بی بی کد موزه هنر اصلاح شده ( باسپاس از دوستان)

*farshid*

کاربر VIP
سلام دوستان عزیز:rose:
این کار اصلاح شده ی رندر قبلی هستش که گذاشته بودم
امیدوارم خوب شده باشه
سعی کردم ایراد هایی که به کار وارد بود رو برطرف کنم

3ds max 2011 64bit
vray sp5
photoimpact

چمن vray proxy+vr scatter
مه zdepth+ph impact
درخت ها و پرسوناژ ها هم تو پوست پروداکشن اضافه شدن.:rose:
 

پیوست ها

  • edited 23456.jpg
    edited 23456.jpg
    232.6 کیلوبایت · بازدیدها: 126

30min

Banned
من از یک چیزی که خیلی خوشم اومد تکستچر ساختمان وسطی هستش ( دوست دارم بگم دژ ! :wink: ) .
محیط رو خیلی دوست دارم کلا از زمانی که Reasident Evil 3 رو بازی کردم این محیط ها رو دوست دارم !!!!
یک احساس خاصی داره .
اما ایرادی که خیلی به چشم میاد به نظرم PostProduction هستش که به نظرم ضعیف کار شده !
نمیدونم اگر میخواستی مه رو نشون بدی لزومی نداشته که شفافیت اون آدم ها رو کم کنی !
در مورد درخت ها هم بلور دیده میشه که به نظرم مفهوم خاصی نمیتونه داشته باشه .
اما اگر اینها رو کنار بزاریم به نظرم خیلی خوبست !
موفق باشید .
 

*farshid*

کاربر VIP
من از یک چیزی که خیلی خوشم اومد تکستچر ساختمان وسطی هستش ( دوست دارم بگم دژ ! :wink: ) .
محیط رو خیلی دوست دارم کلا از زمانی که Reasident Evil 3 رو بازی کردم این محیط ها رو دوست دارم !!!!
یک احساس خاصی داره .
اما ایرادی که خیلی به چشم میاد به نظرم PostProduction هستش که به نظرم ضعیف کار شده !
نمیدونم اگر میخواستی مه رو نشون بدی لزومی نداشته که شفافیت اون آدم ها رو کم کنی !
در مورد درخت ها هم بلور دیده میشه که به نظرم مفهوم خاصی نمیتونه داشته باشه .
اما اگر اینها رو کنار بزاریم به نظرم خیلی خوبست !
موفق باشید .
resident 3 تو شهر بود. منظورت res4 احتمالا. :wink:
خوشحالم که از محیط کار خوشت اومده.
در مورد درختها حق داری. البته میخواستم با یه ذره موشن بلور حس حرکت در اثر باد رو القا کنه که ظاهرا جواب نداده.
در مورد آدم ها هم حق داری ... ولی اگه شفافتر از این میشدن خیلی به چشم میومدن.
ممنون از نقد خوبی که انجام دادی.
تکسچر دژ هم قابل شمارو نداره... بیشترین وقت رو همون تکسچرینگ اون قسمت به خودش اختصاص داد.
 

30min

Banned
تکسچر دژ هم قابل شمارو نداره... بیشترین وقت رو همون تکسچرینگ اون قسمت به خودش اختصاص داد.
تعارف اومد نیومد داره سریع تکستچر رو بده بیاد ! :wink: به نظرم علتش که خوب شده هم همینه که وقت گذاشته شده روش .
راستی در مورد Motion blur که گفتی یه پیشنهادی هم دارم در اون مورد :
معمولا برای نشان دادن حرکات سریع در Mattepainting استفاده میشه و برای اون پرندگان خیلی خوب جواب میده و نتیجه زیبایی داره که بیننده باهاش ارتباط برقرار میکنه .
اما در مورد درخت چون هیچ وقت حرکتش اینقدر سریع نیست پس فکر نمیکنم همونطور که گفتی مناسب باشه .
در مورد آدم ها هم Opacity نباید کم بشه بلکه باید روش clouds یا Brushing سفید و با شفافیت کم اعمال باشه .
نمیدونم امروز چرا اینقدر حرف میزنم ! :wink:
خوش باشید .
 

*farshid*

کاربر VIP
تعارف اومد نیومد داره سریع تکستچر رو بده بیاد ! :wink: به نظرم علتش که خوب شده هم همینه که وقت گذاشته شده روش .
راستی در مورد Motion blur که گفتی یه پیشنهادی هم دارم در اون مورد :
معمولا برای نشان دادن حرکات سریع در Mattepainting استفاده میشه و برای اون پرندگان خیلی خوب جواب میده و نتیجه زیبایی داره که بیننده باهاش ارتباط برقرار میکنه .
اما در مورد درخت چون هیچ وقت حرکتش اینقدر سریع نیست پس فکر نمیکنم همونطور که گفتی مناسب باشه .
در مورد آدم ها هم Opacity نباید کم بشه بلکه باید روش clouds یا Brushing سفید و با شفافیت کم اعمال باشه .
نمیدونم امروز چرا اینقدر حرف میزنم ! :wink:
خوش باشید .
اینم تکسچر:wink:
البته خیلی دیگه کثیف کاری شده :sad:
 

پیوست ها

  • texture.jpg
    texture.jpg
    269.8 کیلوبایت · بازدیدها: 43

Farrokh

Active Member
من با نظرات سیمین بند به بند موافقم
نظرات خودمو هم که گفته بودم

اگه ممکنه اون تکسچر شره ی آب رو به صورت خام بده چون خیلی خوشکله

ضمنا
چرا یه تاپیک توی بخش wip باز نمی کنی؟

اگه باز کنی تاپیک هاتو با هم ادغام می کنم که یه انسجام خوبی هم داشته باشه

موفق باشی
 

*farshid*

کاربر VIP
من با نظرات سیمین بند به بند موافقم
نظرات خودمو هم که گفته بودم

اگه ممکنه اون تکسچر شره ی آب رو به صورت خام بده چون خیلی خوشکله

ضمنا
چرا یه تاپیک توی بخش wip باز نمی کنی؟

اگه باز کنی تاپیک هاتو با هم ادغام می کنم که یه انسجام خوبی هم داشته باشه

موفق باشی
سلام فرخ جان
ممنون از نظراتی که دادی... مثل همیشه عالی بودن:rose:
بخش زیپ چیچیه؟ :shock:
اینم تکسچر خام خدمت دوستان عزیز
 

پیوست ها

  • concretedirty0132_l.jpg
    concretedirty0132_l.jpg
    999.5 کیلوبایت · بازدیدها: 41

Farrokh

Active Member
بخش زیپ چیچیه؟

wip مخفف عبارت work in progress هست و بخش wip بخشی هست مثل گالری سه بعدی که شما می تونید توی اون یه پروژه رو شروع کنید و به مرور زمان پیش ببرید (یعنی همین کاری که شما دارید می کنید )

اینم آدرسش :
گالری كارهاي در حال انجام يا WIP

موفق باشید
 

*farshid*

کاربر VIP
wip مخفف عبارت work in progress هست و بخش wip بخشی هست مثل گالری سه بعدی که شما می تونید توی اون یه پروژه رو شروع کنید و به مرور زمان پیش ببرید (یعنی همین کاری که شما دارید می کنید )

اینم آدرسش :
گالری كارهاي در حال انجام يا WIP

موفق باشید
خیلیییییییییییییییی ممنون
حتما این کارو میکنم.
در ضمن سعی میکنم یه رندر با جزییات بالاتر معماری هم انجام بدم
حتما میذارم تو بخش wip
بازم ممنون:rose:
 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
سلام
من راستش کار قبلی تو بیشتر خوشم اومد
چون یجورایی وهم انگیز ناک تر بود
و در همون حد هم یه کار قشنگ و کامل بود
البته سلیقه ایه

امیدوارم موفق باشی
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام
من راستش کار قبلی تو بیشتر خوشم اومد
چون یجورایی وهم انگیز ناک تر بود
و در همون حد هم یه کار قشنگ و کامل بود
البته سلیقه ایه

امیدوارم موفق باشی
راست میگی
قبلیه خوف انگیزناکترتر بود

فکر کنم دو دلیل عمده داره که این جوری شده:

- بار دوم تمیز تر رندر گرفتم.
- زاویه دوربین رو تغییر دادم ( اغراق کمتری تو پرسپکتیو دیده میشه)
در ضمن تو رندر دوم کلاغ ها با آرامش بیشتری پرواز میکنن.:green:
 

ehsanmf

New Member
کار عالی ایه ...
همونطور که بقیه هم گفتن ،مهمترین نقطه قوت کار تکسچرشه - درخت ها هم خیلی به کار میان واقعآ ترکیب جالبیه ... :paint:
از اون بالا کفترم که میاد ... دستش درد نکنه :-?

اما پرسوناژها بنظرم مناسب کار نیست - هرچند که خودت گفتی میخوای یه کار سورئال دربیاری ...

فقط یه سوال - من موندم از بازشوی وسط کار چرا اینقدر نور میاد بیرون ؟! پشتش بازه !!؟ اگه اینطوره پس چرا پشت ورودی ساختمون( که تقریبآ زیر اونه) کاملآ تاریکه ؟؟؟
 

ehsanmf

New Member
محل سکونت : پشت دریاها !! :-?

این یعنی کجا اونوقت ؟! اونور آب ؟ خارج ؟!!! :shock:
 

*farshid*

کاربر VIP
:wink:سلام

خیلیییی ممنون از نظراتی که دادی
ورودی ساختمون اونجا نیست:sad:( یعنی اینقدر ورودیش تعریف نشدس که بعضی ها اونجارو ورودی تشخیص میدن)
ورودی سمت راست رندر بین دو تا حجم اصلی هستش.
در ضمن من به صورت رندم میخواستم اون بازشو ها رو تاریک و روشن کنم که بازشوی وسطی از شانس بدش قرعه تاریک به نامش در اومد:)
ممنون از نقدت
خیلی عمییییق و ریشه ای کار رو به چالش کشیدی :wink:
:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبی؟

نقاط قوت:
1-ایده قشنگ راجع به فضای سورئال که البته خیلی خامه و باید کلی رو رنگ نور کار بشه.
2-تکسچرینگ استثنایی
3-کار قشنگ روی آدمها( تو نقد بررسی می کنیم!)
4-منم یاد Resident Evil 4 که فکر کنم 15 باری تمومش کردم افتادم.خیلی حال داد!

انتقاد:
قبل از شروع نقد بپردازیم که اصلا سورئال چیه... یعنی هر کاری 1 ذره خاص باشه ما می تونیم روش اسم سورئال رو بزاریم؟!

تعریف سورئال:
بیان واقعیت به طور افراطی. وقتی ما 1 چیز عجیب توی 1 تصویر می بینیم شاید از نظر ما عجیب باشه اما از دید نقاش درسته.چون دنیا رو اونطور میبینه.
اصلی ترین اصل این مکتب اینه که چیزی از عمق وجود و تفکر آدم میاد و چیزی بنام تقلید مفهومی نداره.
پس به همه دوستان میگم.هر کاری خاصی چون 1 ذره از واقعیت دوره سورئال نیست.
اگه نظر من رو بخوای راجع این کار اصلا سورئال محسوب نمیشه.1 روز ابری فقط همین!
1- اگه نظر من باشه برای سورئال کردن این کار اول بیاد براش موضوع درست کرد.مثل خیر و شر.،
خیلی کنتراست کار پایئنه. ببین برای چنین عکسی باید با کنتراست بالا باشه.درخشش خیره کننده یه سری از نقاط خیس کار - نوری از لای ابر میاد و افکتی لنز فلیر برای خورشید که از لای ابر 1 مقداریش پیدا باشه - قطرات بارون اما نه بارون معمولی مثلا بارون خون :shock: یا بارون آلوده... اگه ظلمتش خیلی زیاد باشه می تونی یه آدم نیمه جون:green: که دستشو با با یه تبر قطع کردن و چسبوندن تن دیوار :lol:در حالی که ازش خون میریزه توی آبی که داری و یه قسمتش قرمز بشه و کلی جسد که روی هم مثل تل شده!! :cry:
به جای اون پرنده ها چندتا کرکس بزار که هر کدوم 1 آدم ، دست ، پا ... چیزی توی دهنشون یا پاهاشون باشه
که نماد ظلمت باشه.اون نور از لای ابر بخواد این ظلمت رو از بین ببره.:neutral:
فضای کار تو این چیزها رو میطلبه تا سورئال بشه.نه این که 2 آدم چتر دستشونه و دارن توی هوای بدون بارون قدم میزنن و از تکسچر های کثیف لذت می برن. من به شخصه دلم پاره میشه توی این فضای Resident Evil قدم بزنم.چون اینقدر توی خواب هام زامبیها دنبالم می کنن و من مثل ماتریکس از دستشون در میرم دیگه توی بیداری عمرا وارد چنین فضایی بشم.:cry:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
2- درختها خیلی خوب شدن و به کار اون ظلمت رو دادن!

کلیت کار بی نظیر شده .اما باید توی WIP باشه.این کارهایی که گفتم رو انجام بده.! :rose:

 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
بابا راضی به این همه خون و خونریزی نبودیم.:shock:
ایده های خوب و تکاندهنده ای داری. اگه اینارو انجام بدم میشه rsidnt evil 6 ولی این پایان ناممه آخه:)

تو هم مثل من علاقمند سورئال خشن هستی پس.:green:
بارون خون منو یاد یه فیلم انداخت که اسمش یادم نیست.
دست قطع شده یاد و خاطره دکستر مورگان رو زنده کرد.(dexter سریاله حتما ببین)
طالع نحس هم یه همچین حسی داشت.

در مورد نقدهای تکنیکی هم بهت حق میدم. کنتراست کار کمه و بیشتر به خاطر فضای مه آلود اینجوری شده.

در مورد سورئال هم نظرتو قبول دارم ولی همین که نورپردازی کار غیر معمول و غیر واقعیه یه نوعی سورئال میشه تلقیش کرد. در واقع یه چیزی بین رئال و سورئال شده. البته رابطه پرسوناژ ها هم یه حس تعلیق ایجاد میکنه . یا رنگ صورتی چتر بین این فضای مرده و تکرنگ میتونه یه حسی رو بر انگیزه. (البته برداشت به عهده مخاطبه و من زیاد روده درازی نمیکنم:wink:)
الان دارم روی اسکیسی که تو کنکور ارشد زدم کار میکنم. اون رو هم میذارم تا نظرات خوبتو ببینم.
ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نقد خوب و کارشناسانه ای نوشتی.:rose:
ماچ ماچ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا