بررسی on–page seo الکسا
از داشبور الکسا، به سمت صفحه بررسی on–page seo الکسا هدایت می شوید و باید URL صفحه مورد نظر و کلمه کلیدی یا عبارت هدف تان را وارد کنید.



نکته مهم: شما باید یک کلمه کلیدی یا عبارت ساده را هدف قرار دهید. به اینصورت شما به خزنده موتور جستجو می گویید که محتوا درباره چه چیزی است.

به یاد داشته باشید یک جستجو گوگل، یک سوال و محتوای شما را به عنوان پاسخ این سوال در نظر می گیرد. بنابراین هرچه جواب به این سوال روشن تر باشد، در رتبه بالاتری برای جوابگویی قرار می گیرد.

اگر شما یک کلمه کلیدی یا عبارت مورد هدف ندارید، می توانید از ابزار Keyword Difficulty tool الکسا استفاده کنید که به شما کمک می کند بهترین راه حل ممکن را پیدا کنید برای اینکه محتوای تان در سطح رقابتی خوبی قرار بگیرد.

تجزیه و تحلیل سئوی محتوای شما
بعد از وارد کردن صفحه موردنظر و کلمه کلیدی هدف، روی Analyze کلیک کنید. ما یک بررسی سئو روی محتوای شما انجام می دهیم.

شما یک گزارش on–page seo الکسا با یک توصیه کامل و راه هایی که بتوانید صفحه خود را بیشتر بهینه کنید، دریافت می کنید.



در این گزارش 4 دسته وجود دارد:

  1. ارتباط
این بهینه سازی شما را مطمئن می کند بر اساس تشخیص موتورهای جستجو ، محتوای شما به کلمه ی کلیدی هدفی که شما انتخاب کرده اید، وابسته هست یا نه.

  1. شکل ظاهری SERP
چگونه صفحه موردنظر شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود. این بیشتر به توصیف محتوا و اینکه چگونه آن صفحه دیده شود و تفاوتی که وجود دارد برای اینکه محتوای شما کلیک شود، می پردازد.



  1. تجربه کاربری UX
موتورهای جستجو مرتبا اعلام می کنند که تجربه کاربری(UX) یک قسمت مهم برای رتبه دهی خوب در SERPs است. یک صفحه ای که تجربه کاربری را اول در نظر می گیرد، در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت. این بهینه سازی به چیز هایی مانند امکان دسترسی، لینک دهی و پاسخ دهی، برای تعیین UX یک صفحه ، نگاه می کند.

  1. کلمه کلیدی هدف
هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی ساده، بهترین راه برای فرستادن پیامی شفاف به خزنده های موتورجستجو است که به آن ها بگوید محتوای شما در مورد موضوعی خاص است. هم چنین شما را مطمئن می کند که کلمه کلیدی یا عبارتی که انتخاب کرده اید، در فضای رقابتی، احتمال بیشتری وجود دارد که در رتبه بندی قرار گیرد.



برای خواندن گزارش خود وقت بگذارید. قسمت های گسترش یافته ای که بهینه سازی شده اند، پیدا می شود.



هر توصیه در تحلیل on–page seo الکسا ، جهت دقیقی به شما می دهد که چگونه آن را بهبود دهید. این قسمت حتی شامل قطعه ای کد HTML است که شما هرتغییری که در کدتان منعکس شده، بتوانید ببینید.



بعد از اینکه ما on–page seo الکسا را برای صفحه و کلمه کلیدی بررسی کردیم، گزارش تان را به صفحه اصلی ابزار اضافه کنید.

صفحه تان را به روز رسانی کنید و آن را دوباره تحلیل کنید. ما صفحه شما را هرچند بار که شما می خواهید، اسکن می کنیم . هر بار ما به شما یک گزارش به روز شده می دهیم که تغییرات شما را بازتاب می دهد.



اگر همه چیز در این دسته خوب به نظر می رسد ، شما یک علامت چک سبز را می بینید!



همانطور که شما محتوای بیشتری را ایجاد و منتشر می کنید، صفحه مورد نظر خود را تجزیه و تحلیل کنید برای اینکه مطمئن شوید همه چیزهایی که باعث می شود شما در فضای رقابتی جستجو باقی بمانید، انجام داده اید.

بهینه سازی on–page مهم است برای اینکه بخواهید کار سخت و عملکرد ترافیک طبیعی سایت تان را به حداکثر برسانید. ابزار بررسی on–page seo الکسا این کار راحت می کند.


تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا