فروش انواع کیس استوک

sorena2023

New Member
کیس کامپیوتر استوک به یک کیس مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است. کیس کامپیوترهای دست دوم برندهای بزرگ مانند اچ پی، دل و لنوو معمولاً از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می‌شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن‌ها باید بتوانند قطعات اصلی را برای مدت طولانی و در شرایط مختلف محافظت کنند. . کیس های Stock معمولا در رنگ های خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره ای تولید می شوند، اما در مواردی مانند کیس های بازی نیز شاهد استفاده از رنگ های روشن تر هستیم. ب رای مشاهده و خرید انواع کیس استوک با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید.
در سمت جلوی کیس های کامپیوتر اصلی یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه باز/بستن درایو نوری، برخی از پورت های پرکاربرد مانند پورت USB و پورت هدفون/میکروفون وجود دارد. تمام پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه های ورودی/خروجی یا انتقال اطلاعات به آن ها نیاز دارند، در پشت کیس های استفاده شده قرار می گیرند.
خرید کیس کامپیوتر دست دوم گاهی بهینه تر از خرید لپ تاپ است. به عنوان مثال در مواردی که نیاز به ارتقاء برخی از قطعات مانند تولید پردازنده، کارت گرافیک و ... دارید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، بنابراین با خرید کیس اصلی وارداتی می توانید مدت زمان بیشتری از کامپیوتر خود استفاده کنید.

برای خرید انواع کیس اسمبل با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه از فروشگاه هپاد رایانه روی لینک زیر کلیک کنید.

کیس اسمبل شده Archives

https://hupadrayaneh.com/product-category/محصولات/assembled-cases/


سایز بندی کیس های استوک

اکثر کاربران با کیس های حجیم و تشنه فضا آشنا هستند. اما جالب است بدانید که کیس های کامپیوتر اورجینال در اندازه های مختلف برای موقعیت های مختلف عرضه می شوند.
محفظه های کیس کارکرده همانطور که از نامشان پیداست محفظه های بزرگ با قابلیت حمل کم هستند که به طور کلی بسته به اندازه مادربرد دارای تعداد زیادی پورت USB، دو تا سه نوع پورت خروجی هستند. تصویر مانند HDMI، VGA و DisplayPort است. همچنین یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های داخلی روی این کیس های کامپیوتر وجود دارد. این محفظه ها معمولاً فضای کافی برای نصب یک درایو نوری داخلی دارند، اما اگر نیازی به استفاده از حافظه های نوری CD/DVD ندارید، می توانید از این فضا برای نصب پورت های USB بیشتری (در صورت پشتیبانی مادربرد) استفاده کنید یا یک کشو برای آن ایجاد کنید. تعمیر و نگهداری کابل های ارتباطی معمولا تاور کیس های فول سایز قابلیت ارتقای پردازنده اصلی، گرافیک و حافظه اصلی و ظرفیت رم را دارند. حتی در صورت لزوم، می توانید از حافظه پرسرعت SSD و حافظه HDD با ظرفیت بالا استفاده کنید تا فضای ذخیره سازی و سرعت بارگذاری بالایی برای فایل های حجیم فراهم کنید.
مینی کیس های کارکرده ارائه شده در دو سایز SFF و DT از نظر فضای اشغال شده تقریباً با نیمی از کیس های سایز برج مطابقت دارند. یکی از مزایای این کیس های استوک امکان استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد و از آنجایی که استحکام بدنه این کیس ها معمولا بسیار زیاد است می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را در آنها قرار داد. علاوه بر این، در برخی موارد امکان ارتقاء قطعاتی مانند کارت گرافیک وجود دارد. این کیس های کامپیوتر اصلی معمولا فضای مناسبی برای قرار دادن درایو نوری داخلی دارند. از نظر تنوع درگاه های ارتباطی هم مینی کیس و هم تاور کیس دارای تعداد پورت کافی هستند. این موارد را می توان در محیط کار، خانه، دانشجویان و یا برای تحقیق استفاده کرد.
کیس های استفاده شده با اندازه های بسیار کوچک به عنوان اندازه های USFF و USDT شناخته می شوند. از نظر تئوری، طول این کامپیوترهای سریال کمی بیشتر از طول قلم است. مادربرد، قطعات پردازشی، رم و هارد دیسک این کیس ها معمولا در اولترابوک ها استفاده می شوند. علاوه بر این، این محفظه ها درایو نوری داخلی ندارند و برای استفاده از حافظه های نوری، کافی است یک درایو نوری خارجی تهیه کرده و از طریق درگاه USB به سیستم خود متصل کنید. این محفظه های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و بیشتر برای شرایط کاری در دفتر، منزل، فروشگاه و ... مناسب هستند.
 

ava282009

Member
مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا ممکن است یک گزینه عالی برای شما باشد. در زیر، مراحل مهم مرتبط با مهاجرت و تحصیل در کانادا را آورده‌ام:1. **انتخاب برنامه تحصیلی:**- ابتدا باید رشته تحصیلی و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در کانادا برنامه‌های متنوعی ارائه می‌دهند.2. **آزمون زبان:**- برخی از دوره‌ها به زبان انگلیسی یا فرانسوی برگزار می‌شوند. برای اثبات توانایی زبانی، شما ممکن است نیاز به گذراندن آزمون‌هایی مانند IELTS یا TOEFL برای انگلیسی، یا TEF یا DELF/DALF برای فرانسوی داشته باشید.3. **درخواست پذیرش:**- پس از انتخاب دوره و دانشگاه، باید به دانشگاه درخواست پذیرش دهید. پذیرش شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی مهمترین گام در این مراحل است.4. **ویزای تحصیلی:**- پس از دریافت تأییدیه پذیرش از دانشگاه، باید درخواست ویزای تحصیلی کانادا را انجام دهید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به کانادا وارد شوید و تحصیلات خود را آغاز کنید.5. **تأمین هزینه‌ها:* - باید توانایی مالی برای پوشش هزینه‌های زندگی و تحصیل خود در کانادا را اثبات کنید. برای این کار ممکن است نیاز به ارائه گواهی مالی یا حساب بانکی داشته باشید.6. **زندگی و تحصیل در کانادا:**- پس از ورود به کانادا، می‌توانید به تحصیلات خود ادامه دهید. همچنین، اگر دارای مجوز کاری معتبر هستید، می‌توانید در حین تحصیلات خود کار کنید.موارد مهم می‌تواند تغییر کند و برخی از مراحل ممکن است به تغییرات تحت پیش‌آمده در قوانین مهاجرت و تحصیل کانادا وابسته باشند. بنابراین، بهتر است همیشه از آخرین اطلاعات و مقررات با سفارت یا سازمان‌های مربوطه در کانادا مطلع شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا