هاستینگ برای جاوا

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ramtinova

New Member
سلام
راستش یه پروژه j2ee رو تویه اواسط اش هستم ، حاصل 1 ماه کارم بوده ، و اولین اش هم هست. اطلاعات زیادی در مورد سایت هایی که هاستینگ مناسب جاوا و جی اس پی و سرولت ارائه میدن ندارم. شنیدم خیلی کم یاب هستن و گرون. آیا دوروسته؟ رویه این فری هاست ها چطور می شه پروژه war رو deploy کرد یا نه؟
اگه بشه یه اطلاعات جامع بدین. در مورد قیمت اش مخصوصا اگه می شه توضیح بدید. خیلی ممنون
 

Tehran_Host

New Member
هاست عالی

آذرسان یا همان Azarsun.com هاست بسیار خوبیه، خصوصاً برا کارهای بزرگ تحت j2ee یا PHP واقعاً از لحاظ فناوری اینا حرف ندارند. بر پشتیبانی هم به کسی حتی خارجی ها هم وابسته نیستند من اینو تو چند پروژه بزرگ عملاً درک کردم خوب هم پاسخگو هستند.
تنها یک ایراد دارند که من بعد از چند سال خرید از اینا الان یک نمایندگی ازشون گرفتم ولی تو سایتشون لیست نماینده ها رو درج نمی کنن...
 
بله درسته این نوع هاست کمیاب و معمولاً گران هست. من جای شما بودم از یه سرویس دهنده خارجی مطمئن می گرفتم... چون اون جور که تحقیقات من نشون داده در ایران در این زمینه زیاد متخصص وجود نداره (تعداد محدودی از شرکت ها می دونن اصلاً این j2ee چه چیزی هست) بنابراین بهتره از یه کمپانی خارجی که معتبر هست سرویس تهیه کنید تا از همه لحاظ مطمئن باشید.
 

parmishost

Member
با سلام
منم هر از گاهی برای این jsp تماس دارم اگر کسی از همکاران این نوع هاست را داره اعلام کنه تا ما هم به مشتریان ایشون را معرفی کنیم.
 

webmizban.com

Active Member
با سلام
لطفا" به تاریخ تایپیک دقت کنید....این تایپیک بیش از 1 سال پیش ارسال شده است!!!!!!!!!!!
 
آخرین ویرایش:

Tomcat_net

New Member
هاست خوب برا Tomcat Java J2ee

سلام دوستان
من خودم قبلاً همین مشکل و داشتم ولی استاد بنی فضل بعد از workshop دانشگاه شرکت azarsun.com رو پیشنهاد کرد الان سه ساله که چندین هاست j2ee از اینا گرفتم (پروژه های بزرگی که پدر سرور و در می آره !!... ذاتاً هم پروژه های جاوا خیلی سنگین هستند) که کارشون بسیار خوبه، کارشناس تمام وقت j2ee دارن (بنام سحرابی یا سرخابی دقیقاً یادم نیست چون اون اوایل زیاد تماس می گرفتم ولی الان دیگه خودم راه اوفتادم) که هم اینکاره هست هم خیلی با حوصله... آپ تایم و ... خیلی فوق العاده است هاستشون کاملاً بدرد پروژه های بزرگ می خوره. راستش من تکنولوژی های زیر و با هاست اینا تست کردم که جواب بسیار خوبی داده :
JFS
JSP
Servlet
Hibernate
struts
spring خودم تست نکردم و لی از همکارام گرفته بودن که می گفت اون و هم ساپورت می کنه...


اینهم هدیهء " شرکت افق وب " به شما ...

آخه ارائهء جاوا یا j2ee برا شرکتهای هاست بخاطر درد سرهای زیاد و مصرف منابع و خصوصاً پشتیبانی براشون مقرون بصرفه نیست، به این خاطر کسی ارائه نمی کنه اگه هم ارائه کنن تو پشتیبانیش بد جوری گیر می کنن.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا