پارکت چوبی

parkets

New Member
پارکتهای چوبی و نکات مهم در نصب آنها
پارکتهای چوبی به دلیل زیبایی از دیر باز علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است.نگهداری از این پارکت نکات خاص خود را دارد که به دلیل همین حساسیت و ظرافت نسبت به پارکت پی وی سی برای رده های سنی کودک و میانسال این نوع از کفپوش توصیه می گردد.

نوع بافت این کفپوش باعث شده تا وزن اشیائ سنگین را نیز بخوبی متحمل شود .سرعت نصب این نوع از پارکت نیز جالب توجه است بطوریکه یک منزل صد متری را می توان حداکثر در سه روز بدون آلودگی اجسام در محیط انجام داد.

یکی از مهمترین ویژگی این محصول قابلیت جابجای آن است و بخاطر وجود ترکیب خاصی که در آ ن بکار رفته مانع از خورگی توسط حشرات می باشد و البته به دلیل چوبی بودن این کفپوش نباید محیط خیس یا مرطوب بماند.

در انتخاب این محصول باید دقت کنید که اگر از یک لایه تشکیل شده باشد به کف چسبیده خواهد شد اما اگر چند لایه باشد تکه های آن شبیه پازل در هم خواهند رفت و مزیت این نوع در قابلیت جابجای آن است.

نکات مهم در نصب پارکت چوبی
• عدم وجود درز در میان پارکتها بسیار مهم است چرا که محیط مناسبی برای رشد حشرات خواهد بود.

• درزی بنام درز انبساط که در حد چند میل می باشد وجود دارد که این درز جای نگرانی ندارد و توسط قرنیزهای چوبی روی آن پوشانده خواهد شد.

• نکته مهم استفاده از فوم مخصوص است که باعث یکدست شدن سطح زیرین پارکت می شود و از عوامل اصلی کیفیت و زیبایی نتیجه کار است.
پارکت چوبی چیست؟ خرید پارکت چوبی، مزایا و معایب و قیمت پارکت چوبی
 

lobelia

New Member
دوست عزیز قیمت این پارکت دارید؟ آیا پارکت چوبی همون پی وی سی؟
PARQUET-3-305.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا