موتور جستجوی 100% فارسی با موتور گوگل Google API

aldavood

Member
موتور جستجوی 100% فارسی با موتور گوگل
از این پس با قدرت گوگل صفحات اینترنت را جستجو کنید اما به صورت 100 % فارسی

در جواب تحریم های وب سایت گوگل ( مانند قرار ندادن لوگوی ایران در آرشیو لوگو های خود و گسترش ناقص بخش فارسی موتور جستجوی خود بر آن شدیم تا یک موتور جستجوی فارسی (تمام کلمات +چپ به راست شدن نتیجه ها) را طراحی کنیم
خصوصیات این موتور جستجو بدین شرح است:
100 % نتیجه ها ازپایگاه داده وب سایت گوگل می باشد اما بر خلاف تصور همگان در لوکال وب سایت ما و تحت لوگوی ایران این جستجو ها انجام میشود.
ما برای طبیعی تر شدن و پافشاری بر روی اعتراض خود تمام لینک های اصلی وب سایت گوگل را نیز بدون دست خوردگی بر روی این پروژه قرار داده ایم
آدرس موتوی جستجوی گوگل(فارسی+لوگوی ایران)
http://google.asemoni.com

این پروژه 100 % در ایران نوشته شده و صرفا برای راحتی هموطنان عزیز و اعتراض به وب سایت جهانی گوگل می باشد و به زودی نسخه کامل تر از آن به عنوان موتوری جستجوی ثابت با دامین جدید بر روی اینترنت قرار می گیرد
موفق و سبز باشید
 

aldavood

Member
البته اضافه کنم این خبر از 6 ماه پیش می باشد و در آن زمان به دلیل در دسترس نبودن سایت مجید آنلاین بر روی این وب سایت منتظر نشد....!و این نسخه بتا از این برنامه می باشد ، و نسخه کامل تر همراه با جستجوی عکس،جستجوی لوکال، و امکانات کامل تر در هفته آینده انتشار پیدا خواهد کرد!
موفق و پیروز باشید
 

M_Alireza

Member
سایت جالبیه

ولی گوگل که لوگوش رو عوض کرده بود

حالا اینو با Api گوگل درست کردید ؟
 

hgkhatir

Member
من برنامه اينو قبلا دانلود كردم. برنامه‌اش مجانيه. فقط لازم كمي گرافيكش رو درست كني.
 

iranexplorer.net

Active Member
یک سال پیش هم مثل همین اما کاملتر ساخته شده بود. با کمک همون API گوگل که رایگان هم هست.

http://www.google.com/apis

بهتره بجای مبارزه با گوگل و پاسخ به تحریم ها، به فکر ساختن یک موتور جستجو مثل Parseek باشید نه اختراع برق در سال 2006 !
 

aldavood

Member
دروود

دروود دوستان عزیزم
سپاس ار محبت هاتون
اول از همه به ایران اکسپلورر بگم که ما قصد مبارزه نداریم.!!!!نون و نمک می خوریم نمک دون بشکنیم ..عمرا..>!
این یک کار و یک پروژه تست بود و داره کامل تر میشه روز به روز
2.پارسیک هم یک موتور جستجوی مستقل نیست تا جائی که من می دونم و ....! بررسی کن خبرشو به ما هم بده .چون تا اونجائی که باز می دونم موتور جستجوی تحت وب یک سرور اختصاصی رو می طلبه و این برای پارسیک یه کم بعیده ...فشار به سرور و بارگزاری نتیجه ها یه کم...!
و جواب دوست عزیز به خاطر لوگو ..عرض کردم خبر مال 6 ما پیش هست
و حالا انشالله قسمت جستجوی عکس و اوکال رو تموم کنم خواهید دید نتیجه رو و فقط برای سر بلندی نام ایران و ایرانی هستش و هیچ هدف دیگری پشت این برنامه نیست
موفق باشید
بدروود
 

hgkhatir

Member
ما نگفتيم كه قصد مبارزه دارين. ما مي‌گيم شما يك برنامه php رو از اينترنت آوردين، ترجمه‌اش كردين، از برنامه َapi گوگل استفاده كردين و به اسم خودتان زدين. حداقل در پايين صفحه اسم اون برنامه php رو مي‌اوردين.
 

Masoud1365

مدیر انجمن
آقا خیلی خوبه ولی سایت من که توی گوگل هست ولی توی سرچر شما نیست !
 

YTERROR

Active Member
من برنامه اينو قبلا دانلود كردم. برنامه‌اش مجانيه. فقط لازم كمي گرافيكش رو درست كني

بهتره بجای مبارزه با گوگل و پاسخ به تحریم ها، به فکر ساختن یک موتور جستجو مثل Parseek باشید نه اختراع برق در سال 2006 !

یک توضیح کوتاه گوگل یکی از بهترین و نادر ترین شرکتها هستش که بدون دخالت و توجه به سیاست فقط دنبال مشتری و بازدید و ساپرت حالا نه با ایران کار داره نه با .. که الان مایکروسافت و یاهو و .... همه دست به دست هم دنبال از بین بردن اون هستند پس گوگل هم در مقابلش فقط دنبال جلب رضایت می باشد

سایت پارسیک و .... که به زبان فارسی همه از اسکریپتها جستجوگر مانند K-Search , ... استفاده می کنند که حتی تویی سایت گوگل یک سری یک اسکریپت 30 کیلوبایتی همین چیزی که الان روی سایت آسمونی هست برای دانلود گزاشته شده بود که حالا توسط همون یکسری از سایتها روسی و انگلیسی اومدن براش یک Cpnale هم ساختن و .... که K - Search که چندین ورژن داره و همه چیشم فوله و کنترل پنل مدیریت تبلیغات داره به مبلغ 30 دلار می تونید خریداری کنید که باز از اون بهتر بخواین هم هست که تا 500 دلار میشه پیدا کرد که فوق العاده حرفه ای باشه و دیتا بیس هم واسه خودش داشته باشه و هم بشه از یاهو و گوگل و .. ساتفاده کرد هم بشه توش سایت صبت بکنه و یک دیتا بیس جداگانه هم واسه خود سایت خریدار باشه

تا حالا هیچ جا یک موتور جستجوگر فارسی ندیدم فقط یکسری اون اویل میلاد ( نیمور دات کام ) گزاشته بود اگه زمانی چندین سایت بزرگ و ..... دست به دست هم بدن و نمی خواد سنگ بزرگ هم بردارن زیرش بمونن یکم پول بزار برن یک اسکریپت خوب خریداری کنند و فارسیش کنند و یک سایت با یک دیتا بیس فارسی که بد.ن نیاز به هیچ موتور جستجو دیگه کار بکنه خیلی خوب میشه که این کار دولته و فناوری اطلاعات ولی متاسفانه افرادی در سر کار هستند که تویی تلویزیون به مردم تبلغات موتور جستجوگر فارسی که از دیتاهایی گوگل استفاده می کند رو کردن فقط چون می خواستن سایت بلاگفا و .... به مردم بشناسند ( بلاگفا و چند سایت دیگر + پارسیک متعلف به یک شرکت هست )
 

iranexplorer.net

Active Member
هیچ می دونید پرشیان بلاگ و بلاگفا و امثالهم فقط به فکر سودجویی هستید؟

درصد بالایی از محتوای فارسی در وب رو در اختیار گرفتند اما محتوای قابل قبولی جمع آوری نشده. خودتون هم میبینید که از لحاظ فنی بلاگ در حد و اندازه یک وب سایت محسوب نمیشه. همین بلاگ باعث شد که سایتهایی با تکنولژی روز در ایران ایجاد نشه و سطح توقع در حد ویلاگ باقی بمونه.

جالبه که شرکت هایی مثل گوگل و یاهو برسر فن آوری ارائه شده به کاربر رقابت می کنند، اما پرشیان بلاگ و بلاگفا برسر تعداد بازدیدکننده دعوا دارند و به شکل خیلی زننده به هم توهین میکنند. براشون هم مهم نیست که اون طرف دنیا چه برداشتی از این موضوع دارند.


تازه جدای از اینها، آنچنان تعریف و تمجیدی از خودشون میکنند و در مقابل سرویس با کیفیتی ارائه نمی دهند. سرویسی که حتی امکان آپلود 5 مگابایت عکس رو به کاربر نمی ده!!

.....
 

hgkhatir

Member
البته معمولا بلاگ‌ها را فقط خود نويسنده‌ها مي‌خونند. معمولا در بلاگ‌ها چيز بدرد بخوري نيست بجزئ در چند بلاگ كه آدرس چند لينك ديگر رو دارند و در جستجوها پيدا مي‌شن (مثلا اينك‌هاي mp3 و غيره). از طرفي اين بلاگها از راه تبيلغ (كليك) سود بدست مي‌آورند كه من كمتر كسي رو ديدم كه از اين كارا بكنه. تازه اگر اين بلاگها سود داشتند كه وضع آنها اينطور نبود. براي مثال سرور پرشين بلاگ اكثرً قاطه. من معمولا براي باز كردن صفحاتش چند بار بايد رفرش كنم.
 

rudehen

Member
hgkhatir گفت:
من برنامه اينو قبلا دانلود كردم. برنامه‌اش مجانيه. فقط لازم كمي گرافيكش رو درست كني.

سلام
ببین اگه از این تو بساطت داری به منم می دی
من برای موتور جستجویی که محتویات سایتم رو بجوید مشکلات دارم
مرسی:cool:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا