فرش ماشینی شگی انتخابی مناسب یا غیر کاربردی؟

sepehriyani

New Member
shagi-carpet-imerdas.com0204-660x400.jpg

شما هم از دکوراسیون منزلتون خسته شدین؟ به دنبال تنوع میگردین؟ شما هم قصد تعویض و خرید فرش جدید رو دارین؟ پس با ما همراه باشید.

فرش پرزبلند چیه؟

در دسته بندی فرش مدرن ، فرش جدیدی که در سال های اخیر به بازار اومده فرش پرزبلند یا فرش شگی هست. همونطور که از اسمش پیداست پرزهای بلند به کار رفته در این کفپوش، اون رو تبدیل به یه فرش خاص کرده. ارتفاع نخ خواب در بافت فرش پرزبلند به ۵ تا ۶ سانتی متر میرسه در صورتی که ارتفاع نخ خواب در فرش های دیگه نهایت به ۱۱ میلی متر میرسه. همین ویژگی، راحتی رو در این فرش مدرن ایجاد کرده و بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب منزلتونه.

فرش ماشینی شگی برای اتاق کودک و آشپزخانه نیست

بله درست فهمیدین. علی رغم راحتی و حس خوبی که نشستن روی این فرش پرزبلند به آدم میده، اصلا برای اتاق کودک مناسب نیست چون بین پرزهای بلندش خرده های مواد غذایی پنهان میشه و از اون جایی که نظافت و تمیز کردن اون کمی سخت و زمان گیره ممکنه این مواد باعث رشد میکروب، آلودگی و باکتری بشه و بیماری پوستی، جسمی و تنفسی در کودک شما ایجاد کنه. بنا به دلایلی که گفتیم؛ از خرید این فرش برای آشپزخانه هم خودداری کنین.

نکته مهم در انتخاب و نگهداری از این فرش ، استفاده در جایگاه مناسب به همراه نظافت به موقع با جاروبرقی و جارو دستیه.

فرش ماشینی شگی انتخابی مناسب یا غیر کاربردی

فرش ماشینی شگی با طرح و رنگ های متنوع و جذابی که داره همه رو شیفته خودش میکنه اما این شیفتگی نباید باعث بشه تا شما خرید فرش پرزبلند رو برای اتاقی مثل پذیرایی انجام بدین چرا که این فرش فانتزی ، خیلی مناسب برای قرار گرفتن زیر پایه های مبل و میز نیست چون پرزهای بلندش به راحتی با فشار پایه ها آسیب میبینه و شکل مرتبش رو از دست میده. اما میتونین از نمونه های فرش گرد شگی و فرش پادری شگی برای بخش هایی از دکوراسیون پذیرایی خودتون استفاده کنین و از ابعاد بزرگتر بهتره برای اتاق خواب استفاده بشه.

فرش ماشینی شگی سه بعدی

فرش شگی با ۶ رنگ تیره و روشن اما خاص و گیرا در دو نوع فرش شگی سه بعدی و فرش شگی ساده به بازار وارد میشه. قیمت این دو مدل، با توجه با ابعادی که انتخاب میکنین متفاوت بوده که انتخاب نهایی، به سلیقه و نیاز شما برای فضای مورد نظرتون بستگی داره. اما فراموش نکنین که فرش شگی فقط به شکل مستطیل نیست بلکه دایره، بیضی، گل، برگ، نیم دایره و … هم بافته میشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا