چرا مک بوک پرو بخریم؟

در روز جمعه، 17 ژوئن، مک‌بوک پرو 13 اینچ به‌روزرسانی‌شده با M2 برای سفارش در وب‌سایت اپل، برنامه App Store و نمایندگی‌های مجاز اپل در دسترس خواهد بود و به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا می‌کند. در روز جمعه 24 ژوئن. MacBook Pro 13 اینچی توسط تراشه جدید M2 سوپرشارژ می شود که نسل بعدی سیلیکون اپل را معرفی می کند و قابلیت های M1 را بیشتر بهبود می بخشد. عملکرد عالی، تا 24 گیگابایت حافظه داخلی، شتاب ProRes و عمر باتری تا 20 ساعت، همه در یک طراحی جمع و جور. مک بوک پرو 13 اینچی با M2 به مک بوک پرو 14 و 16 اینچی قدرتمندتر با M1 Pro و M1 Max می پیوندد تا قدرتمندترین مجموعه مک بوک پرو را تکمیل کند. مک بوک پرو 13 اینچی با عملکرد و ویژگی های بیشتر از همیشه، از 1299 دلار و برای آموزش 1199 دلار شروع می شود.

یکی از دلایلی که افراد تمایل دارند به جای خرید لپ تاپ ویندوزی، قیمت مک بوک پرو را بپردازند، رابط کاربری دلپذیر سیستم عامل این لپ تاپ ها است. عملکرد کلی لپ تاپ های اپل به خصوص مک بوک پرو برای کاربران خشنود است.
با پرداخت هزینه مک بوک پرو می توانید از محیط کاربری زیبا با دسترسی آسان به تنظیمات مختلف لذت ببرید.

اما کار با ماوس پد مک بوک پرو به لطف نرم افزار این لپ تاپ تجربه دلپذیرتری برای کاربران به همراه دارد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت رابط کاربری مک، دسترسی سریع و آسان به اطلاعات موجود در حافظه است. این محبوبیت به قدری ادامه یافت که مایکروسافت در آخرین نسخه سیستم عامل خود یعنی ویندوز 11 از ظاهری شبیه به مک استفاده کرد.

با پرداخت قیمت مک بوک ایر یکی از بهترین لپ تاپ های بازار را همین حالا خریداری کنید.

کاربران عاشق طراحی جمع و جور مک بوک پرو 13 اینچی هستند و اکنون با M2، عملکرد و ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد. این پردازنده از نسل بعدی پردازنده‌های مرکزی ۸ هسته‌ای با عملکرد و هسته‌های عملکردی بهبود یافته، و همچنین نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی اپل برخوردار است که اکنون تا ۱۰ هسته دارد که دو هسته بیشتر از M1 است. MacBook Pro با سیستم خنک‌کننده فعال خود برای حفظ عملکرد حرفه‌ای برای افرادی که جریان کاری سخت‌تر دارند طراحی شده است.

برای کاربرانی که با تصاویر RAW در برنامه‌هایی مانند Affinity Photo کار می‌کنند، MacBook Pro 13 اینچی تقریباً 40 درصد سریع‌تر از نسل قبلی است و برای کاربرانی که از مدل‌های غیرسیلیکونی اپل ارتقاء می‌دهند تا 3.4 برابر سریع‌تر است. -بازی‌های فشرده مانند Baldur's Gate 3 نیز تقریباً 40 درصد سریع‌تر از نسل قبلی هستند و برای مشتریانی که از مدل‌های غیرسیلیکونی اپل ارتقاء می‌دهند تا 3.3 برابر سریع‌تر هستند.

مک بوک پرو 13 اینچی با M2 همچنین تا 24 گیگابایت حافظه داخلی سریع و همچنین 50 درصد پهنای باند حافظه بیشتر را پشتیبانی می کند، که چندوظیفه ای و کار با منابع بزرگ را فوق العاده روان می کند. MacBook Pro که برای سرعت بخشیدن به جریان کار ویدیو طراحی شده است، از رمزگذاری و رمزگشایی ProRes پشتیبانی می کند، بنابراین کاربران می توانند تا 11 جریان ویدیوی 4K و حداکثر دو جریان ویدیوی 8K ProRes را پخش کنند.

مک بوک پرو 13 اینچی به روز شده تاثیر خود را بر محیط زیست به حداقل می رساند و اکنون از 100٪ عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در آهنرباهای بدنه و 100٪ قلع بازیافتی در لحیم کاری اصلی مادربرد استفاده می کند. MacBook Pro 13 اینچی عاری از چندین ماده مضر است، استانداردهای بالای اپل را برای بهره وری انرژی رعایت می کند و از الیاف چوب در بسته بندی خود از منابع بازیافتی یا جنگل هایی که مسئولانه مدیریت می شوند، استفاده می کند. امروزه، اپل برای فعالیت های شرکتی جهانی خود نسبت به کربن خنثی است و تا سال 2030، قصد دارد تأثیر خالص آب و هوا را در کل تجارت خود، که شامل زنجیره های تأمین تولید و تمام چرخه های عمر محصول می شود، داشته باشد. این بدان معناست که هر مکی که اپل تولید می کند، از طراحی تا تولید، 100% کربن خنثی خواهد بود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا