نرم افزار ZBrush نسخه 4R6 منتشر شد

saeed.zare

Active Member
سلام
نسخه جدید زیبراش با عنوان Pixologic ZBrush 4R6 منتشر شد . در این نسخه ویژگی های زیادی رو شاهد هستیم اما برجسته ترین اونها ZRemesher نام داره .
بعد از انتشار نسخه 4R4 کمپانی Pixologic از ابزاری رونمایی کرد به نام QRemesher که تحولی بزرگی رو در زمینه Retopology در زیبراش بوجود اورد و اکنون ما در نسخه 4R6 شاهد اضافه شده ابزاری هستیم با نام ZRemesher که فرآیند ریتوپولوژی رو بصورت کاملا خودکار برای شما انجام میده . با این ابزار شما میتونید یک آبجکتی که شامل میلیونها پولیگان هست رو به سادگی با انجام فرآیند Retopology تعداد سگمنتهای اون رو تا حد نرمال کاهش بدید .
همینطور در این نسخه شاهد اضافه شدن براش های جدید همچون Trim Curves Brushs , Bridge Curve Brush و Creasing Brush نیز هستیم که برای خلق یک اثر فوق العاده کمک زیادی به شما میکنه .
عناوین ویژگی های جدید این نسخه رو براتون لیست کردم که میتونید در قسمت زیر ببینید :
ZRemesher
Trim Curves Brushs
Bridge Curve Brush
Creasing Brush
Brush Radius Option Extended
Visibility Expanded
New Curve Framing
DynaMesh Retains PolyGroups
GroupFront
New Solo Dynamic Mode
UV's Smoothing
Panel Loops New Masking
این نسخه با عنوان Free of Charge Upgrade منتشر شده . به این معنی که دارندگان کنونی لایسنس زیبراش 4 برای تهیه این نسخه نیازی به پرداخت وجه ندارند و میتونن بصورت رایگان زیبراش خودشون رو به نسخه 4R6 ارتقا بدند . دوستانی هم که از نسخه های غیرقانونی استفاده میکنند لطفا درخواست لینک دانلود نکنید چرا که فقط سه روز از انتشار این نسخه میگذره و هنوز لینک دانلودش نیومده !
با آروزی موفقیت برای همه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منبع : mostafa3d.com
http://www.mostafa3d.com/blog/item/zbrush-4r6-released#comment-4031
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا