مشكل در نصب ويندوز

صنم

New Member
سلام من رو سيستم دو تا ويندوز 98 و xp دارم مي خوام ويندوز 98 رو دوباره نصب کنم راهي وجود داره که نخوام دوباره بعداز نصب 98 ديگه xp رو نصب نکنم .
يه سوال ديگه من رو وندوز 98 کارت شبکه رو که نصب مي کنم و مي رم تو network neibourhood کلاينت و سرويس و پروتکل نصب کنم و قتي دکمه add رو مي زنم ديگه صفحه اي که بايد انتخاب کنم رو نمي آره و هيچ عکس العملي نشان نمي ده تا حالا 10 بار remove کردم و دوباره نصب کردم باز نشد.
 

H-assan

Well-Known Member
می تونی روی همون ویندوز 98 ویندوز رو از اول نصب کنی و هیچ مشکلی هم پیش نمی یاد برای اکس پی یعنی برو به 98 و از اونجا سی دی 98 رو اجرا ونصب کن فقط تنها اتفاقی که می افته بعد از نصب کامل برای بوت شدن به ویندوز ، ویندوز 98 میاد بالای اکس پی همین

اون یکی سوال رو متاسفانه نمی دانم
 

ali.pb

Active Member
salam
فکر کنم که ویندوز 98 رو توی درایو سی نصب کرده باشی اگه همین طوره ، ویندوز 98 رو دوباره توی همون درایو نصب کن بعدش شروع به نصب ویندوز ایکس پی کن اما هیچ یک از فایل هایی که از ایکس پی داری پاک نکن توجه کن که برای نصب ویندوز ایکس پی تا اولین ریست پیش نرو .. یعنی وقتی اولین بار ریست شد سی دی رو در بیار و از ویندوز استفاده کن.....
 

H-assan

Well-Known Member
فکر می کنم لازم به این کار نباشه چون من خودم بارها این کار رو کردم هیچ مشکلی هم نداشتم بدون روشی که برای اکس پی که گفتید فقط همون 98 رو نصب کنه کافی یعنی قبلا که این کار را انجام می دادم وقتی مشکل بر می خوردم اینجوری حل می شد !

چون وقتی که 98 رو نصب می کنی فقط فایل های 98 رو از اول نصب می کنه و حتی توی نصب از شما سوال می کنه می خواهی فایل ها رو ذخیر ه کنی یا نه !
 

ali.pb

Active Member
والا من هر بار این کاری رو که شما می گید کردم دیگه ایکس پبالا نیومده
 

H-assan

Well-Known Member
که این طور این راهی که دوست خوب گفتن قابل اجرا می تونه باشه ولی تا حالا خودم این روش رو امتحان نکردم ! چون مشکلی نداشتم
 

aminir

Member
سلام
می تونی برای بازگرداندن هر نوع ویندوزی ازابزار BootCfg تعمیر ویندوز XP استفاده کنی راه حل درستش اسنه که من گفتم
موفق باشید
بای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا