چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟

hana joon

Member
چه لباس هایی در عید نوروز 1403 مد هست؟


درحال نزدیک شدن به عید هستیم و اگر از آن دسته علاقمندان به دنیای مد و لباس باشید با سوال چالش برانگیزی روبرو هستید این که امسال چه لباسی مد است. خوشبختانه ترند های امسال دامنه وسیعی از سلیقه های مختلف را در برمی گیرد از پیراهن گلدار بلند گرفته تا کت و شلوار های رنگی. رنگ سال که توسط شرکت پنتون اعلام شده هلویی هست که جز دسته رنگ های پاستلی قرار میگیرد که می توانید از این رنگ الهام بگیرید. شما باید با توجه به فرهنگ خود و نوع آب و هوا و همچنین سلیقه خود استایل شخصی سازی شده خود را متناسب با ترند سال بسازید. ما در این مقاله با معرفی چند مورد از استایل هایی که مد هستند به شما در این باره کمک می کنیم.

چه لباس هایی در عید امسال مد هست؟

اگر شما جز افرادی هستید که در لباس پوشیدن و انتخاب رنگ ها جسارت دارید و یا حتی نه،اگر جز افرادی هستید که استایل های مینیمال و رنگ های خنثی را می پسندید،نگران نباشید چون لباس عید زنانه مناسب با سلیقه خود را می توانید از میان ترند های امسال پیدا کنید
حالا به معرفی انواع لباس های عید 1403 می پردازیم:

مدل شومیز 1403

این روزها ممکن است با گشتن در فروشگاه های لباس، شومیز ساده با پارچه هایی از جنس ساتن نیمه براق و یا براق را دیده باشید. این شومیز ها انتخاب مناسبی برای استایل شدن با انواع دامن و شلوارها به ویژه شلوارهای مجلسی واید هستند. شلوار واید به شلواری گفته می شود که در قسمت کمر تنگ بوده و از قسمت ران تا پایین پا گشاد می شود. اگر این شلوار متناسب با اندام و سلیقه شماست؛ عید امسال از آنها غافل نشوید.

مدل کت و شلوار 1403

یکی از آیتم های عید امسال کت و شلوار های بهاره است. این کت و شلوارها شامل کراپ کت به همراه شلوارهای فاق بلند یا کت و شلوار های مام فیت با رنگ های پاستلی و شادی هستند که اگر طرفدار استایل های شیک و راحت هستید از انتخاب کت و شلوار پشیمان نمی شوید. شما می توانید کت و شلوار خود را با کفش یا صندل های پاشنه بلند ست کنید تا استایل جذاب تری برای مهمانی و دید و بازدید های عید داشته باشید.

مدل کت و دامن 1403

کت و دامن با طراحی جدید و مدرن تلفیقی از حس زیبایی و ظرافت با چاشنی جسارت و قدرت را به شما القا می کند. ترکیب کت هایی با قد 70 و دامن پلیسه با رنگ های خنثی و یا حتی رنگ های پاستلی استایل زیبا و شیکی برای عید شماست.

مدل مانتو کتی 1403

برای پوشیدن مانتو کتی، شلواری که با آن ست می کنید اهمیت زیادی دارد. اگر مانتو کتی شما حالت اسپرت یا کژووال دارد می توانید از شلوار جین بگ یا بوتکات استفاده کنید در غیر اینصورت شما به همراه مانتو کتی خود می توانید از انواع شلوارهای پارچه ای و راسته استفاده کنید.شما می توانید از این استایل برای قرار های رسمی و یا حتی دورهمی های دوستانه خود استفاده کنید.

مطالعه ادامه مطلب عید امسال چی مد هست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا