عملکرد گلخانه ها و کسب و کار صاحبان آنها کاریست که ما انجام می دهیم

بهیدو

Member
بهبود عملکرد گلخانه ها و کسب و کار صاحبان آنها!

یکی از مسائلی که اکثر صاحبان گلخانه با آن مواجه هستند انتقال محصولات خود از محلی به محل دیگر است. به عنوان مثال انتقال از یک گلخانه به گلخانه دیگر بدون آن که به آنها آسیبی وارد شود.

گروه ما از طریق برخورد با این موقعیت ها و با استفاده از دانش خود قادر به ارائه راه حلی برای حل این قبیل مسائل است. با توجه به موقعیت کشور ما، ما قادر به تولید محصولاتی بسیار متنوع و با کیفیت هستیم. ما از طریق همکاری با تولید کنندگان خود قادر هستیم کیفیت محصولات را بالا برده و انها را در رده بندی بالاتری قرار دهیم.

امروزه تولید کنندگان به دنبال راه حل هایی برای بهبود محصولات خود هستند. گروه ما قادر به همکاری با آنها از طریق طراحی و برنامه ریزی یک اتوماسیون دقیق و منحصر به فرد برای عملی شدن ایده های این دسته از تولیدکنندگان است.

Smart-GreenHouse.jpg

smart green House

با استفاده از طرح های گروه، میتوان شاهد افزایش بهره وری چشمگیری با وجود کاهش عملیات انسانی بود.

به عنوان مثال یکی از مسائل مهم برای تولیدکنندگان صرفه جویی در انرژی است. تولیدکنندگان میتوانند با استفاده از طرح های ما این مسئله را به میزان ۳۰% کاهش دهند. طرح های ما قابل اجرا در هر اقلیمی و با هر شرایط آب و هوایی است. در نظر بگیرید که چه میزان انرژی را میتوان در فصل های مختلف ذخیره کرد و یا مدیریت انتقال محصولات از جایی به جای دیگر آسان تر خواهد بود!

میتوان در نظر داشت که به چه میزان کسب و کار شما بدون دردسرهای نیروی انسانی رونق خواهد گرفت! با استفاده از طرح های بیان شده و اتوماسیون کردن کار خود، میزان نیاز شما به استخدام کارکنان و مدیران اجرایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

برای استفاده از خدمات ما میتوانید از طریق زیر اقدام نمایید :

  1. تماس با ما برای مشاوره
  2. ارائه طرح و برنامه ریزی (این قسمت شامل بازدید از محل مورد نظر نیز می باشد.)
  3. اجرای طرح
  4. ارائه خدمات مستمر
  5. منبع:بهیدو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا