نکاتی درمورد url طولانی

aliseo

Member
من چند وقت پیش تعدادی پست در بلاگ های رسمی گوگل مانند InsideSearch ، WebmasterCentral و GoogleBlog خواندم. نکاتی را در مورد url طولانی یادداشت کردم و متوجه لینکی مانند لینک زیر شدم:



من آدرس های بیشتری جستجو کردم ودر همه ی آن ها آدرس ها این چنین بود:



و



به نظر شما چه خبر بود؟

البته من در این مورد تحقیق کردم. من مثال های بیشتر و بیشتری از اینگونه آدرس ها پیدا کردم. با خودم فکر کردم " چرا آن ها این کار را انجام می دهند و طول میانگین چقدر است؟"

  • طولانی ترین آدرس را پیدا کردم :
" Create and manage Custom Search Engines from within Webmaster Tools "با 95 کاراکتر

  • کوتاهترین آدرس را نیز پیدا کردم :" Gmail’s new look "در 59 کاراکتر
  • طول متوسط برای Webmaster Central : 90 کاراکتر
  • طول متوسط برای GoogleBlog : 76 کاراکتر
  • طول متوسط برای InsideSearch : 81 کاراکتر
چرا گوگل این کار را انجام می دهد؟
بعضی ها می پرسند چرا گوگل آدرس های آن ها را قطع می کند یا به عبارتی می بُرد قبل از اینکه همه ی عنوان تمام شود؟ این دلایل اینجا بیان شده است.

url طولانی می تواند یک فاکتور منفی رتبه بندی باشد
سئو بهترین تمرین هایی است که اغلب باید انجام دهید. تگ های عنوان شما باید کوتاه تر از 77 کاراکتر باشد ، همان چیزی که موتورهای جستجو به تجربه نشان داده اند. بیشترین طول هایی که من پیدا کردم بین 62 تا 67 کاراکتر بوده است. این می گوید. شما می توانید ارتباط بین عنوان های واقعا طولانی با رتبه خوب را متوجه شوید.

در اینجا مثالی از تگ عنوان که در حال بارگذاری می باشد، را پیدا کردم . من نمی توانم این آدرس را در رتبه بندی پیدا کنم :



/The longest list of the longest stuff at the longest domain name

wearejustdoingthistobestupidnowsincethiscangoonforeverandeverandeverbutit

stilllookskindaneatinthebrows



من جستجو کردم "we are just doing this to be stupid now" و "it still looks kind of neat in the browser even though"، که هردو در URL جستجو می شوند. این پست در صفحه اول پیدا نشد. و بدیهی است که در شرایط رقابتی قرار نگرفته است.

Kansas City Star writer complains about the lack of response during his response to the response to his response to a point he didn’t hear and doesn’t understand.



هم چنین رتبه ای برای درخواست “kansas city star complains about the lack of response to” وجود ندارد.

من شک دارم که url طولانی بتواند یک فاکتورمنفی باشد اگر شما آدرس خود را با تعداد زیادی کلمات کلیدی تزیین کنید. حداقل، من امیدوارم این چنین باشد.

تاثیر طول آدرس بر قابلیت استفاده
بحث بعدی من این است که من فکر می کنم آدرس های کوتاه تر ، مثل تگ های عنوان کوتاه تر، قابل استفاده و قابل لینک دادن هستند. اگر آدرس شما 500 یا بیشتر کاراکتر داشته باشد، کاربران احتمالا کمتر تمایل دارند آن را به اشتراک بگذارند. امروزه راه هایی برای کوتاه کردن آدرس های اینترنتی وجود دارد مانند bit.ly و این تنها یک نظر است اما معتبر می باشد.

من شخصا فکر می کنم که آدرس های کوتاه تر بیشتر از url طولانی به اشتراک گذاشته می شوند و این امکان تاثیر فوق العاده ای روی رتبه بندی دارد. از آن جا که بلاگ های گوگل بین 76 تا 90 کاراکتر به طور متوسط هستند، توصیه می کنم این مورد را جدی بگیرید.

تهیه و ترجمه: پاساژ اینترنتی آمازایران
 

lovebusiness

New Member
سلام
دعوت میکنم از دوستان که کمی بیشتر در این مورد بحث بشه چون همیشه با شک و تردید در موردش صحبت شده. ممنون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا