مزایای خرید هاست ووکامرس

یکی از مهمترین دغدغه‌های راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرید هاست مناسب است که باعث تاثیر زیادی در فروش و رضایت مشتری دارد. بسیاری از افراد در ابتدا برای پرداخت هزینه کمتر به هاست های ناکارآمد و بی‌کیفیت روی می آورند که در نهایت با مشکلات زیادی مانند طولانی بودن سرعت بارگذاری، کاهش فضا، عدم عملکرد صحیح به دلیل غیرفعال سازی برخی توابع و از همه مهمتر امنیت پایین همراه خواهند بود.
بهترین گزینه برای سایت های فروشگاهی ووکامرس، هاست ووکامرس است. این هاست با ویژگی های منحصر بفردی که دارد میتواند تمامی نیازهای یک فروشگاه اینترنتی را برآورده سازد. در صورتی که میخواهید در یک بستر ایمن در فضای اینترنت فعالیت داشته باشید مزایای خرید هاست ووکامرس را دست کم نگیرید!

اگر اطلاعات کافی درباره هاست ووکامرس و ویژگی های فوق العاده آن ندارید در ادامه همراه ما باشید.

هاست ووکامرس چیست؟​

از آنجایی که ووکامرس به عنوان بهترین فروشگاه‌ساز در وردپرس شناخته می شود، اکثر افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند، از این افزونه استفاده می‌کنند.

هاست ووکامرس منحصرا برای سرویس ووکامرس طراحی شده که میتواند به میزان زیادی باعث عملکرد صحیح و امنیت بالای فروشگاه اینترنتی شود. به کمک هاست ووکامرس ابزارهای مفیدی برای مدیریت سایت فروشگاهی در اختیارتان قرار میگیرد که نه تنها باعث بهبود عملکرد سایت خواهد شد بلکه از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد شد.

هاست ووکامرس تمامی فاکتورهایی را که موفقیت یک فروشگاه اینترنتی را تحت الشعاع قرار می دهد، به حداقل میرساند.

مزایای خرید هاست ووکامرس به قدری گسترده است که نیاز شما را به سایر ابزارها به حداقل میرساند بنابراین به راحتی میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

بنابراین اگر قصد دارید که یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید، پیشنهاد ما به شما خرید هاست ووکامرس است. با این کار دیگر نیازی های امنیتی، بکاپ‌گیری و ... کاملا برطرف خواهد شد.

هاست ووکامرس با سایر هاست ها چه تفاوتی دارد؟​

مهمترین تفاوت هاست ووکامرس نسبت به سایر هاست این است که بطور کاملا تخصصی برای ووکامرس و فروشگاه های اینترنتی ووکامرسی ساخته شده است. از آنجایی که تمامی نیازهای یک فروشگاه وردپرسی در این هاست گنجانده شده است، بهترین گزینه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.

اگر بخواهیم مثالی در این باره بزنیم، میتوانیم به امنیت هاست ووکامرس اشاره کنیم. در این هاست تمامی نیازهای امنیتی یک سایت وردپرسی مانند دیتای کابرانی که از سایت خرید کرده اند، بطور کامل رفع خواهد شد. این درحالی است که اگر از سایر هاست ها استفاده کنید، باید خودتان اقدام به رفع نیازهای امنیتی نمایید.

مزایای خرید هاست ووکامرس​

در فوق توضیحاتی درباره هاست ووکامرس ارائه شد، اما مهمترین مزایای هاست ووکامرس چیست که آن را از سایر هاست‌ها متمایز می کند؟

اگر قصد دارید بیشتر درباره مزایای هاست ووکامرس بدانید، همراه ما باشید!

سرعت و آپتایم بالا​

فاکتورهای مهمی مانند تقسیم عادلانه منابع و معماری زیرساخت میتواند مهمترین تاثیر را بر سرعت بارگذاری سایت داشته باشد. یادتان نرود کاربران زمان زیادی را برای لود سایت شما منتظر نخواهند ماند. پس یکی از مهترین نکات در خرید هاست، سرعت بالای لود سایت است.

منابع سخت افزاری قوی​

همانطور که بارها گفتیم، هاست ووکامرس متخص به فروشگاه اینترنتی ووکامرسی است به همین دلیل به منابع سخت افزاری قوی تری نسبت به هاست های وردپرس و لینوکس نیاز دارد. بنابراین قبل از هر اقدامی برای خرید هاست، حتما منابع و ویژگی هایی که شرکت ارائه دهند هاست در اختیارتان قرار می دهد را به دقت بررسی کنید.

مهمترین منابعی خرید هاست ووکامرس:

  • پردازنده (CPU) و RAM
  • پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌ PHP
  • هارد SSD یا NVMe
  • فضای کافی

امنیت اطلاعات - مهمترین مورد در انتخاب هاست مناسب​

امنیت اطلاعات یکی از مهمترین موضوعات هر وب سایت است که باید بطور ویژه به آن پرداخته شود. یکی از مهمترین قابلیت های یک هاست مناسب تهیه نسخه پشتیبان بطور دوره‌ای و ذخیره آن در فضایی خارج از هاست است. در این صورت با بروز هر مشکلی و مانند از دسترس خارج شدن دیتاسنتر، از بین رفتن هارد سرور و موارد این چنین اطمینان خواهید داشت که اطلاعات هاست شما بازیابی خواهند شد.

نکته مهمی که در امنیت اطلاعات باید در نظر گرفت، این است که هیچگاه به نسخه های پشتیبانی که توسط شرکت ارائه دهنده هاست گرفته می شود اعتماد نکنید زیرا ممکن است فایل ها به صورت ناقص به فایل بکاپ منتقل شوند. بهترین راهکار این است خودتان به صورت دستی نسخه پشتیبان را تهیه کنید و در کامپیوترتان ذخیره نمایید.

سرعت لود بالا​

اولین فاکتور در انتخاب هاست سرعت مناسب است، چرا که درخواست پاسخگویی به کاربران از سمت سرور باید به سرعت انجام شود، در غیر این صورت مشتریان از دست خواهند رفت. کاربران هیچگاه زمان زیادی را برای بارگذاری سایت منتظر نمی‌مانند و این یک امتیاز برای رقیبان شما خواهد بود.

سرعت مناسب برای یک هاست به منابع قوی سرور مانند استفاده از هاردهای نوین با تکنولوژی بالا، استفاده از وب سرورهای قوی و پیکربندی درست نیاز دارد.

تهیه نسخه پشتیبان​

اگر از وب سایت شما هیچ نسخه پشتیبانی تهیه نشود احتمالا با یک فاجعه همراه خواهید بود. در صورتی که به هر دلیلی دیتای سایت دچار مشکل شود یک نسخه پشتیبان نجات دهنده شماست. بنابراین بهتر است بطور هفته‌ای از اطلاعات سایت فروشگاهی نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز هر مشکل مانند هک شدن یا مشکلات امنیتی فورا سایت را برگردانید.

سازگاری با ووکامرس و وردپرس​

در هنگام بروز هرگونه مشکلات برای سایت، تی پشتیبانی شرکت ارائه دهنده هاست باید پاسخگوی کاربران باشد. اگر سایت شما دچار هرگونه مشکل فنی شود تیم پشتیبان مشکل شما را به سرعت رفع خواهد کرد و راهنمایی های لازم را جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی با شما در میان خواهد گذاشت.

قیمت مناسب با توجه خدمات ارائه شده​

حتما در سایت های مختلف ارائه دهنده هاست، قیمت های متفاوتی را دیده اید. با توجه به تفاوت در پرداخت ها، انتخاب یک سرویس هاست با قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد. بطوری که باید بتوان به پرداخت کمترین هزینه بیشتری خدمات را دریافت کرد.

همیشه ارزان بودن به معنای مناسب بودن نیست. توجه کنید اگر یک سرویس ارائه دهنده هاست با قیمت پایینی خدمات را به شما ارائه می دهد امکان بیش فروشی وجود داشته و همین امر سبب کندی سایت خواهد شد. بهتر است سرور 50 درصد فضای هاست را پر کند تا بتواند منابع را به صورت منصفانه تقسیم کرد.

فراداده ارائه دهنده هاست ووکامرس​

شرکت فراداده به عنوان ارائه دهنده بهترین هاست ووکامرس در حال فعالیت است. اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید یا میخواهید هاست خود را انتقال دهید، پیشنهاد ما استفاده از سرویس های فراداده است.

در فراداده تمامی خدمات مورد نیاز برای پشتیبانی از هاست ووکامرس ارائه می شود. همچنین به دلیل اینکه مدیریت هاست فراداده توسط تیم تخصصی ووکامرس پشتیبانی می شود، هاست ارائه شده برای ووکامرس کاملا بهینه شده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا