ورزش فیتنس برای لاغری بانوان

jobteam

Member
تمرینات فیتنس بانوان در منزل یا باشگاه به طور جداگانه هستند. در باشگاه یک سری تجهیزاتی بوده که در بعضی از خانه ها نیست؛ بنابراین باشگاه محل مناسب تری برای تممرینات فیتنس می باشد. از مهم ترین و ابتدایی ترین تجهیزات برای تمرینات فیتنس بانوان می توان به داشتن انواع ست های ورزشی مانند شلوار اسپرت زنانه مناسب اشاره کرد. با پوشیدن این لباس ها علاوه بر حس راحتی، دچار ناراحتی های پوستی ناشی از تعریق نیز نخواهید شد.
ذدرل.jpg

تمرینات فیتنس بانوان در منزل​

تمرینات فیتنس بانوان در منزل نیازمند برخی تجهیزات مانند دمبل های سبک بوده. اما اگر دمبل ندارید باز هم می توانید این تمرینات را به خوبی انجام دهید. ما به شما کمک می کنیم تا با این تمرینات بیشتر آشنا شوید.

اسکوات​

لازم است برای تمرین اسکوات دو دمبل سبک داشته باشید. اما اگر دمبل هم نداشتید اشکالی ندارد. می توانید دست ها را باز کرده و کف دست رو به پایین اشد. سپس نوک انگشتان را به سمت مستقیم می گیرید و زانو ها را به اندازه 90 درجه خم می کنید. در چند ست این حرکات را تکرار کنید تا چربی سوزی در عضلات چهار سر ران و عضلات سرینی اتفاق بیفتد.

شنا​

شنا یک تمرین بسیار مناسب و هوازی برای چربی سوزی و تقویت عضلات به حساب می آید. یکی از بزرگترین مزیت های شنا که از تمرینات فیتنس بوده این است که نیاز به ابزار یا تجهیزات نداشته و به راحتی در خانه انجام می شود. برای انجام دادن شنا باید روی شکم دراز بگشید و سپس کمی خود را بلند کنید. بدن باید فاصله بیشتری با زمین بگیرد و پا ها در فاصله کم تری با سطح زمین باشد. به طور کلی بدن باید مورب با سطح زمین باشد و بدن با دست ها کاملا از سطح زمین فاصله گرفته باشد. در این حالت آرنج هایتان را کمی خم می کنید تا تمرین شنا را انجام داده باشید.

پلانک​

پلانک از تمرینات فیتنس ساده اما تاثیرگذار در ورزش بانوان به حساب می آید. در این تمرین چربی سوزی خوبی صورت می گیرد و می توان بدون هیچ تجهیزات خاصی آن را انجام داد. در ابتدا روی شکم دراز می کشید و سپس دست ها را با بدن در یک خط قرار می دهید. بدن باید حالت مورب با زمین قرار گیرد وتا مدتی به همین شکل باید بمانید. این تمرین را هر 60 ثانیه یک بار با کمی استراحت در چند ست انجام دهید تا تاثیرات معجزه آفرین آن را شاهد باشید.

دیپ روی نیمکت​

دیپ روی نیمکت عضلات دست را تقویت می کند. در این حرکت مبل یا صندلی را در پشت خود ققرار می دهید و کف دست را بر روی آن گزاشته و سپس یک قدم پا ها را جلوتر از بدن می گذارید. زاویه پا با بدن باید 90 درجه باشد و در این حالت با بازو، خود را بالا پایین می کنید. این حرکت را در چند ست 10 تایی انجام دهید تا اثرات آن به مرور مشاهده شود.

کرانچ شکم​

کرانچ شکم عضلات این ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهد و در سوختن چربی های این ناحیه تاثیرگذار است. کافی است بر روی زمین دراز بکشید و زانو ها را 90 درجه خم کنید. بعد آرنج خود را با زاویه 45 درجه به سمت زانو بکشید تا به عضلات راست شکمی فشار بیایید. به همین راحتی شما یکی از تمرینات فیتنس بانون در منزل را انجام داده اید.

مزایای تمرینات فیتنس بانوان​


مزایای تمرینات فیتنس بانوان به قدری است که محققان آن را برای هر بانویی به طور روزانه سفارش کرده اند. این مزایا شامل:

  • کاهش استرس و اضطراب و به همین منظور داشتن خواب راحت برای بانوان.
  • افزایش ترشح هورمون هایی مثل اندورفین که ضد افسردگی هستند.
  • انرژی لازم برای انجام کار ها در طول روز را میسر می کند.
  • چربی سوزی و رسیدن به اندام ایده آل که باعث افزایش سطح اعتماد به نفس در بانوان می شود.
  • افرادی که دچار کلسترول در بدن هستند با فیتنس می توانند آن را کنترل کنند.
  • از بیماری هایی چون سرطان سینه و ریه در بانوان جلوگیری می کند.
  • ماهیچه های قلب را تقویت می کند و به طور کلی سلامت بدن تضمین می شود.

نکات تمرینات فیتنس بانوان​


نکات تمرینات فیتنس بانوان را به خوبی مطالعه کنید تا تمریناتی خوب و اثرگذار داشته باشید.
  • اگر دچار ناراحتی هایی در قسمت آرنج یا زانو هستید از تمریناتی که فشار بر روی آن ها بیاورد خودداری نمایید.
  • از ست های اسپرت زنانه کمک بگیرید تا علاوه بر کشش خوب لباس که شما را یاری می کند، تعریق و رطوبت بدن شما را بگیرد.
  • روتین و برنامه منظم تمرنی برای تمرینات فیتنس در نظر بگیرید تا بدن به این تمرینات عادت کند.
  • بدون داشتن رژیم غذایی مناسب تمرینات فیتنس بانوان اثر چندانی نخواهد داشت.
  • بهتر است که بعضی از تمرینات زیر نظر مربیان ماهر انجام شود تا کم ترین میزان آسیب شما را تهدید کند.
  • آب کافی را در برنامه روزانه خود قرار دهید.
  • به جای خوردن غذا های پر کالری و فست فودی پروتئین بیشتری دریافت کنید.
  • برای داشتن برنامه روتین تمرینات فیتنس از مربی کمک بگیرید.
  • حین انجام تمرینات بهتر است موزیک شاد بگذارید تا در روحیه شما اثرگذار باشد.

در این مقاله برخی از تمرینات فیتنس بانوان در منزل و نکات را به شما آموختیم ولی همه این مطالب قطره ای در برابر دریا می باشد. علم ورزش و فیتنس مفصل می باشد و هرچقدر که بیاموزید در بهتر تمرین کردن شما تاثیر می گذارد.
 

yasaman56

Member
مهاجرت به اتریش و تحصیل در کشور اتریش ممکن است یک گزینه جذاب برای شما باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در اتریش اشاره شده است: 1. **انتخاب دوره تحصیلی:** - ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. اتریش دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با کیفیت است.2. **آموزش زبان:**- برخی از دوره‌ها به زبان آلمانی یا زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. اگر دوره شما به زبان آلمانی باشد، نیاز به یادگیری این زبان و گرفتن آزمون‌های زبان معترف به آن (مانند ÖSD یا Goethe) دارید.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:* - پس از انتخاب رشته، دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. اطلاعات مربوط به شرایط پذیرش، مدت زمان دوره، و سایر جزئیات مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. ممکن است برخی از دانشگاه‌ها برای پذیرش نیاز به ارائه مدارک و یا مصاحبه داشته باشند.5. **ویزای تحصیلی:** - پس از دریافت پذیرش، برای مهاجرت به اتریش باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. اطلاعات کامل در مورد نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در اتریش:**- مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در اتریش اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به اتریش را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا