پروتکل‌های بلاکچین بایننس اسمارت

برنامه‌های غیرمتمرکز (پروتکل‌) بسیار گوناگونی در بلاکچین بایننس اسمارت وجود دارند که برای هر یک از آن‌ها قابلیت‌های متنوعی تعریف می‌‌شود. مهم‌ترین پروتکل‌های موجود در بایننس اسمارت چین را می‌توان در موارد زیر‌ خلاصه کرد:

  • پنکیک سواپ (Pancake Swap): پروتکل پنکیک سواپ یکی از بهترین برنامه‌های غیرمتمرکز شبکه بلاکچین اسمارت بایننس است که شرایط مناسب برای مبادله استاندارد BEP-20 را فراهم می‌کند. سایر امکانات این برنامه غیرمتمرکز شامل مبادله توکن، رقابت در میان دیگر کاربران جهت کسب جایگاه مناسب و... می‌شود.
  • ونوس (Venus): این برنامه غیرمتمرکز شرایط مناسب جهت دریافت وام ارز دیجیتال در شبکه بایننس اسمارت چین را فراهم می‌کند. پروتکل ونوس ضمن مینیت کردن استیبل کوین VAI خدماتی شبیه به Compound یا MakerDao را ارائه می‌دهد‌.
  • کریم فایننس (Cream Finance): پلتفرم کریم فاینس نوعی برنامه غیرمتمرکز است که خدمات متنوعی را به کاربران بلاکچین بایننس اسمارت ارائه می‌دهد. کاربران بایننس اسمارت چین با کمک این برنامه می‌‌توانند توکن‌های (مبتنی بر استاندارد Bep-20) خود را به یکدیگر قرض بدهند.
  • اتوفارم (Autofarm): پروتکل اتوفارم یکی از دیگر برنامه‌های غیرمتمرکز پرکاربرد در حوزه بلاکچین بایننس اسمارت است که جهت توزیع شود در این شبکه استفاده می‌شود. همچنین برنامه اتوفارم شما را جهت افزایش بازدهی سودآوری در بایننس اسمارت چین راهنمایی می‌کند‌.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا