فضای تاریک - Dark Environment

Pooria-AZ

New Member
سلام

خیلی خوبه که این انجمن قسمت WIP داره که می تونیم از هم یاد بگیریم ولی خوب متاسفانه انگار زیاد مورد استفاده قرار نمی گیره . خوب من برای شروع اینجا رو به آخرین کارم اختصاص می دم . این کار تا بحال حدود 8 روز وقت گرفته ( در مایا ) و مراحل پایانیش رو می گذرونه . دوستان اگر ایده ای داشتند ممنون می شم عنوان کنند تا کار بهتری بشه .

Light setup کار 2 روز وقت گرفت و البته هنوز نهایی نیست و بدلیل اینکه سرعت رندر رو پایین بیارم از Accuracy پایینی برای فتون ها استفاده کردم که در نسخه نهایی افزایش پیدا می کنه . همچنین روی مرحله ست کردن UV وقت بیشتری گذاشتم تا دستم توی تکسچر باز باشه و بتونم تکسچرهای بهتری کار کنم ( که هنوز آماده نشدن )

در نسخه تکسچر شده برای نشون دادن نور پشت پنجره های کدر از ترکیب Render Node های منتال ری و Specular map استفاده کردم که امیدوارم خوب از آب درومده باشه .

منتظر انتقادات دوستان عزیز هستم . ممنون
 

پیوست ها

  • pre-visualization1-named.jpg
    pre-visualization1-named.jpg
    71.2 کیلوبایت · بازدیدها: 31
  • 2-named.jpg
    2-named.jpg
    148.8 کیلوبایت · بازدیدها: 43
سلام دوست عزیز ، خسته نباشین :
مدلینگ کارت جالبه ، تسکچرها هم قشنگ شده و نورپردازیت هم بد نیست معلومه که روی مایا خیلی وقت گذاشتین ولی مقداری فضای کار سرد و بی روح بنظر می رسه و شاید چون از رنگ و متریال با کمپوزیسیون گرم کم استفاده کردین و ... ، تکسچرینگ با فتوشاپ و یا ZBrush جوندارتر می شه ، البته هنوز در مراحل کار قرار دارین و با تخصصی که دارین حتما جالبتر می شه .
منتظر ادامه کار هستیم .

شاد و موفق .:rose:
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
Pooria-AZ جان مدلسازی خوبه ولی هنوز نمی شه روی رندر نظری داد، یه چند تا وایر هم از کارت بذار تا نورهای استفاده شده توی کارت رو ببینیم. کار جالبی می شه با این فضا ساخت. راستی قصدت ایجاد یه فضای گرمه یا سرد؟
 

Pooria-AZ

New Member
کار نهایی + وایر

ممنون دوستان . جالبه فکر می کنم این تاپیک رو یکی دو ماه پیش باز کردم و تازه امروز می بینم جواب داشته . فکر می کردم این انجمن غیر فعاله .

در مورد فضا بله روی فضای سرد تاکید داشتم و بیشتر تلاشم رسیدن به CG Scene های جلوه های ویژه بود که خوب نمی دونم چقدر موفق بودم .در مورد زی براش خوب توی اینجور کارا زیاد مفید نیست و برای کاراکتر مناسب تره . تکسچر ها هم من تمام تکسچرهارو حتما داخل فتوشاپ کنتراس و ترکیب بندی رنگش رو با کل کار تنظیم می کنم .

کار اصلی خیلی وقته تموم شده ولی خوب یادم رفت اینجا بگذارمش . البته برای تنظیم حجم نورهاش کمی هم با فتوشاپ روش کار کردم ولی نه خیلی زیاد . یک وایر هم از کار گرفتم که نوع نورپردازیشو می تونید ببینید ( ترکیبی از نور پردازی مدرن و traditional )

اگه مشکلی داشت ممنون می شم بگین . مرسی
 

پیوست ها

  • palace-wire.jpg
    palace-wire.jpg
    114 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • palace_large.jpg
    palace_large.jpg
    284 کیلوبایت · بازدیدها: 19

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
Pooria-AZ جان کارت خیلی خوشکل شده یه حسی مرموز بودن هم توی کارت هست و بیشتر مثل فضای بازی های ترسناک و معمایی شده. راستی چرا اون مانیتورهای روی اون میز رو برداشتی. آخه صحنه ات خیلی خلوت و سوت و کور شده.
 

SAEID23

New Member
Pooria-AZ جان خسته نباشی من فعلا نمیتونم نظر بدم فقط مراحل مدلینگ کردن کاراتو بذار تا هم اساتید بتونن نظر بدن و هم اینکه تازه کارها هم بتونن بیشتر یاد بگیرند و استفاده کنن .
موفق باشی:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا