*farshid*
کاربر VIP
سلام به دوستان عزیز.
مشخصات کلی کار:
-رندر کار: vray
-چمن: vray displacement modifier
-مه: zdepth
-موشن بلور: تنظیمات منوی رندر قسمت camera
-مدلسازی: polygon modeling از روی بلوپرینت.
اگه کارای قبلی منو به یاد داشته باشین همشون مدلسازی و طراحی معماری بودن. بعد از آشنایی با فروم و دیدن کارای بچه ها متوجه شدم چیزی از مدلسازی نمیدونم. همین باعث شد تا یه مدلسازی ماشین انجام بدم تا یه مقداری مهارت های مدلسازیمو ارتقا بدم. واقعا کار سخت و وقتگیریه... ولی برای تلاش اول بد نشده.
لطفا نکات ضعف کار رو توضیح بدین مخصوصا دوستانی که دستی تو مدلسازی دارن.
مشخصات کلی کار:
-رندر کار: vray
-چمن: vray displacement modifier
-مه: zdepth
-موشن بلور: تنظیمات منوی رندر قسمت camera
-مدلسازی: polygon modeling از روی بلوپرینت.
اگه کارای قبلی منو به یاد داشته باشین همشون مدلسازی و طراحی معماری بودن. بعد از آشنایی با فروم و دیدن کارای بچه ها متوجه شدم چیزی از مدلسازی نمیدونم. همین باعث شد تا یه مدلسازی ماشین انجام بدم تا یه مقداری مهارت های مدلسازیمو ارتقا بدم. واقعا کار سخت و وقتگیریه... ولی برای تلاش اول بد نشده.
لطفا نکات ضعف کار رو توضیح بدین مخصوصا دوستانی که دستی تو مدلسازی دارن.
آخرین ویرایش: