عكس تري دي

saber3d

Member
بنده هرگز قصد چنين جسارتي نداشتم.
من فقط ميخواستم كه بگم اين راهي كه شما ميرويد اشتباه هست. به نظر من شما كارهاي خود(حالا به هر صورتي كه هست:از مقدماتي تا پيشرفته) را در فروم بگذاريد تا هم دوستان باشما آشنا بشن هم اينكه نظراتشون را در مورد كارهاي شما بدهند.
باز هم به خاطر برخورد قبلي از شما معذرت ميخواهم.
(صابر)
 

Saeid Taheri

Active Member
صابر جان آقا ما قصدمون از اين كار ايده گرفتن از طراحان خارجيست البته تا حدي ولي اين حرفي كه شما هم گفتي بد نيست شما لطف كن يك تايپك جداگانه باز كن و اين مطلب رو اونجا بيان كن و همه طرحاشون رو اونجا بزارن اين تايپك هم به موضوع اصلي خودش ادامه بده !

موفق باشي ...

elfin-d جان آقا خيلي توپ بود عكسات ممنون از همكاريت موفق باشي آقا...

با تشكر .
 

saber3d

Member
حرف شما درست (يك موقع فكر نكنيد كه با كسي مخالف هستم يا با اين تاپيك دشمني دارم) اما يك سوال: شما الان مثلا از اين صفحه چه ايده اي گرفتيد وقتي كه نمي دونيد كه اي عكس ها از چه روش مدلينگ يا مثلا با چه برنامه اي ساخته شده اند. اگر هم ايده گرفته ايد لطفا آن را در اينجا بيان كنيد نه اينكه از اين عكسها يا ... تعريف و تمجيد كنيد .
و حالا مثلا يك سوال خوب: به نظر شما اين عكس ها با چه نوع موتوري رندر شده اند. اصلا چه نوع رندري براي چه كاري بهترين هست. از جمله رندر هايي كه من ديده ام :vray-brazil-final render-Illustrate ,...
خوب يك پيشنهاد ديگه هم دارم: شما باييد با كمك هم تاپيك هاي مختلف در دسته بندي هاي مختلف بسازيم و فقط و فقط در مورد همون تاپييك به گفتمان بپردازيم.

پيشنهاد هاي من: 1.انواع رندر 2.انواع پلاگين ها 3.انواع سايت ها 4. انواع روشهاي مدلينگ 4. فيلم هاي 3ي و.......

پس خواهش ميكنم بياييد تا از اين طريق رونقي به اين موضوع(3دي استاديو مكس) بدهيم. من هم قول ميدهم به صورت فعال در زمينه تحقيق و ترجمه با شما همكاري داشته باشم. فقط يكي ميخواد كه استارت بزنه.

اينها همه فقط نظر و پيشنهاد بود . اگر دوست نداشتيد بگيد تا آن(نظر) را حذف كنم.
 

Saeid Taheri

Active Member
صابر جان آقا ببين من تازه يك ساله كه با مكس كار مي كنم و تا اونجايي كه ميدونم و نظر شخصي خودم اين رو ميگه ديدن عكسهاي طراحي شده سه بعدي به مثلا منه نوعي اين اميد رو ميده كه ميشه با اين نرم افزار مثلا فلان چيز رو ساخت اونم به چه زيبايي حالا كار نداريم كه حالا مثلا با چه مدلينگي روش كار شده يا چه جوري و با استفاده از چه پلاگيني رندر شده ! مهم اينه كه اين عكسها علاقه من رو براي رسيدن به هدفم بيشتر و بيشتر مي كنه تا كم بتونم به اون چيزي كه مي خوام برسم حالا اين نظر شخصي من بود منم اصلا قصد لجبازي ندارم و فقط نظرم رو بيان كردم براي همكاري فعال كردن انجمن مكس هم من در خدمتم ميخواي شما برام PM بزن تا با هم يك بر آوردي از كارها داشته باشم و حالا يك بخشي از كار رو شما به عهده بگيري و يك بخشي از كار رو من اگه موافقيد پس برام |PM بزنيد ..!
موفق و پيروز و سربلند باشيد .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا