چطور می تونم برای کاراکتر ها Texture بسازم ؟

Rostamiani

Active Member
سلام

معمولا Texture های کاراکتر ها و اشیا رو به صورت گسترده می سازند همونطور که حتما خودتون هم دیدین :)
ولی چطور ؟

اگه بخوایم طرح گستردا رو بکشیم و بعد بخوایم روی این طرح Texture بسازیم که خیلی اوقات عملی نیست !
نرم افزاری هست که بتونیم باهاش مستقیما طرح رو روی مدل سه بعدی بکشیم یا قرار بدیم ؟

متشکرم :oops:
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
Autodesk Mudbox بسیار نرم افزار مناسبیه برای Texture Painting به روشهای مختلف . امکانات Sculpt و Normal Map Generator هم داره
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
برای Texture Painting نمیدونم چون از Bodypaint استفاده نکردم ولی برای اسکلاپتینگ Zbrush بهتره از همه نظر

البته یادمه که در Photoshop CS4 امکانات 3بعدی اضافه شد که یکی از اونها همین Texture painting بود . البته من یکی دو بار بیشتر استفاده نکردم چون سرعتش پایین بود ولی خوب همون یکی دوبار هم خیلی کارم رو راه انداخت و همون موقع بود که با Mudbox آشنا شدم
 

Mandana

Active Member
طبیعتن بادی پینت بهتر از زی براش هست.برای تکستچرینگ در زی براش هر قدر تعداد پولیگانها بیشتر باشه کیفیت تکستچرتون بهتر میشه ولی توی بادی پینت نیازی نیست و به تعداد پولیگانها ربطی نداره.که خوب سریعتر عمل می کنه.مادباکس هم تا حدی مثل زی براش هست محیط کاریش و با ایکس اس آی و غیره همه در یک سطح هستن.ولی به نظرم بادی پینت یک سر و گردن بالاتر و حرفه ای تر هستش:rose:ولی بازم بستگی داره ممکنه ادم با پینت راحت تر باشه:دی مهم اینه ببینین کدوم باستون راحت تره
موفق بباشین
 

جدیدترین ارسال ها

بالا