معرفی شرکت پارسا صنعت البرز

ir4mt

Member
مجموعه پارسا صنعت از سال ۱۳۸۰ آغاز به فعالیت نموده و در طول این مدت دستگاه های تولید و بسته بندی فراوانی در کارخانجات متعددی راه اندازی نموده است. خط مشی ماشین سازی پارسا صنعت البرز توجه دائمی به نیازهای متنوع مشتریان بوده و در همین راستا ماشین آلات این شرکت همواره با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت بالا تولید شده و خدمات پس از فروش مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده است.

محصولات تولیدی این شرکت شامل طیف وسیعی از دستگاه های بسته بندی و صنایع مرتبط را از جمله : دستگاه شرینک پک - دستگاه استرچ - دستگاه پرکن پودری - نوار نقاله ( دستگاه نوار نقاله ، دستگاه تسمه نقاله ) - میکسر پودر - دستگاه اسپری پرکن شامل می شود که نمونه های بسیاری از آنها هم اکنون در کارخانجات معتبر کشور مشغول به کار می باشد .

%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-Shrink-Pack-%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-Stretch.jpg


مشاوران توانمند و مجرب ماشین سازی پارسا صنعت البرز و همچنین انعطاف پذیری بالای ما در ساخت ماشین آلات با توجه به پارامترهایی مانند نوع مواد اولیه مورد استفاده ، چگونگی بسته بندی ، شرایط محیط کار و سایر گزینه های مد نظر مشتریان ، امکان تولید ماشین آلات اختصاصی را برای مشتریان خاص فراهم می نماید.


- آدرس وبسایت: parsasanat.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا