معرفی سایت نیکراد

fariba54896

New Member
معرفی نیکراد
شرکت فناوری نیکراد (سهامی خاص) در زمینه تولید سیستم های نرم افزاری مدرن و ارائه تکنولوژی های پیشرفته پیشتاز می باشد. نیکراد ، تمام تلاش خود را در جهت ارائه محصولات و خدمات برتر و در سطوح بالای جهانی به کار برده است. کیفیت و کارایی بسیار بالای محصولات نیکراد و رعایت تمامی استانداردهای بین المللی موجب گردیده که محصولات آن وارد بازارهای جهانی شده و به رقابت با برترین سیستم های دنیا بپردازند.

عملکرد شاخص Nikrad Hypersystems در زمینه ارائه سیستم مدیریتی نوین با الگوی جدید و فراتر از مفاهیم رایج ERP و CRM قابل توجه می باشد.

نیکراد یک نام تجاری به ثبت رسیده و انحصاری است. فناوری نیکراد در سال 1380 تاسیس و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای می باشد. نیکراد محصولات خود را در شورای عالی انفورماتیک به ثبت رسانیده و تاییدیه فنی ، گواهی ها و مجوز های مربوطه را اخذ نموده است. لازم به ذکر است که محصولات نیکراد در اداره Copyright در سطح جهانی به ثبت رسیده است.

اهداف
هدف ما ارائه راهکارهای نوین به کسب و کارها است تا بهتر مدیریت شوند ، موثرتر فعالیت نمایند و از مزایای خودکار سازی فرایندها بهره ببرند.

دیدگاه
از دیدگاه ما ، کمک به کسب و کارها به منظور ساماندهی امور و ارتقاء سطح مدیریتی آنها منجر می شود به آینده ای بهتر و روشن تر برای جهان.
ما همچنین در تلاش هستیم که شبکه متخصصین نیکراد را گسترش دهیم تا هم برنامه توسعه را به پیش برده باشیم و هم فرصتهای شغلی جدیدی را در جهان ایجاد کنیم.

امتیازات
یادگیری و راهبری محصولات نیکراد بسیار آسان و راحت است. این سیستم ها بر اساس بالاترین سطح یکپارچگی و امنیت پایدار ، با امکان دسترسی به اطلاعات از راه دور و حتی در کمترین میزان پهنای باند و بدون نیاز به تجهیزات و سخت افزار های گران قیمت طراحی شده اند. محصولات ما به عنوان راه حل های مقرون به صرفه و با بهره گیری از فن آوری قدرتمند و ایمن Java EE تولید شده اند. همچنین امنیت بسیار بالای محصولات نیکراد به دلیل تجربه گسترده این شرکت در زمینه تامین امنیت در سطوح فوق پیشرفته و در راستای ارائه تکنولوژی امنیتی Inforlock RX حاصل شده است.

مشتریان
ما میزان موفقیت خود را بر مبنای میزان موفقیت مشتریان خود ارزیابی می کنیم. استقبال کسب و کارها در زمینه های مختلف و اندازه های متفاوت کوچک ، متوسط تا بزرگ ، هر روز بر موفقیت و محبوبیت محصولات ما می افزاید. امروزه هزاران کاربر و صدها سازمان در سراسر دنیا با اتکا به محصولات نیکراد کسب و کار خود را در سطوح عالی مدیریت کرده و از مزایای ویژه و رقابتی آن بهره می برند.

با بازدید از صفحه نظرات مشتریان از تجارب کسب شده توسط برخی از کاربران ما ایده بگیرید.

چشم انداز
ما متناسب با افزایش تعداد کاربرانمان در حال رشد بوده و همچنین در راستای ترویج محصولات خود به عنوان راهکار محبوب و فراگیر مدیریت اطلاعات برای تمامی انواع کسب و کار فعال هستیم. ما به طور دقیق عملکرد کاربرانمان را تحت نظر قرار داده و نیازها و پیشنهادات ایشان را مبنای برنامه ریزی های خود قرار می دهیم. ما برای به اشتراک گذاشتن راهکارهای خود با شما شور و اشتیاق خاص داریم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا