نکاتی در خصوص میلگرد فایکو

میلگرد یکی از اصلی ترین محصولات تولید شده توسط شرکت ایرانی استیل البرز می باشد. این شرکت در سال 1392 با نام تجاری فایکو تاسیس شد و در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد و تیرآهن در ابعاد و مشخصات مختلف فعالیت دارد. ممکن است هنگام خرید متوجه تفاوت قیمت میلگرد کارخانه های مختلف شده باشید که تصمیم گیری در مورد انتخاب برند را برای شما دشوار کرده است.

تفاوت قیمت این محصول در کارخانه های مختلف به طور مستقیم به کیفیت تولید کارخانه خاص بستگی دارد. به عنوان مثال به دلیل انطباق وزن میلگردهای کارخانه ذوب آهن اصفهان با میز اشتال و همچنین کیفیت بالای آن، قیمت میلگرد ذوب آهن این کارخانه بالاتر از قاب میلگردهای کارخانه های دیگر می باشد.

بنابراین لازم است قبل از خرید از کیفیت کارخانه های مختلف مطلع شده و با توجه به نیاز پروژه خود بهترین محصول را انتخاب کنید. میلگرد فایکو در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین میلگردهای موجود در بازار است که طرفداران زیادی در بین خریداران دارد. در ادامه پس از معرفی این مجموعه به قیمت میلگرد فایکو و کیفیت آن خواهیم پرداخت.

بررسی کیفیت میلگرد فایکو
این شرکت برند فایکو با تولید سالانه بیش از 1.5 میلیون تن پروفیل فولاد ساختمانی و صنعتی از جمله میلگرد در حال حاضر در رده بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد کشور و منطقه قرار دارد. توجه داشته باشید که مجموعه فایکو در استان مازندران و در 15 کیلومتری جاده مشهد واقع شده است.

از جمله محصولات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
میلگرد صنعتی و ساختمانی با قطر 8 تا 32 میلیمتر
انواع تیرهای سری IPE و IPN
ناودانی سری UPE و UPN
زوایای بال مساوی و نابرابر ارتفاع مقطع 80-320 میلی متر

همانطور که می دانید کارخانه های تولید پروفیل فولادی از جمله میلگرد روز به روز در حال افزایش هستند و به همین دلیل رقابت در این زمینه افزایش چشمگیری پیدا کرده است. بر این اساس و با توجه به تنوع محصولات ذکر شده، خریداران این محصول در هنگام خرید با سوالات زیادی مواجه می شوند. از این رو شرکت ها به منظور حفظ اصالت محصولات تولیدی از گواهینامه های کنترل کیفیت برای تضمین محصولات خود استفاده می کنند.

شرکت فایکو در حال حاضر طیف وسیعی از پروفیل های فولادی سازه ای و صنعتی را نیز تولید می کند و به منظور اطمینان از کیفیت مطلوب و مطلوب خریداران، کلیه واحدهای تولیدی مجهز به تجهیزات مربوطه جهت کنترل و اطمینان از کیفیت میلگرد و غیره می باشند. . برخی از محصولات .

همچنین مشخصات میلگرد فایکو پس از تولید توسط واحد کنترل کیفیت به دقت بررسی شده و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی قابل ارائه می باشد. برخی از مشخصات میلگرد که در واحد کنترل کیفی این شرکت بررسی می شود شامل آنالیز شیمیایی، خواص مکانیکی و متالورژی محصول می باشد.

گواهینامه ها و استانداردهای نوار تولید فایکو
این شرکت دارای استانداردهای ملی و بین المللی برای تولید میلگرد می باشد که کیفیت بالای میلگرد فایکو را در میان دیگر میلگردهای تولیدی کارخانه ها بیان می کند. از استانداردهای تولید پروفیل فولادی این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استاندارد ملی INSO3132
استاندارد بین المللی JISG3112، DIN488، A615M و ASTM A615
استانداردهای بین المللی DIN EN 10056-2، DIN1025، 1026، DIN EN 12014، DIN 1028، DIN1029 و DIN 10024
به طور کلی گواهی های تولید میلگرد شامل موارد زیر می باشد. لازم به ذکر است که تمامی گواهینامه های میلگرد یکسان نیستند.

گواهی میلگرد شامل موارد زیر می باشد.
معرفی محصول: شماره گواهی، نام و طول محصول، استاندارد محصول، شماره بسته و نوع شمش
ویژگی های مکانیکی
خواص شیمیایی
خواص فیزیکی میلگرد که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید به شرح زیر است:
استحکام تسلیم: نقطه ای که در آن فلز در مقابل نیروی وارده تسلیم می شود.
استحکام کششی نهایی: نقطه ای که در آن نیروی اعمال شده به حداکثر مقدار خود می رسد.
ازدیاد طول: نوعی تغییر شکل است و تغییر شکل نمونه تحت تنش صورت نمی گیرد.
لازم به ذکر است که در برخی از گواهینامه های موجود فرآیند تولید و نوع تاشو نیز مشخص شده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا