پروژه بزرگ ميرمهنا

www_3d_boy3

Well-Known Member
دوست من ممنون حرفتون كاملا قبوله اما كو فرد خلاق؟ .. شركت اسپريس دنبال لول ديزاينر خلاق مي گرده ،و اگهي استخدامش هم توي cgjob هست مي توني بري اونجا و توي مشاغل آگهي ببيني و اگه دوست داشتي اسمتو ثبت نام كني ،بعد از اينجا بهت زنگ مي زنن مياي مصاحبه و اگه خلاق باشي استخدامي .
كار لول ديزاينر اينكه كه ،روند داستانو مي نويسه ،و معمولا بايد طراح خوبي باشه تا ايدهاي جذابشو پياده كنه .
اما الان 1 ماه اين آگهي شركت روي cg اما هيچ كسي تابحال واسه اين كار مراجعه نكردي!

اين چيزيه كه ميخوام بگم و دقيقا حرف آقاي رضايي هم هست:
آقا شما آدم خلاق و ايده پرداز پيدا كن ما استخدام مي كنيم .
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
و دوست من فراموش نكن ما اينجا 2 نفر داريم كه يكيشون فقط استخدامه واسه اينكه ايده بده .
البته نشده من يه بازي كرده باشم طرف بازي نكرده باشه !تقريبا هر بازي مياد تا فرداش تمامش مي كنه .
اين آدم يكي از ايده پردازان شركت كه من واقعا ايده هاشو دوست دارم اما بازم مثل خارجيها نميشه هر كاريش كنيم .
مي دوني هميشه يه چيزي مي لنگه ، كه البته بخش اعظمش مي دوني كجاست ؟نبود دانش فني در برنامه نويسي ، كه خدايي نكرده فكر نكنيد كار آسونيه ، من وقتي اسكريپاي فقط تفنگا رو مي بينم سرم گيج مي ره ،چه برسه چيزهاي مثل سايه و نور كه شركت برنامه نويس آلماني داره واسه اينكار
 
آخرین ویرایش:

1seda

Member
سلام
نماز و روزهاتون قبول

من چند روز پیش یک آگهی از شرکت دیدم که توش گفته بود آموزش رایگان ساخت باز ی من زنگ زدم و یکم صحبت کردیم و گفتم که انیمیشن کارم و با بعضی نرم افزارهای ساختبازی مثل 3dgame studio و fspcreator کار کردم از من خواستن برم شرکتشون بعد کسی یادش نبود کی به من گفته بود بیام .:snap:

بعد یه فرم دادند وبعد که فرم و پر کردم سی دی نمونه کار و دیدند یکی از دوستان اومد کارامو دید و رفتیم تو اطاقی با مسئول کار صحبت کردیم .
د رکل گفتند کارام خوبه اما فعلا انیماتور نمیخواهند وکسی میخواهند که به udk وارد باشه و تا حالا کسی رو پیدا نکردند منم .
گفتم که کار نکردم .
و یک سری سئوال در موردبازی ها و.. پرسیدند بعد در مورد این آگهی پرسیدم گفتند دنبال نفر وارد به نرمافزار هستند و آگهی هم مربوط به کسی هست که udk را بلده و اونها حرفه ای ترش رو یادش میدهند .
بعد کلا در ورد یک سری مسائل صحبت کردیم و جمع گرمی بودند .و بعد من جدا شدم و خداحافظی کردم واومدم . شرکتشون سمت پل چوبی بود .
بعد هم بازی در حال کارهای نهایی بود و ظاهرن یک ماه دیگه یک دوره آموزشی میزارند و udk و یک سری اصول انیمشن و بازی را یاد میدهند و از بینشون 2-3 نفر استخدام میکنند . اما شهریش یکم بالاست یعن یخیلی برای اینکه برا ی50 ساعت آموزش 1200000 میلیون تومان پول میگیرند .
من کل میخواستم برم سراغ quest 3d ام االان یک سری آموزش udk گیر اوردم میخوام کار کنم ببینم کدوم بهتره با اون کار کنم . udk موتور بازی رایگانه و چند وقتی هست اومده اما quest هم خیلی وقته هست و بازی های خوبی باهاش ساختند البته شما باید بدونید چی میخواهید بسازید و چه سبکی مورد نظرتون هست و داستانتون چیه .
من دارم طرح یک کا رانیمشن چند دقیقه ای جالب و خنده دار برا یجشنواره های بین المللی را طراحی میکنم که خیلی وقت گیر خواهد بود و سر داستانش و جذابیت وخیلی چیزها که در اصول انیمشن باید رعایت بشه دارم کار میکنم. اما میخوام باز یکار را به صورت فنتزی و کمدی بسازم . ببینیم خدا چی میخواد .
اما من کلا در مورد باز یمیر مهنا و تیمش نمیتونم اظهار نظری کنم چون زیاد اونجا نبودم و باهاشون کار نکردم اما درکل نیروی جوان و خوش آتیه ای میزدند . (نترسید من تعریف نمیکنم که برم اونجا من خودم کار زیاد دارم چون نوشته بود آموزش رایگان ساخت بازی تعجب کردم و زنگ زدم یه رزومه از خودم گفتم گفتند بیا گفتند شاید وافعا اموزش رایگان میدهند .)

و درکل من با ساخت کاراکتر تو گیم های ایرانی و خارج ییه مشکل دارم چرا از 2000متری معلومه این کاراکتر گیم ایرانی هست هنوز شرکت ها نتونستند این مشکل رو حل کنند با اینکه خیلی ها رو ساخت بازی ها تو ایران زحمت میکشند اما شاید هزینه بالا و وقت کم از مشکلاتی باشه که نمیزاره به شخصیت ها و کاراکتر ها اون جوری که باید بها بدهند .

موفق باشید
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
خب دوست من اول 2 چیزو بهت بگم که من خودم وقتی فهمیدم شاخ در آوردم .
پوسترای میرمهنا رو می دونی کی میزنه ؟
همونی که پارسال کارش توی سایت cgart اول شد همونی که یه مرده افتاده روی سر یکی دیگه داره پارش میکنه و یه مدل کاراکتر هم داریم که ابرایهم دیباست و پارسال نفر سوم شده منم کاراکترها رو که می دیدم می گفتم چرا اینجورین بعد کارهای قبلی آدمهای طراح می دیم می گفتم چه غولین چرا اینجا پس اینجوریه که می رسیم به بهخش ناشناخته و عقب افتاده همه بازیهای ایرانی....بازم میگم بخش اعظم مشکلات در زمینه دانش برنامه نویسی که انصافا فوق العاده سخته حتی نمی تونید تصور کنید برای انفجار یه بشکه باروت چقدر برنامه بالا پایین میشه .
بله شما برای سمت udk خیلی بهتره چون همه شرکتا رفتن یان سمت الته اگه cdk نیاد چون اگه اون بیاد شرکت ما هر جای پروژه جدیدش باشه میر روی اون .
 
من بازی شما رو پارسال تو نمایشگاه رسانه های دیجیتال دیدم !
واقعاً خوب کار کردید ، امیدوارم همیشه موفق باشید.
فقط اگه یک تاریخ انتشار بدین ممنون میشم ;)
 

tabrizit

New Member
تو ویکی پدیا نوشته این میرمهنا یه شورشی و دزد دریایی بوده که کریم خان زند حالشو گرفته !
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
پس تاریخی که خوندیم خیل بام فرق داشته ... شورشی در مقابل کی؟
 

tabrizit

New Member
در زمان کریم‌خان چند آشوب کوچک از جمله طغیان میرمهنا دزددریایی معروف خلیج فارس و شورش حسینقلی خان جهانسوز رخ داد اما در کل در زمان او مردم ایران روی آرامش دیدند.

کد:
http://fa.wikipedia.org/wiki/کریم‌خان_زند
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
اولا من خیلی بعید می دونم که چیزی که انجا نوشته درست باشه چون ویکی می تونه نوشته هرکسی باشه و و شکرت هم نیمده تو اینترنت دنبال یکی بگرده بعد بازیشو بسازه ، یادت باشه ساخت یه باز درباره یه شخصیت تاریخی تو ایران کار ساده ای نیست ، یه قدم کج بری وزارت ارشاد می آد خرت می گیره ، بنظرت اونا اجازه می دن شرکت درباره یه دزد دریایی بازی بسازه بعد هم قهرمان جلوه اش بده ؟
دوست من کمی بیشتر تامل کنید ، بازی میرمهنا از دل یک جمع دور همی ساخته نشده بلکه ماهای زیادی صرف نوشان داستان و تحقیق درباره یه کاراکتر میشه ، اینو از اونجا می م که تقریبا تمراحل اولیه بازی جدید شرکت اسپریس هستم و می بینم چجوری دارن در این ماها فقط روی داستان این کاراکتر جدید که زمانش خیلی عقب تر نیست بحث و برسی تحقیق می کنن .
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
سات بازی هست شما می تنید همین مسائلی که مطرح کردین واسه اونا بفرستین و تذکر بدین من صرفا طرح جلو های ویژه هستم
 

Silver PC

Well-Known Member
این شماره مجله خانواده سبز در مورد این بازی اطلاعاتی نوشته بود ... !

بازی ایرانی «« میرمهنا »»

بازی رایانه ای میرمهنا توسط شرکت اسپریس پویانما و با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر میکذارند . این بازی در سبک fps ساخته شده است و درباره زندگی یک مبارز ایرانی به نام میرمهنا است که در دوره پادشاهی زندیه در جنوب ایران به مبارزه با استعمارگران می پردازد .
گفتنی است ، استفاده از موشن کپچر برای ساخت انیمیشن ها به جذابیت آن افزوده است !

....
 

roughdominator

New Member
دوستانی که مایل به دونستن تاریخ انتشار این بازی هستن.پروژه ی ساخت میرمهنا تقریبا به پایان رسیده اما به بعضی دلایل این بازی زودتر از ماه مهر به بازار نمی اید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا