مشکل در تصحیح پارتیشن ها

یک مسئله تو کامپیوترم به وجود اموده بود نمی تونستم برم تو اینترنت و خیلی سخت بود خلاصه من گرفتم کامپیوترو فرمات کردم و دوباره سیستم رو اینستال کردم، اما تمام فایل هام از بین رفتند، می خوام برای اینکه دوباره اشتباه هم رو تکرار نکنم، دو تا پارتیشن درست کنم تا بتونم فایل هایی که نیاز دارم توش نگه دارم. خیلی گشتم تا بتونم یه همچین برنامه ای پیدا کنم. دنبال پارتیشن مجیک و ... خیلی گشتم اما یا لینک برنامه کار نمیداد یا کرکش. الان خواهش من از دوستان اینکه هر کس برنامه پارتیشن مجیک رو داره یا میدونه از کجا دانلود کنم خیلی ممنون میشم که لینکشو واسه من پایین بزاره.
 

Sunboy454

Active Member
اگه با Partition Magic مشکلت حل میشه ::::

Portable Norton Partition Magic 8.05
Download
Mirror
size~8.25
کد:
rar pw: www.2baksa.net
runs from USB stick !

-=-=-=-
همه ی درایو هاتو فرمت کردی ؟ و حالا میخوای فایلهاتو برگردونی ؟
چرا از برنامه های recovery استفاده نمیکنی ؟
 
سلام و خیلی ممنونم از کمکتون، میشه بپرسم میرور همون کرک دیگه نه؟؟؟ یا فقط یه لینک دیگست واسه دانلود؟؟
خیلی ممنون

این برنامه رو استفاده کردم بعد از درست کردن پارتیشن ها، برنامه از من خواست که کامپیوترم رو رستارت کنم، بعد از اینکه من رستارت کردم به این ارور را داد:
xmnt2002 not found - skipping chkdisk

این مشکل رو من حل کردم اما این دقعه از مموری استیک هم رفتم، اما بازم امون ارور واسم می یاد اگه میشه پارتیشن مجیک که روی ویندوز کار میکنه اونو واسم بی زحمت بزارین
خیلی ممنون
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

taha_tme

New Member
ميرور يك لينك ديگه به فايل نمونه هست كه سايت ها براي جلوگيري از down شدنweb اصلي شون بر اثر ترافيك زياد ازش استفاده ميكنن.
تازه بيشتر مواقع چون بهش كم link ميشه سرعتش بيشتر هستش.
 

longhorn

Member
اینجوری که گفتی فکر میکنم کلا هاردت یه پارتیشن بوده؟ درسته؟
حالا اگه دیگه تو هاردت اطلاعات مهمی که بخواهیشون نداری با خوده سی دی ویندوز xp هاردت رو از اول پارتیشن بندی کن که هیچ برنامه ای گیر نمیاری که به خوبی اون باشه .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا