قفل ورود به پنل مدیریتی در وردپرس

danielhj

New Member
هنگامی که برای شرکت و یا تجارت خود اقدام به طراحی سایت می کنید باید جوانب امنیتی را در سایت خود لحاظ کرده باشید. همان طور که می دانید امروزه سایت های بسیاری مورد حمله هکر ها قرار می گیرند. این هجوم ها ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشند. در هر صورت شما ملزم به حفظ امنیت سایت خود هستید. در صورتی که برای طراحی سایت خود از سیستم مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس بهره برده باشید باید استاندارد های امنیتی مربوط به آن ها را نیز به کار گرفته باشید. بالا بردن امنیت سایت برای جلوگیری از هک شدن یکی از الزامات سایت داری است که مدیران سایت باید توجه ویژه ای بدان داشته باشند. همان طور که می دانید یکی زا راه های نفوذ هکر ها به سایت ها، پنل مدیریت طراحی سایت است که شما می توانید با گذاشتن قفل ورود به پنل مدیریتی سایت احتمال بروز این خطر را تا حد قابل قبولی کاهش دهید. معمولا هکر ها برای ورود به سایت از این طریق اقدام به حدس زدن نام کاربری و پسورد شما می کنند. برای این کار ممکن است بار ها نام کاربری و پسورد اشتباه وارد نمایند. در این مقاله سعی داریم شما را با افزونه ای آشنا کنیم که با گذاشتن قفل ورود به پنل مدیریتی سایت، امکان امتحان کردن نام کاربری و پسورد های مختلف را از هکر می گیرد. با ما همراه باشید.

افزونه Login LockDown برای قفل ورود به پنل مدیریتی سایت های وردپرسی
شاید در گوشی های موبایل یا حتی در پنل های ورود به سایت های مختلف مشاهده کرده باشید که برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور محدودیت قائل می شوند. به طور مثال در گوشی های موبایل در صورتی که ۵ بار رمز را اشتباه وارد نمایید به مدت ۵ دقیقه اجازه نخواهید داشت دوباره رمز دیگری وارد نمایید. این کار از لحاظ امنیتی در طراحی وب سایت بسیار موثر است. افزونه Login LockDown نیز همین کار را برای سایت های وردپرسی انجام می دهد. این افزونه با قفل ورود به پنل مدیریتی سایت مانع از وارد کردن مکرر نام کاربری و پسورد می شود. در واقع این کار هکر ها را برای نفوذ به سایت با مشکل مواجه می سازد.

یکی از قابلیت های جالب این افزونه این است که شما می توانید به صورت دستی هر گونه که بخواهید قفل ورود به پنل مدیریتی سایت را تنظیم نمایید. به طور مثال این افزونه را طوری تنظیم کنید که پس از ۵ بار اشتباه وارد کردن نام کاربری یا پسورد آی پی دستگاه درخواست کننده تا ۱۵ دقیقه اجازه وارد کردن نام کاربری و پسورد جدیدی را نداشته باشد. این اعداد و ارقام به راحتی قابل تنظیم بوده و شما می توانید آن ها را مطابق میل خود تنظیم نمایید.
برای اعمال تنظیمات بر روی افزونه قفل ورود به پنل مدیریت در وردپرس کافیست به بخش افزونه های نصب شده رفته و Login LockDown را پیدا کرده و وارد تنظیمات آن شوید.
این افزونه در بالا رفتن امنیت سایت شما بسیار موثر است. گروه اینتن پیشنهاد می کند در صورتی که سایت وردپرسی را مدیریت می کنید حتما این افزونه را از سایت های معتبر دانلود و نصب نمایید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا